نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی عبدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تصور می‌شد مهدی عبدی مهاجم گلزن و مازندرانی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی برابر شاگردان محرم نویدکیا در ترکیب اصلی و کنار عیسی آل کثیر بازی کند اما چنین نشد.

یکی از بازیکنانی که حدود ۱۰ دقیقه فقط فرصت بازی در دیدار دوستانه برابر سپاهان اصفهان را پیدا کرد، مهدی عبدی بود.

این درحالی بود که وحید امیری (مهاجم پرسپولیس در بازی با استقلال تاجیکستان) بازیکن فیکس پرسپولیس در دیدارهای قبلی هم در اردوی تیم ملی حضور داشت. مهدی ترابی هم همراه ملی پوشان بود و بنابراین امید عالیشاه نیز در پُست اصلی خودش در خط میانی بازی می‌کرد.

با این شرایط تصور می‌شد مهدی عبدی مهاجم گلزن و مازندرانی پرسپولیس در دیدار تدارکاتی برابر شاگردان محرم نویدکیا در ترکیب اصلی و کنار عیسی آل کثیر بازی کند اما چنین نشد. مهدی عبدی روی نیمکت نشست و تنها از دقیقه ۸۰ این دیدار دوستانه فرصت حضور در زمین را پیدا کرد. شاید برای شما هم این پرسش به وجود آمده باشد که چرا در چنین وضعیتی مهدی عبدی گلزن باید ۸۰ دقیقه نیمکت نشین باشد؟

جواب ساده است! مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس با مصدومیت نه چندان جدی مواجه شده است که در صورت فشار آوردن به او در دیدار تدارکاتی اما پربرخورد با سپاهان اصفهان این آسیب دیدگی تشدید می‌شد. بنابراین یحیی گل محمدی ریسک نکرده و تصمیم گرفت فقط چند دقیقه ای به عبدی بازی داده و او را برای دیدار اصلی برابر الهلال عربستان حفظ کند.

فراموش نکنید آخرین گل تیم پرسپولیس به یک تیم عربستانی را مهدی عبدی به ثمر رسانده است. در مرحله نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا و در دقیقه ۴۲ توپ‌ربایی و زیرکی وحید امیری در یک‌سوم دفاعی تیم النصر توپ را به بشار رسن رساند و سانتر دقیق این بازیکن را مهدی عبدی به زیبایی و با یک ضربه سر فوق‌العاده به گل تساوی سرخپوشان تبدیل کرد که یکی از زیباترین گل های این مسابقات لقب گرفت.

عبدی درآستانه دیدار با دیگر تیم عربستانی (الهلال) از روحیه و انگیزه بالایی برخوردار است و مشکلی هم برای حضور در این بازی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احسان IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    خب الهلال رو سوراخ می‌کنه الهلال هیچی نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی