نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فان مارویک
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه‌های اماراتی پس از باخت به تیم ملی کشورمان شدیدا از تیمِ فان مارویک انتقاد کردند و نوشتند: رویای ما نقش بر آب شد.

با باخت تیم ملی امارات در خانه مقابل تیم ملی کشورمان روزنامه‌های اماراتی به انتقاد از تیمِ فان مارویک پرداختند و از نمایش ناامیدکننده این تیم نوشتند.

روزنامه الخلیج امارات به انتقاد شدید از تیم ملی این کشور پرداخت و نوشت: طرفداران به شدت از این تیم عصبانی هستند که هنوز نتوانسته پس از ۳ بازی به یک برد دست پیدا کند. شانس صعود مستقیم به جام جهانی برای امارات به حداقل رسیده زیرا ایران با ۹ امتیاز در صدر قرار دارد و کره جنوبی با ۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفته است. امارات تنها ۲ امتیاز دارد و کار به شدت دشوار شده است.

الخلیج نوشت که مردم به شدت از تیمِ فان مارویک عصبانی هستند زیرا نمایش این تیم ناامیدکننده و ضعیف است. آنها از نمایش خط تهاجمی عصبانی شده‌اند که چرا باید پس از ۳ بازی تنها یک گل به ثمر رسانند.

در این مسابقه گل طارمی با اشتباه «علی خصیف»‌ به ثمر رسید و همین باعث شد تا انتقادات اماراتی‌ها از او نیز به اوج برسد.

الخلیج نوشت: همه چیز در امارات غم انگیز است. ما در سومین بازی متوالی به برد نرسیدیم و نمایش تیم هم ناامیدکننده است. فان مارویک از بازی دادن به «تیغالی» از ابتدای بازی صرف نظر کرد که این کار درستی نبود. او در کنفرانس خبری پیش از بازی‌ها اصلا از جاه طلبی تیم برای رسیدن به قطر صحبت نمی‌کند و همین مسئله باعث شده تا رویاهای ما به سراب بدل شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    کره هفت هست استاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی