نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳
۲ |
۵
تیم ملی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسن بزرگ تیم‌ملی این است که به بردن عادت کرده و عطش پیروزی در ملی‌پوشان خاموش نمی‌شود.

فرهاد اشراقی؛ حتی اگر بپذیریم VAR در برد تیم ملی نقش داشت بازهم نمی‌توانیم ارزش پیروزی تیم ملی در خاک امارات را کم کنیم. واقعیت قضیه آن است که اسکوچیچ در نقش یک مربی برنده اسکلت اصلی تیمش را شناخته و نتایج خوبی هم کسب می‌کند این درست که شاید او مربی خوش شانسی باشد اما به هر حال تیم ملی دارد می‌برد و خوب هم می‌برد. همین که ملی پوشان بعد از آن اتفاق عجیب داوری به بازی برگشتند و گلزنی کردند خود نکته مثبتی است که باعث می‌شود تا همه به بازی با کره‌جنوبی هم امیدوار شوند. تیم ملی سه شنبه شب مقابل حریفی بازی می‌کند که در زمان کارلوس کی روش همواره به ایران می‌باخت و حالا هم در ورزشگاه آزادی کار سختی مقابل شاگردان اسکوچیچ دارد.

 حسن بزرگ تیم‌ملی این است که به بردن عادت کرده و عطش پیروزی در ملی‌پوشان خاموش نمی‌شود. مسلماً کره جنوبی با سون خطرناک تر از سایر رقبا است اما تیم ما مهره‌هایی دارد که هر لحظه می‌توانند نتیجه بازی را عوض کنند و سه امتیاز دیگر را به حساب ایران بریزند.

تیم ملی در حالی که شاید  چندان خوب بازی نمی‌کند (مثل نیمه اول بازی با امارات) اما برنده می‌شود.در نیمه اول بازی با امارات شاهد بازی ضعیفی از ملی‌پوشان بودیم اما در نیمه دوم فقط یک همکاری دونفره از سوی سردار و طارمی‌کافی بود تا تیم ایران 9 امتیازی شده و همچنان بالاتر از کره‌جنوبی قرار داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهران IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    مربی تیم ملی خوش شانصه! کمی؟ این احمقانه ترین حرف ممکنه که تا حالا دیدم. حتی اگر تیم ملی ده نفره هم میشد به راحتی میبردیمشون. این سخنان واقعا مضحکن. در صورتی که اونا حتی توپ از نیمه زمینشون عبور میدادن توپ لو میرفت
  • محمدطاها IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    خب واقعا تیم‌ملی خوب بازی نمی کند ولی خیلی خوب امتیازات رو‌ جمع میکند..نکته حائز اهمیت در تیم ملی فعلی نقش و تاثیر گذاری بسیار بالای طارمی و آزمون است این دو بازیکن به همراه جهانبخش بیش از نود درصد بار تهاجمی تیم را به دوش می کشند و با نبوغ و خلاقیت خود تا اینجا کار را برای اسکوچیچ در آوردند اتفاقی که اگر با مصدومیت و محرومیت هر یک از این بازیکنا همراه بشه ضربه سختی به ساختار تیم ملی وارد می کند چرا که تیم ملی بیش از اینکه با کارهای تاکتیکی به گل برسد به واسطه نبوغ و مهارت بالای بازیکنای تاثیرگذارش به گل میرسد..و اینکه تیم ملی تو فاز دفاعی مشکلات زیادی دارد شب گذشته هم در حالی مقابل امارات نه چندان قدرتمند بازی رو برد که عملکرد ضعیف خط دفاع در چند مرحله به تیم حریف فرصت برای گلزنی داد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی