ستاره جنجالی یک ماه پیش از استقلال جدا شد/ مجیدی خبر داشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبر پیوستن فرشید اسماعیلی به تیم العربی قطر در حالی در روزهای تعطیل پایان هفته منتشر شد که این موضوع از یک ماه پیش مشخص شده بود.

فرشید اسماعیلی هافبک تهاجمی فصل گذشته استقلال که با عقد قراردادی یک ساله به تیم العربی قطر پیوست در روزهای حضور تیم استقلال در امارات برای دیدار مقابل الهلال در شهر دبی حضور داشت و به گفته نزدیکان به تیم استقلال از همان زمان درصدد پیوستن به یکی از تیم های عربی حوزه خلیج فارس بود. موضوعی که البته فرهاد مجیدی سرمربی تیم از آن خبر داشت که به همین خاطر صحبت و تلاشی برای ادامه همکاری با فرشید اسماعیلی در هیچ یک از جلساتش با سردار آجرلو و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال مطرح نکرد.

خبرهای رسیده از اردوی تیم استقلال و بازیکنان نزدیک به فرشید اسماعیلی حاکی از آن است که این بازیکن درست در روزهای قبل از بازی استقلال و الهلال (که در ۲۲ شهریور برگزار شد) به آنها گفته بود که با در دست داشتن دو پیشنهاد از تیم های عربی و شرایط باشگاه استقلال به لحاظ پرداخت مالی تصمیمش برای جدایی را گرفته و این موضوع را به اطلاع آنها و البته فرهاد مجیدی هم رسانده بود.

فرشید اسماعیلی از ابتدای فصل پانزدهم از فجر شهید سپاسی شیراز به تیم استقلال پیوسته بود که در این مدت ۱۳۰ بار با پیراهن استقلال در لیگ برتر به میدان رفت و موفق شد ۱۳ گل در ۶ فصل برای این تیم به ثمر رساند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر آسیا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    تقصیر وزیر سلطانی فر بود فرشید اسماعیلی فراری داد
    • کیسه سوز IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      پژوهشگران دانشگاه استنفورد اخیرا پژوهشی انجام دادن که ثابت میکنه گرم شدن زمین هم کار سلطانی فر بوده...
  • محمد IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    استقلال مطمئنا با این کادر و این مدیریت نتایج درخشانی خواهد گرفت
    • کیسه سوز IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
      اگه نگرفت وزیر و وکیل داور فدارسیونو مدیرعامل همه پرسپولیسی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی