جهانبخش ۱۱ دقیقه زود تعویض شد؛ انصاریفرد ۵ دقیقه دیر به زمین آمد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر علیرضا جهانبخش داخل زمین بود به طور قطع و یقین پشت توپ می‌ایستاد و احتمال گل شدن آن هم بیشتر بود.

پنالتی زن اول ایران در بازی با امارات علیرضا جهانبخش بود که در دقیقه ۷۸ از زمین خارج شد و جای خودش را به احسان حاج‌صفی داد.

در دقیقه ۸۸ دیدار دو تیم امارات و ایران، مهدی طارمی که در نیمه اول هم برای گرفتن پنالتی تلاش کرده بود بالاخره موفق شد از مدافعان کم تجربه و کُند حریف پنالتی بگیرد. مهاجم بوشهری تیم ملی کشورمان باز هم همان شیوه همیشه جواب داده شده را به کار گرفت و پای خودش را پشت توپ ستون کرد تا مدافع حریف خطا کند و همان اتفاق همیشگی یعنی پنالتی حاصل شود.

بلافاصله پس از سوت داور استرالیایی، سردار آزمون به سمت نقطه پنالتی رفت و به مهدی طارمی اشاره کرد خودش پنالتی را خواهد زد. ستاره پورتو که رابطه بسیار صمیمانه‌ای با سردار آزمون دارد با آداب و رسوم خاصی و پس از بوسیدن مهاجم زنیت توپ را به او داد تا یک موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی برای تیم ملی ایران هدر برود. این در حالی بود که اگر علیرضا جهانبخش داخل زمین بود به طور قطع و یقین پشت توپ می‌ایستاد و احتمال گل شدن آن هم بیشتر بود.

جالب آن که تیم ایران یک پنالتی زن بزرگ دیگر هم داشت که این یکی ۵ دقیقه دیر به زمین آمد وگرنه می‌توانست به جای سردار آزمون پشت ضربه پنالتی بایستد! کریم انصاری‌فرد شماره ۱۰ تیم ملی ایران که سابقه گلزنی از روی نقطه پنالتی به تیم ملی پرتغال در جام جهانی را دارد در دقیقه ۳+۹۰ وارد زمین شد در حالی که ۴ دقیقه قبل ازآن پنالتی ما خراب شده بود.

به هر حال با این اتفاقی که افتاد بعید است به این زودی‌ها شاهد ایستادن سردار آزمون پشت ضربات پنالتی تیم ملی ایران باشیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    پنالتی خراب کردن عجیب نیست برای همه اتفاق می افتد لطفا بزرگش نکنید سردار خوب بازی کرد و یه پاس گل داد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی