نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
تصمیم نهایی مجیدی درباره خرید مهاجم سابق لسترسیتی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حضور مارکو فوتاکس مهاجم مجارستانی در استقلال منتفی شد و حالا آبی‌ها به دنبال جذب گزینه دیگری هستند.

مارکو فوتاکس مهاجم ۳۱ ساله و مجارستانی سابق لسترسیتی، یکی از گزینه‌های اصلی فرهاد مجیدی برای حضور در جمع آبی‌های پایتخت بود. استقلال پس از جدایی شیخ دیاباته و مهدی قایدی، برای حضور قدرتمند در لیگ بعدی نیازمند جذب بازیکن در پست‌های هجومی است و طی هفته‌های گذشته نیز مذاکرات برای جذب چند عنصر در فاز تهاجمی از جمله مارکو فوتاکس آغاز شد اما در نهایت طرفین به توافق دست پیدا نکردند.

پیشنهاد اولیه استقلال به این بازیکن مبلغ ۲۵۰ هزار دلار بود اما فوتاکس و مدیربرنامه‌های او سعی داشتند تا با قراردادی ۴۰۰ هزار دلاری با مدیران این تیم به توافق دست پیدا کنند اما از نظر فرهاد مجیدی و باشگاه استقلال، این بازیکن ارزش سرمایه گذاری ۴۰۰ هزار دلاری را نداشته و به همین دلیل از جذب او منصرف شدند.

یکی دیگر از مشکلاتی که باعث شد فوتاکس با استقلالی‌ها به توافق نهایی دست پیدا نکند، مشکلات در پرداخت مالیات این بازیکن بوده است. طبق مصوبه سازمان بازرسی، پرداخت مالیات قراردادهای جدید به عهده خود بازیکن است و باشگاه‌ها حق پرداخت مالیات را ندارند اما فوتاکس و مدیربرنامه‌های او زیر بار این قانون نرفته و در نهایت طرفین به توافق دست پیدا نکردند.

به هر شکل فوتاکس که تجربه حضور در تیم‌های نظیر لسترسیتی،‌ هایدوک اسپلیت، وردربرمن، بلکپول و ... را در کارنامه داشت، با مدیران استقلال به توافق نهایی دست پیدا نکرد و در نتیجه حضور او در جمع شاگردان مجیدی منتفی شد. آبی‌ها قصد دارند مذاکراتشان را با سایر گزینه‌ها پیش ببرند تا بازیکنان مورد نظر مجیدی را جذب کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فواد IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    عجله نکنین. هنوز وقت هست… داداش لیگ شروع شد. من نمیفهمم چرا همش عقبیم. چرا به این فکر نمیکنین الان اینا بیان حداقل ۵ بازی که میشه ۱۵ امتیاز از دست میدن. به نظرتون ۵ بازی برا از دست دادن قهرمانی کمه؟
    • تاژ IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      بگیم وزیر پرسپولیسیه یا هنوز زوده؟
  • مهدی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    چاه نفت استقلال کجاست؟
  • علی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    آقای دانش،بهترین خط حمله اسیا رو داشتی ،با نادانی ازدست دادیشون حالا وفچقت تلف کن بنجولها رو سوا کن.کی میشه بری دنبال زندگیت ودست از سر تیم محبوبمون برداری .همیشه بودنت حاشیه س وخرابکاری فقط سال اول بازیکنی بدرد خوردی.ناصرخان همون موقع که برای پول رفتی سمت لونگیا گفت این بدرد نمیخوره....
  • قرمزته IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اینم تقصیر وزیره:)
  • کیسه سوز IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    خود مجیدی هم گفت این بازیکن ارزش ۴۰۰ هزار دلاری نداره...اقایون اخر فصل نیان بگن وزیر نذاشت فوتاکس بگیریم
  • ارتش سرخ اسیا IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    تیام ٱلونگ شیخ ملیچ پادوانی پاتوسی وووو خریدن چه گلی به سرکیسه زدن بهتره اینارا فوتاکس مسی ورونالدو وبنزما دیگه سوارش امباپه جذب کنند اماقهرمانی به بازیکن خارجی نیست قهرمانی اصالت وشخصیت می خواهد که کیسه اصلا ندارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی