بلژیک - فرانسه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فرانسه در نیمه دوم دیدار مقابل بلژیک شکست نیمه اول را تلافی کرد تا با برتری ۳-۲ حریف اسپانیا در فینال لیگ ملت‌های اروپا شود.

دومین دیدار از مرحله نیمه‌نهایی لیگ ملت‌های اروپای ۲۰۲۱ در ورزشگاه آلیانتس تورین بین بلژیک و فرانسه برگزار شد که خروس‌ها با پیروزی ۳-۲ به فینال رسیدند.

بازی را بلژیک بهتر شروع کرد و فرصتی عالی دبروینه داشت که لوریس آن را مهار کرد، اما به تدریج فرانسه هم جلو آمد و فرصت‌هایی برای گلزنی به‌دست آورد. با این حال بلژیک دقیقه ۳۷ به گل نخست بازی رسید. کاراسکو با شوت زمینی به زاویه موافق دروازه فرانسه تبدیل به گل شد. خیلی زمان نبرد که شیاطین‌سرخ دومین گل‌شان را هم بزنند. لوکاکو دقیقه ۴۱ از زاویه بسته توپ را به سقف دروازه لوریس زد.

شادی گل لوکاکو؛ بلژیک - فرانسه

نیمه دوم را فرانسه هجومی شروع کرد و دقیقه ۶۲ پاس امباپه را بنزما در شلوغی محوطه جریمه به گوشه دروازه هم‌تیمی‌اش در رئال یعنی کورتوا فرستاد تا گل نخست خروس‌ها رقم خورد. دقیقه ۶۹ هم پنالتی‌ای که گریزمن گرفته بود را امباپه به سقف دروازه بلژیک زد و کار به تساوی کشیده شد.

شادی گل امباپه؛ بلژیک - فرانسه

دقیقه ۸۷ برخلاف جریان بازی ارسال کاراسکو و ضربه نهایی لوکاکو دوباره بلژیک را پیش انداخت، اما VAR این گل را آفساید اعلام کرد. تا این که دقیقه ۹۰ شوت پای چپ تماشایی هرناندس گل برتری خروس‌ها را به همراه داشت.

فرانسه با این برد برای نخستین مرتبه راهی فینال لیگ ملت‌های اروپا شد و در این دیدار باید یک‌شنبه شب به مصاف اسپانیا برود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی