نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مجتبی خورشیدی
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: وقتی شجاع خلیل‌زاده مقابل امارات با کارت قرمز روبرو شد، نزدیک بود سکته کند.

از سرپرست تیم ملی ایران یعنی مجتبی خورشیدی حرف و سخن زیادی نمی‌شنویم. او یکی از کم‌حرف‌ترین اعضای نیمکت تیم ملی است. ببینید این بار خورشیدی سرپرست کم‌حرف تیم ملی درباره پیروزی ایران مقابل امارات چه می‌گوید:

*خوشحالیم که توانستیم این مسابقه را با لطف خدا و اتفاقاتی که در جریان بازی رخ داد، با پیروزی پشت سر بگذاریم و به سه امتیاز حساس برسیم.

*همه اهالی فوتبال می‌دانند که شجاع خلیل زاده با غیرت و متعصب است. وقتی خلیل‌زاده اخراج شد و می‌خواست بیرون بیاید، نزدیک بود سکته کند.

*خوشحالیم که VAR اشتباه را تشخیص داد و خلیل‌زاده به بازی برگشت. لطف خدا شامل حال ما شد. باید خط دفاعی باهوش‌تر عمل کند تا شاهد این اتفاقات نباشیم.

*بازیکنان با بدن‌های خسته در اختیار تیم ملی قرار می‌گیرند ضمن اینکه بازی در امارات به دلیل هوای شرجی خیلی سخت بود. قبلاً در قطر هم بازی داشتیم اما هوا تا این حد رطوبت نداشت؛ همین موضوع باعث شد که امارات هم در نیمه دوم توان کافی را نداشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اوفففففففففففففففففففففف غیرت و تعضبش رو که با ترک لنگ پای فینال به کل اسیا ثابت کرده بود..این حرف ها و جملات رو نبندید به خیکش تو تیم ملی هم عین لنگ برای خودش شاخ نشه بابا یارو سی و سه سالشه هفت تا بازی ملی داره
    • aaa IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      غیرتش برا ما ثابت شدس ♥ امیدوارم هرجا هس موفق باشه♥
  • علی US ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    غیرت و لوگو بوسی ایشون زبانزد خاص و عامه!
  • نویان IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    دمش گرم واقعاخلیل کارش درسته فدای مرامت باغیرت دوستت داریم مردخدا
  • شایان IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    آقای خبرنگار لنگی کمتر از شجاع علیل زاده تعریف کن شجاع جلوی عربها اینجوری جا موند بعدا چجوری میخواد جلوی بازیکنای سرعتی بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی