نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
غول بابلی هم به فینال سنگین وزن رسید/ واکنش دیدنی محمد بنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی اکبر یوسفی با پیروزی یک بر صفر مقابل یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی به فینال سنگین وزن مسابقات جهانی نروژ رسید.

علی اکبر یوسفی بعد از استراحت در دور نخست وزن 130 کیلوگرم در دور دوم مقابل داوید اوواسپیان، کشتی گیر ارمنستانی قرار گرفت و در حالی که در ابتدای مبارزه به خاطر اخطار داوران یک امتیاز به حریف داد، اما در ادامه کنترل کشتی را در دست گرفت. یوسفی در تایم دوم با بیرون بردن پای حریف توانست یک امتیاز بگیرد و در ادامه هم یک امتیاز فنی از داوران دریافت کرد.

کشتی گیر ارمنستانی که از قدرت یوسفی کلافه شده بود، به او ضربه می زد و دائما اعتراض می کرد. همین باعث شد تا دو بار داوران به یوسفی دو امتیاز بدهند و در نهایت کشتی 6 بر یک به سود فرنگی کار ایرانی به پایان رسید.

علی اکبر یوسفی در مرحله یک چهارم نهایی وزن 130 کیلوگرم مقابل مارویک، کشتی گیر کشور میزبان قرار گرفت. بعد از اینکه داوران در تایم اول یک اخطار به یوسفی و یک امتیاز به مارویک دادند، او در تایم دوم دست به کار شد و کشتی گیر نروژی را خاک کرد. یوسفی با مدیریت خوب خود مبارزه را با همین نتیجه 2 بر یک به پایان رساند تا به نیمه نهایی صعود کند.

علی اکبر یوسفی با پیروزی یک بر صفر مقابل یاسمانی آکوستا فرناندز دارنده مدال برنز جهان از شیلی به فینال سنگین وزن مسابقات جهانی نروژ رسید.

شاید خوشحال ترین محمد بنا تاریخ را پس از کشتی نیمه نهایی یوسفی دیدم. سرمربی کشتی فرنگی که با نظر خودش یوسفی را به ترکیب تیم اضافه کرده بود از خوشحالی سر از پا نمی شناخت و خودش را به آغوش شاگرد موفق و جوانش پرت کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مجهول الهویه IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    به زور برد. حالا شاید حریفش خیلی قوی بوده ولی امیدوارم فردا بهتر باشه.
  • مهدی IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    مهم برده.
  • ایرانی IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    خب حریفش هم اگه میتونست به زور می برد!!!!
  • بینا IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    انشاالله ببره شیر مادر نان پدر
  • افتاب IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    ماشاا.. ماشاا.. خدا حفظت کنه.. خدا تمام جوانهای مملکتمون و حفظ کنه.. حالا به هر نحوی در هر حیطه ای که کار میکنن فعالیت میکنن خدا همه اشون وحفظ کنه... چشم بد از تک تکشون دور.. کور بشه هر کی نمیتونه جوانهای مارو ببینه زنده باد ایران زنده باد ایرانی عزیز
  • درود بی کران به جوانان غیرتی ایران زمین IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    درود بی کران به جوانان غیرتی ایران زمین زنده باد ایران و ایرانی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی