همایون شاهرخی
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی سابق تیم ملی ایران گفت: در این بازی امدادهای غیبی به ما کمک کردند. دو هافبک وسط ما هزار پاس عرضی دادند. این پاس‌ها در فوتبال امروز چه معنایی دارد؟

همایون شاهرخی بازیکن و سرمربی اسبق تیم ملی در مصاحبه ای که لحنی به شدت انتقادآمیز دارد به عملکرد فنی ملی پوشان ایران در چند بازی گذشته حمله کرد:

*اگر واقعیت را بگویم، تا به حال ایران را تا این حد ضعیف ندیده بودم. شاید نظرم را دوست نداشته باشند و هواداران تیم ملی ناراحت شوند اما من باید واقعیت را بگویم که اصلا خوب بازی نکردیم. روی یک اتفاق گل زدیم و می‌توانستیم بازی را واگذار کنیم. به عنوان یک فرد بی طرف، مالکیت توپ امارات که از نظر کلاس بازی با ایران قابل مقایسه نیست، بیشتر بود و بهتر از ما بازی کرد.

*متاسفانه خوب بازی نکردیم ولی بازی را بردیم. با این حال با تبلیغات کاذب ذهن مردم را خراب می کنند و می گویند بهترین تیم آسیا هستیم اما اینطور نیست. بهترین تیم، تیمی است که بیشترین پاس را می‌دهد و خلق موقعیت می‌کند اما ما اینطور بازی نکردیم. در گذشته خوب نتیجه می گرفتیم و بازی را هم می بردیم، ستاره بازی ما دیروز چه کسی بود؟ جز گلی که زدیم، چه نمایش دلپذیری داشتیم که می‌گویند ما چقدر خوب هستیم؟

*دفاع حریف اشتباه کرد و از همه بدتر دروازه بان این تیم که بیرون آمده بود. اگر دروازه بان بیرون نمی آمد، طارمی می توانست گلزنی کند؟ نهایتا اینکه بزرگترین شانسی که آوردیم، قرعه را حتما است که اگر خودمان هم تیم‌ها را انتخاب می‌کردیم به این خوبی نمی‌شد.

*شاید بگویید در آن سمت ژاپن هم دو بازی را باخته اما ژاپن همیشه ژاپن است. عربستان و استرالیا هم دو تیم قدرتمند این مسابقات هستند. عمان هم خوب ظاهر شده است. ما عراقی را در این گروه بردیم که به جرات ضعیف ترین عراق ۵۰ سال گذشته بود. گل‌های اول و دوم ما در شرایطی رقم خورد که این تیم واقعا ضعیف عمل کرد.

*تاکنون با تیم هایی بازی کرده‌ایم که از نظر فنی، تکنیکی، قوای بدنی، خلاقیت و ... از ما عقب تر هستند و به همین دلیل پیروز شدیم. ما نمایش قدرتمندی نداشتیم. چون همیشه شیپور را از سر گشادش می زنیم و  خیلی شلوغ می کنیم، الان هم می گوییم که با این تیم به مرحله دوم جام جهانی می‌رویم!

*شاید این هم شانس اسکوچیچ است که اینطور پیروز شدیم. حتما بازیکنان هم مربی را قبول دارند و ادامه می دهند. سناریوی بعد هم صعود به جام جهانی است که برخی خواهند گفت برای موفقیت اسکوچیچ را عوض کنیم ولی من می گویم با همین مربی به جام جهانی می رویم.

*من از فوتبال امارات شناخت دارم. همه بازیکنان این تیم معمولی هستند. البته اگر VAR نبود، سرنوشت بازی عوض می شد. باید گفت این لطف خدا بود که نتیجه بازی به این شکل رقم خورد. ما باید دو، سه گل از امارات جلو می‌افتادیم اما عملکرد خوبی نداشتیم. واقعیت فوتبال به نفع ما نبود اما اتفاقات بازی به نفع ما رقم خورد.

حمله شدید سرمربی سابق تیم ملی؛ تبلیغات کاذب نکنید؛ ما بهترین تیم آسیا نیستیم/ با امدادهای غیبی برنده می شویم/ خلیل زاده از نظر تکنیکی ضعیف است

*این کره جنوبی نسبت به زمان ما ضعیف شده است. پیش خودم گفتم این هم از شانس ما است که به چنین تیمی برخورده‌ایم. در همین بازی اخیر سوریه گل زیبایی به این تیم زد و اگر مغرور نشده بود، بازی را مساوی می‌کرد. نهایتا می گویم که اگر اتفاقات عجیب نیفتد، این کره را به راحتی می‌بریم. البته نباید مثل بازی با امارات ظاهر شویم.

*دوست ندارم انتقاد کنم ولی دروازه بان باتجربه ما اشتباهاتی می کند که در اندازه تیم ملی نیست. شاید بگویند در فوتبال طبیعی است اما نباید اینطور باشد. او در حالی که باید توپ را دور کند، توپ را به شجاع خلیل‌زاده می‌دهد که از نظر تکنیک فردی ضعیف است و مجددا توپ را به او پاس داد. این اتفاق می توانست فاجعه شود. در شش قدم چه کسی به شجاع خلیل‌زاده پاس می دهد؟

*به نظرم در این بازی امدادهای غیبی به ما کمک کردند. دو هافبک وسط ما هزار پاس عرضی دادند. این پاس ها در فوتبال امروز چه معنایی دارد؟ وقتی دو مهاجم خطرناک در خط حمله داریم چرا برای آن‌ها ایجاد موقعیت نکردیم؟ من آزمون را به این وضع ندیده بودم. البته آزمون بازیکن خوبی است و در تیم باشگاهی خود گل می زند اما هافبک ها چه توپی برای او ساختند؟

*نباید دلمان را خوش کنیم که این تیم ها را می بریم. این فوتبالی که به نمایش می گذاریم، کیفیت پایینی دارد و نمی تواند برای ایران جالب باشد. وقتی می بریم عیب ها پوشیده می شود. من وقتی نیمکت ایران را می بینم، هیچ کسی برای کمک کردن وجود ندارد. همه مربیان ایستاده اند و بازی را تماشا می کنند. من بزرگی فوتبالی ایران را در بازی ها ندیدم و بازی با امارات ضعیف ترین نمایش ما بود. ولی با نمایش کره جلوی سوریه، نصف خودمان هم باشیم، کره را می بریم.

*با این برد باز شلوغ می کنند که ما شکست ناپذیر هستیم. همین الان این همه درباره لژیونرها تبلیغ می شود اما کدام یک خیلی خوب ظاهر شدند؟ کدام یک انداه علی دایی، علی کریمی، نکونام، هاشمیان، مهدوی‌کیا و ... در تیم‌های بزرگ بازی کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی رضا sss IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    نباید بااین نتایج مثبت چشممان را روی ضعفهای شدید تیم وبازی ضعیف بعضی بازیکنان ببندیم ازجمله ترس سرمربی که جرآت تعویض ندارد مطمئنا هرچه رو به جلوتربریم این کاستیها نمایانترمیشود.نتایج تا امروز هم فقط روی خلاقیت و هماهنگی طارمی وآزمون بوده
    • صن صن IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      آخی همایون شاهرخی امداد غیبی لابد تو خواستی و دعا کرد و بهت اوکی کردن. خب ادا غیبی چرا همیشه نیست و نمیشه از قدیس. تاکی با چیزایی که حتی خودتان هم که با توجه به گذر زمان کمی معلومات تان زیاد شده ، باو.ر ندارید ولی ابزار فرافکنی و خودنمایی میکنید چرا و چرا میخ.ای تواین سن و سال و تجربه خدایی چی ثابت کنی جز دیده شدن و خودنمائی .کمی سنگین باشین تواین سن وسال واز رو هوا صحبت نکنین و الکی خیلی خوب میشه.
    • حمید علوی CA ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      امداد غیبی و شانس یه بازی، دو بازی. نمیشه که تیم ده تا بازی رو برده بگیم امداد غیبی بوده!! اونم‌ در حالیکه بیشتر تیم‌هایی که براحتی بردیمشون قبلن خیلی برامون مشکل ساز بودن.
    • صن صن IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      باز باند مافیایی و حسادتا و شروع شد که پشت در خوابیده بودن تا با یه باخت قد علم کنن که تیرشان به هدف نخورده دست بکارشدن که حالا برد ها رو زیر سوال ببرن. آخه امداد غیبی چرا براتو همایون شاهرخی و خیلی که ادعا دارید نشده برا یه ادم مثل اسکوچیچ که مسیحی هست شده همایون شاهرخی و دوستان بهانه گیر . میشه جواب بدن. تاکی حسادت وازهیچی چیز در اوردن برا خودنمای و منافغع مافیایی هااا . مردم زرنگ شد آقای شاهرخی وفوتبال میفهمن اگه فوتبال تیم ملی از نظر تونکردن برد که داشتن ومردم خوشحال چرا کاسه داغترازآشو نمایند ه مافیا برا زیر سوال بردن چرا ااااااا
    • خالدی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      همایون شاهرخی مگه داریم اون کمک مربی میگید بابا خراب نکنید بچه هارا دنبال چه میگردید ما ببریم یادم زمان کی روش توی یک بازی مالکیت توپ ما سیوسه درصد بود بردیم همین شاهرخی تمجید کرد ولکن بابا به فکر کفنت باش دودستگی درست نکن بزار تیم کارشو بکنه
    • فوتی بالی IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      بزرگترین شانس یا امدادغیبی چیدمان تیمهای گروهمان بود ما با همین سطح کیفی هم در این گروه راحت به جام جهانی خواهیم رفت که خوش به حال ما و اسکوچیچ است اما اگر ایران در آن گروه می افتاد واقعا رفتنش به جام جهانی به اما و اگر میخورد
    • حسین IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      پرسپولیسی ها کورکورانه حمایت میکنند چون کریم باقری ولنگیها جمعشون جمع است درتیم ملی همایون خان کاملا درست می فرمایند واقعا کادر فنی ضعیف است اگر به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنیم به مشکل بر می خوریم شما ببینید مابا کیروش ۲بار به جام جهانی صعود کردیم وبار دوم برای اولین بار ۴امتیاز بدست آوردیم واگر شانس یاری میکرد به دور بعد صعود میکردیم چون پرتغال باتفاضل گل بهتر نسبت به ایران صعود کرد، اگر الان با این تیمها همگروه شویم زنگ تفریح آنها میشویم
    • حقیقت IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      ما سرمایه‌گذاری روی مربیهای کروات میکنیم برانکو دستیار بود تیم ملی فوتبال ایران رابه دستش سپردیم ۲۰۰۲ که حذفمون کرد ۲۰۰۶باآن همه لژیونر فقط تونستیم باگل سهراب بختیاری زاده مقابل تیم آفریقایی مساوی کنیم واقعا این مربی درحد جناب جلالی وحتی نکونام وقلعه نویی هم نیست مافقط اجنبی ها درجه ۳اروپا خدمت میکنیم
    • لنگی بیخاصیت IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      برانکو اگر خوب بود سرمربی تیم درجه یک اروپایی میشد شما کی روش راببینید مربی تیم ملی مصر شده که محمد صلاح رادارد اما برانکو مربی عمان شده
    • انا IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      تیم اشفته و سر در گم بازی میکنه اصلا قشنگ بازی نمیکنن بسیار بد هستند ولی میبرن
  • آ تقی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    حرف حساب جواب نداره!
    • تاج آسیا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      کدوم حرف حساب ؟! آخه امداد غیبی یه بازی، دو تا بازی نه سه تا بازی، آخر آخرش با هزار تا قسم، چهار تا بازی امداد غیبی! نمیشه که هر چی بازی ببریم (اونم بعد از کلی نتایج مایوس کننده که نزدیک بود حذف بشیم) و بگیم امداد غیبی بوده! مگه میشه تمام بازیها شانسی توپ برسه به طارمی و آزمون. چرا شانس با اونا نیس فقط با این تیم اسکوچیچ هس ؟ شانس میاد ما رو انتخاب میکنه؟! این اظهار نظرها فقط از روی حسادت هس چون تیم اسکوچیچ براحتی و بدون ادعا داره تمام رکوردها رو یکی بعد از یکی می‌شکنه و این آدم بی ادعا حاضر نیست حتی یکبار جواب منتقدانش رو بده، هر چند تو زمین خوب داره جواب میده! مگه میشه شانسی سه تا به بحرین تو زمین خودش زد سه تا دیگه هم نزد مگه میشه عراقی که رو یک دهه هی نبردیم با سه گل ببریم ! ازبکستان و بوسنی رو هم در دوستانه بردیم اونا هم شانسی و امداد غیبی بوده؟! والا این تیم اگه با برزیل هم مساوی کنه یه عده میان میگن خوب نبودیم باید می‌بردیم !!
    • نوری IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      در اوج دوران فوتبال حرفه ای هستیم، وقتی کسی با حالت شک و تردید حتی نسبت به صحبتهای خودش میگه: «به نظرم! امداد غیبی!به تیم ما کمک میکنه» معلوم خییییییلی حرفش فنی و حساااابیه خخخخخخ ، بارسلونا باید زودی بیاد دنبال مربیان بیکار در ایران حیفن به خدا خخ
  • .... IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    پ ن پ تو خوبی! چرا موقع برد قاطع مقابل عراق شما موتورگازیها توی افق محو شده بودین؟؟
  • شیرازی IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    کسی ندونه فکر میکنه ایشون تیم ما را قهرمان جهان کرده ک اینجوری داره میتازه، ببخشید شما با همون بازیکنای خوبی ک اسم بردین چ گلی ب سر فوتبال ما زدین که الان طلبکارانه انتقاد میکنید؟ چجوره ک زمان شما تیم های دیگه مثه عراق و کره و بقیه خوب بودن ولی الان همشون ضعیف هستن و ضعیف ترین تیم های 50 سال اخیرشون هستن؟؟؟ ژاپن ب عمان و عربستان باخته اشکال نداره چون ژاپن همیشه ژاپنه ولی ما که همه را بردیم خیلی بد بازی می‌کنیم!!! ساقی ساقی ای ساقی...
    • رضا9009 IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      چرا تا یکی انتقاد میکنه سریع فاز ورمیدارین اخه خوب راست میگه دیگه اگه وی‌ای‌ار نبود عمرا اگه خلق موقعیت میکردیم چبرسه ب برد ما الان گرونترین مهاجمای اسیارو داریم نباید انقد ضعیف بازی کنیم امثال شماها چون مربی هموطن برانکو هستش کورکورانه طرفداری میکنید درحالی ک همون برانکو صد شرف داره ب این حداقل ی رزومه‌ای داره
  • کجا از اینجا بهتر IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    شیر مادر نان پدر حلالت استاد. تیم ملی شده حیاط خلوت لنگ واقعا
    • محمد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      شجاع خلیل زاده اگه نباشه تیم ملی نابوده،این آقا اصلا می‌دونه فوتبال چیه؟اصلا کی هست؟
    • علی IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      باز بنازم به پرسپولیسی‌ها هم تو باشگاهها و هم تو ملی جور شماهارو میکشن .
    • گرگانی IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      پرسپولیسی ها همیشه بخش بزرگی از تیم ملی رو تشکیل میدادن
  • یاغی سیاه IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    یه جوری انتقاد میکنه هیچکی ندونه فکر میکنه فرگوسنه.زمان شما یادم نمیره دروازبانتون یه توپ بلند نمیتونست بزنه تو جام جهانی آرزوهای یه ملتو به فنا داد
  • فوتبالدوست IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    سلام من هم با حرفهای همایون خان شاهرخی موافقم بنظرم تیم ملی خوب بازی نکرد به جرات میتونم بگم پرسپولیس بهتر ازتیم ملی بازی میکنه
  • حمیدعلوی US ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    زنده باشی استاد شاهرخی
    • حمید علوی CA ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      وجود و هویت تحت تاثیر شرایط دوران کودکی و رفتار والدین دستخوش افزایش یا کاهش میشه. برای همین قابل درکه کسانی که انقدر از هویت خالی هستن که با نام دیکران احساس بزرگی میکنن.
    • گل سنگ IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      تاحالا فراموش نکردی دیگه نمیشه،حکیم
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    علی کریمی کلا یک‌فصل تو بایرن مونیخ بود، شاهرخی در حدی نیست که از اسکوچیچ انتقاد کنه
  • س ش IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    دارید از حسادت می ترکید میگه ژاپن همیشه ژاپنه حتی اگر دو بازی را ببازد اما کره خیلی ضعیفه 9 برد پشت سر هم اتفاقی و شانسیه ؟!!! زمان کیروش جرات نداشتید کوچکترین انتقادی بکنید همینها برای برد جلو عمان در زمان کیروش چه مرثیه سرایی های می کردند تصور کنید کیروش این نتایج را بدست می اورد راحت یک پرستشگاه تو تهران براش تاسیس می کردند
  • اسکوکینگ ❤ DE ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اون زمان که با استاد کی‌روش به همه تیم‌های عربی می‌باختیم این آقا کجا بود ؟ وقتی سه تا از ژاپن خوردیم تحقیر شدیم این آقا کجا بود ؟ خیلی مسخره اس میگه امدادهای غیبی تیم ملی رو برنده کرد!!! مگه میشه ده تا بازی امدادهای غیبی به تیم ملی کمک کرده باشه ؟ روزی که با گل به خودی تیم مراکش بازی رو بردیم در حالی که نود دقیقه زیر فشار مراکش بودیم با امدادهای غیبی نبردیم ؟؟؟ اسکوچیچ داره تیمهایی رو میبره که با دستیار الکس فرگوسن به همشون باخته بودیم . آخه چرا میخواین مربی که به این خوبی نتیجه گرفته خرابش کنین ؟ گناه اسکوچیچ فقط اینه که دستیار یکی مثل الکس فرگوسن نبوده که نون اسم کسی دیگه رو بخوره تا یکی مثل مرحوم صادقی بگه من اصلا این آقا رو قبولش ندارم . آخه کی شماها رو قبول داره ؛ کدوم کارنامه رو تو دوران فوتبالتون داشتین که از یکی مثل اسکوچیچ ایراد میگیرین...
    • سعید بن سعد IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      آقا راست میگه.این آقا چه کارنامه موفقی دلشته چه نداشته داره حقیقت رو میگه!ما فقط رو خلاقیت چندتا بازیکن که ستاره هستن میبریم بعلاوه بخت برد.آزمون و طارمی تمرین نکرده بودن اصلا مشخص بود تمرین نکرده تیم.کاملا ناهماهنگ بودن بازیکنا.خوب این یک فاجعه هستش.کلاس مربی در حد بازیکنان نیست.این حقیقت کاملا مشهود!بنده خدا لام حرف نمیزنه.ی داد نمیکشه.شاگرد کلاس از معلم باید حساب ببره،مگر شاگرد از معلم بیشتر بلد باشه و حرفه ای تر باشه.مثل طارمی و آزمون عزیز که اکنون شاگردان اسکوچیچ ضعیف هستند.
    • علی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      کی روش رو دار بود اجازه نمی‌داد این آدما حرف بزنن ولی بیچاره اسکوچیچ سرش تو کار خودشه ما ایرانیا وقتی میبینیم کسی حرفی نمیزنه دور بر میداریم ولی اگه بتوپه بهمون پاچه خواریش رو میکنیم از ترس
  • هوادار تیم ملی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    همین تیم رو بدن دست امثال شما شک ندارم به همین عراق ضعیف و کره ضعیف از نظر شما می بازین خودتون چه گلی به سر تیم ملی زدین؟ خوب نبودیم درست ولی از بازیکن هایی که دو روز پیش تو تیم های اروپایی با آب و هوای سرد بازی کردن و باید بیان تو هوای گرم و شرجی بازی کنن چه انتظاری دارین؟ حالا خستگی مسافرت هوایی و عدم تمرین گروهی و غیره بماند.
  • Amir perspolisi IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    حیف از سیاوش یزدانی که بشینه ذخیره شجاع. ما دوست داریم بازیکن های پیروزی تو تیم ملی زیاد باشند ولی نه در این حد.با چه منطقی از قایدی و ترابی استفاده نمیکنه واقعا
  • 44444444444 IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    زمان کیروش امثال شجاع و محرمی و سرلک نورالهی خواب تیم ملی و هم نمیتونستن ببینن
  • محمد IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    جدا حرف حساب حق با شماست حتی دوره کی روش هم ما جلوی ضعیف ترین تیمها نمایش قدرتی نداشتیم ما فقط گل میزدیم و می بردیم این جدید ها یاد نمایش قدرت فوتبال ایران در جام جهانی 1978که ما 3گل از هلند نایب قهرمان جهان خوردیم اما 90دقیقه توپ و میدان دست پروین فرکی شاهرخی روشن و اسکندریان بود رو به یاد ندارند یا 4-1به پرو باختیم ولی فقط 4تا توپ به زمین ما اومد هر 4تاش تو گل ما رفت و 90دقیقه به پرو فشار آوردیم اسکاتلند 1-1 شانسی جلوی ما مساوی گرفت
    • عادل IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      من نمی دونم که شما اون موقع کدوم فوتبال را ديدی که تيم ايران مالک توپ و زمين بود ولی به فرض اينکه درست هم بگيد يعنی همان بلائی که کيروش سر تيم های ديگه درمی آورد و توپ را به حريف می داد و آخرش ايران برنده بازی می شد را در جام جهانی تيم های هلندو پرو سر ما در می آوردند و توپ را می دادند ونتيجه را می گرفتند ! با احترام به استاد مهاجرانی در فوتبال نتيجه هست که مهمه نه مالکيت توپ ...........
  • بهرام میری IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اخه شاهرخی تو کدوم گلی به سر فوتبال زدی؟ اسکوچیچ با این نمایش قدرتی که نشون میده ادم لذت میبره از اینکه ایران میدرخشد بابا بحث ملیه ، شما موتور گازی ها چتونه؟ این حجم انتقاد از اقای اسکوچیچ مشخصه که مثل مربی های قبلی ،حساب پولی مطبوعات و منتقدان را شارژ نمیکنه درود بر. اسکوچیچ درود بر تیم الان ایران
  • عاشق ایران IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    بزرگمرد فوتبال و بازمانده نسل طلایی فوتبال ایران استاد شاهرخی . حرف این پیشکسوتها رو باید روی طلا نوشت
  • حمید علوی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اسکوچیچ اصلا در حد تیم ملی ایرن نیست.
  • Ali IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    عججججب،همه ی دنیا وقتی تیم ملیشون میبره حتی اگه ضعیفم بازی کرده باشه به تیم اینجوری حمله نمیکنن،واقعا نمیدونم ایرانی جماعت چرا اینجوریه،میبری حمله میکنن،میبازی حمله میکنن،به زمینو زمان گیر میدن،به پاس عرضیم گیر میدن،آقا میگه چرا فلانی پاس عرضی داد،چرا دروازه بان به فلانی پاس داد،چرا مرغی که انجیر میخوره نوکش کجه،چرا از فلانی استفاده نکرد،ژاپن اگه ده تام ببازه بازم ژاپنه اما کره تو ضعیفترین حدش قرار داره،بازم عجججججب
  • طرفدارپیشرفت IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    هروقت امثال اسکوچیچ ویحیی وفرهاد تیم بستن بازیکن ساختن نتیجه گرفتن بیاین نظربدین باباکی روش تیم ساخته ازموقعی که رفته چندتابازیکن کشف کردین چندتالژیونرکردین چندتاساختین براپشتوانه تیم ملی اصلابه من بگیداین مربی سبکش چیه پیروزی وهماهنگی بچه هارونزاریدبحساب مربی
  • محمد IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    برد ایران ناشی از ضعف بقیه تیمهاست،نه قدرت ایران
  • زمانی IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اسکوچیچ چرا جرات نمی کنه ترکیب تیم کی‌روش را کنی تغییر بده. از مهاجم های دیگه استفاده کنه و با یه بازیکن دیگه وارد زمین کنه. خب می دونه نتیجه نمی گیره. عجب خرشانسی این مربی. حتی کارت قرمز را هم بهش برگردوندن. حالا کی‌روش تیمش تو نیمه نهایی جام ملت ها بازیکن دفاع وای نبسته. با طارمی اون ^ربه را لوت میزنه تا تیم به مرحله بعد جام‌جهانی صعود نکنه
  • علی رضا ، ر IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    کاملا با نظر ایشان موافقم تیم ملی بسیار بد بازی می‌کند تیم محلات هم بهتر ا‌ز این تیم است
  • غلام سلمانی پور IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    درزمان کی روش،ایشان درخواب زمستانی تشریف داشتند.روکه نیست بسنگ پا گفته زکی
  • شیافپولیس IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    خوب نبودیم چون لژیونر زیاد داریم کم باهم تمرین میکنن ولی بازی کره مشخص میشه عیار ما ایران تاکتیک نداره بلکه ستاره هاش بازی و در میارن زمان کی‌روش با تاکتیک تر بودیم اسکوچیچ هم بد کار نکرده ۱۰برد کارنامه خوبیه
  • حسین IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اقااز شما بعیده برانکو یه تیم در وداغون را تحویل گرفت ساختار تیم را با دعا درست نکرد این تیم الان داره برا قهرمانی آسیا میجنگه اسکوچیچ تیمی تحویل گرفت که با کی‌روش وویلموتس به بحرین وعراق باخته بود اقا کمی انصاف هم بد نیست شماها با باند بازی شدید سرمربی اسکوچیچ با دانش وتو‌انایی شده سرمربی اقا کمی انصاف کمی انصاف وباز هم می‌گویم شما خودت را با اسکوچیچ مقایسه نکن لطفا چون ممکنه به وجه شما لطمه بخوره بخدا من خجالت میکشم این حرفها میخونم تا برسم بزنم اسکوچیچ ده برد متوالی آورده لطفا بگویید شما چند .....‌‌ من سکوت میکنم آقای اسکوچیچ سن این اقا کمی مثل من رفته بالا من بجای ایشان از شما عذر میخو‌ام اگر کمی سواد داشته باشیم .......6
  • حافظ IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    در خوب بازی نکردن تیم شکی نیست ولی باید به امکانات و حضور اندک لژیونر ها هم توجه شود آیا امکانات ما در حد مابقی است؟ همین غیرت وازخودگذشتگی بچه ها وکادر مربیان احسنت داره ولی این تیم یک مرد بزرگ مثل کی‌روش داشته که بازیکن سالاری را حذف و پایه تیم را گذاشت با این امکانات بازهم هم از خدا وهم ازتیم سپاس گذاريم
  • هوادار IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    تیمی که بدون بازی ملی و در وسط تعطیلات بازی های لیگ وارد میدان میشه خب معلومه هماهنگی لازم را ندارد .... این مشکل مربی و بازیکن نیست ... فدراسیون باید ترتیب بازی دوستانه را برای آمادگی تیم ملی را فراهم کنه ....ما بدون هزینه داریم پیش میریم ....
  • فوتبالدوست IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    از وقتی اسکوچیچ مربی شده از کادر فنی تا بازیکن همه لنگی هستن شجاع زیر صفره اگه ازمون و طارمی رو نداشتیم ی مساوی هم نمیتونستیم از هیچ تیمی بگیریم تیم اصلا برنامه نداره خلاقیت بازیکناس ک باعث شده تیم نتیجه بگیره خداوکیلی شما تو این سه بازی ک بردیم یه کار تاکتیکی دیدین؟؟اسکوچیچ درحد تیم ملی نیست و هیچ اختیاری واسه دعوت کردن بازیکنا نداره خیلی از بازیکنایی ک الان تو تیم ملی هستن حقشون لیگ ۲هم نیست
    • مانی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      اره درسته قبول داریم امثال دکتر سیاوش یزدانی در حد لیگ ۲ نیستن چه برسه به تیم ملی!!
    • تورک IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      بله باید بازیکنان وکادر فنی کیسه کشها رادعوت میکردن تا حذف می شدیم.
  • بهشت IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    زمان شمارو یادمون هست . بازی عراق هم شانسی بردیم ! انصاف داشته باشیم الان موقع انتقاد بی مورد نیست تیم خوب بازی می‌کنه
  • علی IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    من میگم شجاع غیرتو از شما یاد گرفته با این فوتبال بازی کردن نیازی به غیرتی بودن نیستش بازی و دیدی که چندتا پاس عرضی بهم دادن می‌دونی آقای با غیرت اینجور پاسا خیلی وقته منسوخه،،شجاع غیرتی
  • مانی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    من نمیدونم این بازیکن ها و بهترازین ها هم دست مربیان سابق بود اما چرا به بحرین و لبنان میباختیم و از پس عراق هم توی نیمه نهایی با مربی ۲۷ روزه برنمیومدیم!! افسوس از جنتلمنی و نجابت اسکوچیچ و کادرش این نتایج درخشان رو استاد کیروش گرفته بود الان ادعای پادشاهی میکرد و طرفدارانش اون و با کوروش کبیر مقایسه میکردن!!
  • فرشاد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    همه تیم‌ها هرروز ازقبیل دارم پیشرفت میکنم قوی تر میشن واقعیت هست که هیچکس نمیتونه منکر این بشه
  • مهیار IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    فک کنم آلزایمر گرفته عوارض دوران پیری هست آخه مرد حسابی با همین مجموعه از سرمربی و بازیکنان 10 برد پشت سر هم آوردیم بحرین و عراق و.. کی به این راحتی بردیم؟ چرا تو این کشور یکی موفق میشه باید بکوبیم حتما باید یکی بیاد میلیاردها ببره و افتضاح کنه و ویلموتس باشه یا دستیار سر الکس تنها افتخارش باشه تا بفهمیم کی هستیم؟ مگه بقیه تیم‌ها صعود کردن به عنوان بهترین تیم گروه صعود نکردن؟ چون عربستان رو اشتباه تیم ژاپن گل زد بگیم پس باید گفت ژاپن تیم نیست جراید هم نباید در جهت تضعیف تیم ملی و فقط دنبال دیده شدن باشند و حرف مثلا مرحوم صادقی و شاهرخی و فنونی زاده ها که کدوم روزنه اخلاقی یا تیمی تو مربیگری دارن انتشار بدن برای خودتون و حریم خبرنگار ارزش قائل باشید و با هر کسی مصاحبه نکنید
  • محمد IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    آخه نو راچه به کارشناسی شجاع خلیل زاده یکی از بهترین مدافعان پا به توپ چند دهه اخیر آسیاست حتی در بعضی از مواقع در تیم باشگاهی بعنوان پیستون راست هم به خاطر همین ویژگی پا به توپ خوبی که دارد بازی کرده است لطفا درست کارشناسی کنید
  • خسرو IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    هیچ تیمی کامل نیست حتی منچستر و... ولی انتقاد شما از باب مطرح شدن هست و حسادت و احیانا همکاری با مافیا وگرنه همه میدونیم تیم اسکوچیچ تنوع گلزنی بالا داره و سخت موقعیت میده مگه زمان کیروش ما با خطا روی دفاع اخرهای حریف توپو نمیگرفتیم و گلهای شانسی میزدیم.
  • م IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    واقعا مدافع اندازه شجاع نداریم یاهافبک اندازه نورالهی و سرلک وقتی امیرعابدزاده آماده تر از بیرو هست چرابازی نکنه من کارشناس نیستم اما اینجور بریم جلو مشکل میخوریم ترابی یا قائدی بازی نکنه اما سرلک یا نورالهی بازی کنه خوب رو باید گفت خوب مثل امیری طارمی کنعانی سردار اما تابلو دیدگاه رنگی ارنج میده تیم ملی رو
  • ناشناس IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    کارنامه‌وی‌درمورد‌سرمربی‌گری‌هم‌مشخص‌است‌که‌زیاد‌خوب‌نبود‌‌سرمربی‌تیم‌ملی..‌هزاران بار‌از‌اقاس‌شاهرخی‌بهتر‌کارکرد‌داشته‌است
  • محمد IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    من فوتبالی نیستم ولی همینکه تیم ملی پشت هم داره می‌بره و همه خوشحال میشن یعنی انتقاد الکی نکنین بابام جان دوره شما و تفکرات شما گذشته اینقدر خودتون رو از چشم مردم نندازین حسادت از تک تک جملاتتون داره می‌باره بس کنینین بذارین حالا که خط بردیم و با همین تیم ما داریم حال میکنیم بی خود خودتون رو سنگ رو یخ نکنید
  • ورزشی IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    کسانیکه دقیقا دو ،سه روز قبل از مسابقات تیم ملی،بعانه های بنی اسراییلی مطرح میکنند،نادانهایی هستند که اصلا دلشان با تیم ملی نیست.و با باخت تیم ملی شاد میشوند،اما بخاطر اینکه منافعشان از تیم ملی تامین نشده است،خودشان را دلسوز تیم ملی نشان میدهند و با موش،گربه بازی، میخواهند اتحاد بازیکنان و تمرکز سرمربی را بهم بریزند.نادانها همیشه میخواهند افرادی در تیم ملی باشد که طبق میل و سلیقه آنها باشد تا به نون و نوایی برسند.نادانها هیچ وقت از گندکاریهای ویلموتس یاد نمیکنند که اگر ویلموتس احمق مانده بود،الان در این مرحله از بازیها نداشتیم و نادانها هم ساکت بودند.اما با درایت کادر فنی و اسکوچیچ در مرحله دوم هستیم و نادانها دوباره میخواهند آرامش تیم را بهم بزنند.تیم ملی مال همه است و باید از آن دفاع کنیم
  • ایرانی عاشق دین و وطن IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    متاسفم برای ایشون با این سن و سال. چقدر عقده چقدر حسادت. اتفاقا از نظر زیبایی فوتبال تیم اگه عالی نباشه حداقل از زمان کیروش داره بهتر بازی می کنه. مطلق تو لاک دفاعی نمیره و منطقی حمله می کنه. نمی گم ضعف نداریم اما نقاط قوت تیم می چربه به ضعفهاش. کوچک کردن حریفان هم اصلا کار درستی نیست اگه امارات می برد الان همین آقای شاهرخی شروع به تعریف و تجمید از این تیم می کردن. این حجم از حسادت واقعا بی سابقه است آقای شاهرخی.
  • محمد IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    جناب شاهرخی چنان میگویند بااین تیمها ...انگار زمان خودشان با برزیل و آلمان و فرانسه بازی میکردن.خب زمان شماهم ما این تیمهای آسیایی بازی میکردیم.شکر خدا بازیکنان تیم با هدایت اسکوچیچ وکمکهایش دارن خوب نتیجه میگیرن بعضی مواقع تیم بد بازی میکند و بازیکنان اس تو یه لحظه بازی رو به نفع تیم خود در میارن جناب شاهرخی فرانسه مقابل بلژیک خوب کار نکرد ولی ستاره ها نتیجه رو مشخص کردن جناب شاهرخی برزیل ۸۲ بهترین تیم تاریخ برزیل بود ولی مقابل بدترین تیم تاریخ ایتالیا باخت نمی دونن از چی ناراحت هستید ولی به قول مربیان بزرگ به بازی زیبا امتیاز نمی دهند در یک تورنمنت مهم امتیاز است نه بازی زیبا شما که خودت استادی
  • رابین IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    نادان همیشه نادان است!تو فوتبال روز دنیا دیگر نمیگوین تیم مقابل ضعیف هست بلکه میگویند تیمها پیشرفت کرده اند به به یک سطح رسیده اند آقای پرفسور شما هنوز تو اون 50 سال پیش موندین و فکر میکنین همه تیمها با تو پلاستیکی تمرین میکنن و شما توپ چهل تیکه دارین.شما هنوز خودتون رو بخواب زدین و نمیخاهین باور کنین که این تیم فقط با 3 بازی تدارکاتی پا به مسابقاتی گذاشت که روی ورق و کارشناسان حذف شده بود چرا نمیگوین تنها دوره تیم ملی که بدون هزینه و بازی تدارکاتی و بدون زمان زیاد و اردو در کنار هم به میدان میره و پیروز بیرون میاد اگر به بازیکنانن اسمی بود که تیم قهرمان بشه پس آرژانتین و پرتقال با مسی و رونالدو باید همیشه یک پای فینال مسابقات قاره ای و جهانی بودن یکم فکر کردن بد نیست شاید قشنگ صحبت کنی ولی هیچی در چنته نداری خدا اموات دادکان رو بیامورزد در زمان خودش به امثال شما گفت تیمهای خودتان کجایی جدول لیگ برتر هستن که برای تیم ملی نسخه میپیچید...چرا تیم ملی با این ضعفهای که شما میگین نمیبازد هر تیمی را میبرد میگویین آن تیم ضعیف بوده مثلا انتظار دارین روبروی آرژانتین 3 گل بخوریم بعد بگین دیدین
  • ورزشی IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    کسیکه خودش را مربی میداند ، و کار بلد، و اسکوچیچ را کار نابلد میداند،باید متوجه باشد ،ما که از بیرون به او نگاه میکنیم،چیز خاصی از او ندیده ایم.این آقا بیاید و نمودار ریاضی کارهای خودش را ترسیم کند و با نمودار فعالیتهای اسکوچیچ،هاشمیان،و کریم باقری مقایسه کند.من به عنوان یک ناظر از بیرون فکر میکنم،اگر از لحاظ عددی مقایسه کنیم،کادر فنی تیم ملی ۱۰۰ امتیاز میگیره و آقای مربی که از اسکوچیچ بدش میاد امتیاز منفی خواهد گرفت.
  • احسان IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    تیم ی سری ضعفا داره درسته که اونم کم بودن کنارهم و آب و هوای بد و خستگی لژیونرها و ... عواملشه،مربی با تاکتیک اشتباه نیمه اول تیم وارد زمین کرد که بازی ما قفل شد تو کناره ها اما با تعویض قلی زاده و تغییر تاکتیک هوشمندانه و آنالیز خوب تیم حریف و عمق دادن به بازی تونستیم بازی خوبی داشته باشیم. واقعا انتقاد همیشه وارد اما منصفانه باشه، باخت ب عراق و تحقیر جلو ژاپن و حذف از دو دوره جام ملتها، باخت به بوسنی، بازی دفاعی جلوی. نیجریه و افتخار باختن به آرژانتین و حذف، چ رزومه ای آقای کی روش داشتن شاید بهترین بازی هاش توی جام جهانی آخر بود که اونم بخاطر ضعیف بودن اسپانیا و پرتقال بود که دور بعد حذف شدن، بیست دقیقه اول بازی با مراکش واقعا فاجعه بار بود و ما شانسی بردیم، ویلموتس هم ک دیگه قابل گفتن نیست ما را تا لبه ی مرگ برد، کادر بی ادعا و با دانشی داریم،تو چندتا پست یکم مشکل بازیکن داریم اونم در سطح جام جهانی وگرنه الان بازیکنای ما عالی ان، به امید برد کره و برداشتن قدم های بعدی، بازی دادن به قائدی، ترابی،قدوس، دعوت از جوونها برای پشتوانه سازی و کلی بحث های دیگه که یقینا کادر فنی خودشون میدونن
  • Red IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    مال اینه بازیکنا باید بازی دوستانه بکنن تا هماهنگ بشن دور قبل بازی با سوریه بازی دوستانه ایران بود نیمه اول بعد بازیکنا تو نیمه دوم دیگه جا افتادن اون یه نیمه بود اگه ایران یک یا دو تا بازی دوستانه بکنن بعد بازی با لبنان عالی میشن
  • علی IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    امداد غیبی 10 بازی را در اورده. ایشون قبلا تیم ملی را قهرمان جهان کرده حالا نگرانه.. بس کنید کیروشی پورها.. شما فقط نشسته بودید تیم ببازه. خیلی تیمها توپ را به حریف میدهند و بازی را میبرند. این چه حرفی ژاپن ببازه طوری نیست اما ما ببازیم دنیا بهم میریزه.. زمان کیروش چه تاکتیکی داشتیم. 10 نفره دفاع میکردیم تا ی ضد حمله بزنیم و ببریم.. همی گلها ی دفاعی ی گلری اشتباه میکنه مهاجم گل میزنه تمام
    • Red IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
      سرمربی که فقط نباید اسم داشته باشه همیشه اونی موفقتره که تو سکوت پیشرفت کنه نه مثل کیروش از برو جلو تیمهایی مثل ترکمنستان پز بده اسکوچیچ بعد بازی با امارات گفت که الان وقت خوشحال بودن نیست تیم ما بازی مهمی با کره داره
  • . IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اتفاق بهترین بهتریننن تیم ملی ایران که تونست تا الان بجنگه و واقعا رده اول جدول قرار بگیره تو دوره اسکوچیچه خودش داره از حسادت میترکه براش عاجزه که قبول کنه حتا اگه ضعیفم باشیم پس اون گل هارو کی زد؟ حتا اماراتم نتونست اونو بزنه خب از کجا معلوم اون امارات دیروز همون امارات امروز باشه حتما خیلی تمرین کردن بعدشم درسته یکم ضعیفیم ولی دلیل نمیشه که تیم خوبی نباشیم وگرنه ایننن همه پیروزی نگو ک میخای بگی شانسی بود
  • امید IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    درود... قشنگ مشخصه همایون شاهرخی از روی حسادت و عقده این حرفا رو زده.... تیم با اینکه کلا دو روز بازیکنا کنار هم بودن و لیگ ایران هم کلا تعطیل بود و گرمای هوا و رطوبت بالا.... بسیار خوب کار کردند و رکورد ده پیروزی متوالی را از خود به جا گذاشتند، جدا از نتیجه بازی ایران کره، از همه بازیکنا تشکر میکنم و دل ملت ایران را شاد کردید که ارزشش از هر چیزی بالاتر است.... ضمن اینکه تا اینجا از 3 بازی، دو تا رو میهمان بوده ایم.... واقعا عالی هستید، چشم حسود هم بترکه الهی خخخخخ
  • عباس IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    خیلی بی انصافی همایون خان
  • شهروز IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    جناب شاهرخی با نظرتون اصلا موافق نیستم.بازی با کره جواب صحبتها و انتقادات خیلی ها را خواهد داد در جام جهانی 82 ایتالیا با 3 مساوی اول جهان شد. مهم نتیجه بازی هست قرار نیست مشت سر مربی رو بشه. شاید اینهم تاکتیک ایران باشه. چند روز دیگه صبر کنید. البته انتقاد شما خوبه
  • عطار GB ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    حسود هرگز نیاسود نمی دونم چه رسمی شده تا ورزشمون داره یه کم جلو میرن و پیروزی کسب می کنن یه آدمایی مثل شمس تو فوتسال و این آقا تو فوتبال پیدا میشن ادعا می کنن و روحیه ی تیم ها رو خراب کنن حتما یکی ام بیاد بگی نتایج کشتی ها ام کار شانسه خجالت نمی کشن نتیجه مهمه نه هیچ چیز دیگه اینجور آدما برای مطرح شدن این نظرات رو میدن یکی ام آقای خسروی داور فوتبال
  • کریم IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    چرا این امدادهای غیبی برای شما نبود .پس ایراد از خودتونه
  • اسکندرزاده IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    انتقاد وقتی درست باشه ارزشمند هست اما نباید دستاوردهای تیم و مربی رو کم ارزش کرد واقعیت قضیه این هست که روزی که اسکوچیچ تیم ملی رو تحویل گرفت اوضاع تیم و نتایجش واقعا ناراحت کننده بود و هیچ کسی باور نمی‌کرد که تیمی که با داشتن این همه بازیکن خوب نتایج بدی گرفته بود یکدفعه نتایجی بگیره که اون روزها هیچ کسی فکرش رو هم نمی‌کرد ۱۰ برد پیاپی و شکستن رکورد های قبلی تیم ملی واقعا شگفت انگیزه و برای امثال شاهرخی هضم این موضوع خیلی سخته شاید ایشون و همفکرانش منتظر بودند که تیم ملی تو همون مرحله اوت بشه اما به جرات میشه گفت که اسکوچیچ علی رغم تمام پیش داوری ها و قضاوت‌های مدعیان واقعا همه را شگفت زده کرد و هضم این موضوع برای خیلی‌ها سخت و مشکله در هرحال همیشه هستند افرادیکه فکر میکنند حتما باید با یکی مثل کی‌روش که شناخته شده هست کار کرد و چون اسکوچیچ شناخته شده نیست پس نباید ازش حمایت کرد در هر صورت امروز اوضاع تیم ملی از همیشه بهتره و بجای انتقادهای بی موقع نیاز به حمایت همه جانبه داره و مطمئن باشید اگر از این مربی و این تیم حمایت بشه بدون شک رکورد های قبلی تیم ملی رو جابجا خواهد کرد انشاالله
  • ع د IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    با دلالی پسر وزیر قبلی از آرسن ونگر و مورینیو رسیدیم به باقری مهدوی کیا وویچ های درجه چهار مثل برانکو اسکوچیچ ووو افسوس نیمکت تیم ملی مثل صف مترو باقری می‌گفت پاس بلند هاشمیان می‌گفت کوتاه اسکوچیچ هم نیگاهههه
  • کامران5 IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    به نظرم یه دونه ویلموتس کم بود باید چند تا ویلموتس دیگه بیاد ایران تا یه عده قدر اسکوچیچ رو بدونن !
  • عارف IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    اصلا صحبت کیروش و اسکوچیچ نیست ولی واقعا تیم ملی شیک بازی نمیکنه و تاکتیک مشخصی نداره و پاس کاری مداومی نمیتونه داشته باشه و با این بازیکنان بسیار خوب انتظار بسیار بیشتری در بازی امارات داشتیم البته امیدوارم که در بازی باقی مانده هم برنده بشیم و با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم ولی دوستان عزیز اگر کسی انتقاد میکنه لطفا نکات مثبتش را قبول کنیم و نکات منفی را با استدلال رد کنیم با مید روزهای خوب وخوش همراه با سلامتی برای مردم غیور ایران
  • عباس IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    بیسوادتر از کیروشی پورها همایون شاهرخی هست یعنی ده تا بازی امداد غیبی وقتی وار تونسته اشتباه داوریو برامون جبران کنه چرا اینا دارن آتیش میگیرن لیاقتتون همون کیروش هست که کلا جزو انسان هاحسابتون نمیکرد
  • ابی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    این تیم با طراوت با ی نمونه طر فدا ران چون با زیکنان پرسپولیس زیاد هستن کا ی به بقیه مسائلی ندارند طارمی که در ار وپا با زیکن خوبی است بجز گلی که ز د چکا ر کر خوب نتیجه میگیرند بد با ز میکنند
  • ورزشی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    کسیکه دو سه روز قبل از بازی ،از تیم مل انتقادهای ضربه زننده میکند نادان است.کسیکه نمیداند بزرگترین تیمهای دنیا بعضی مواقع با اختلاف یک گل آنهم دقیقه ۹۵ میبرند نادان است.نادانها نمیدانند که تیمهای عربی خیلی قوی شده اند .عمان ژاپن را برد ولی کسی از تیم ملی ژاپن انتقاد نکرد.کره جنوبی به زور سوریه را برد ما هم سوریه را بردیم نادانها میگویند ایران شانسی برده .نادانها بس کنند.کمتر با اعصاب مردم بازی کنند.بسه
  • ایران وطنم IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    واقعا تیم ملی افتضاح ترین،تیم تاریخ ایرانه. که این ده بازی هم شانسی پیروز شدن اونم جلو تیمهای ضعیف درجه سه آسیا که همونها هم بازیکنها کارای فردیشون جواب میداد.. این آقا مربی نیست مربی در حد لیگ دو سه ایران هست...اسکویچ تو خواب رویا هم نمی‌دید از ملوان انزلی تیمهای قعر جدولی. برسه به تیم ملی ایران . تیم ملی مانند یه، باطری که در حال تخلیه شدن هست شارج نمیشود.. اونهای که میگن اسکویچ خوبه. یا بچه هستن یا لونگی هستن. یا هیچی از فوتبال نمی‌دونن فقط میخان حرفی زده باشن حقیقت این که با دو بازی جلو حریف قوی قدرتمند میفهمید چه بدرد نخوری هست اسکویچ .....
  • مهران IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    تیم ملی در بازی با امارات اصلا هوشمندانه بازی نکرد واصلا تاکتیکی نداشت اگر امارات مهاجمان خوبی داشت حتما از احساسی بازی کردن تیم ملی ایران بیشترین بهره را می برد و در ضد حملات به گل می رسید بارها دیده شده که فاصله بین خطوط دفاعی با یک سوم میانی ایجاد میشد ولی خوشبختانه اماراتی ها نتوانستند از این مو قعیتها استفاده کنند. در کل ایران بازی بی برنامه ای درمقابل امارات داشت و شانس اوردیم امارات ضعیف بود ولی با این روش بازی کردن در مقابل کره حتما نتیجه دیگه خواهد داشت.
  • سامان US ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خدا اگر کمی منطقی فکر کنیم آقای شاهرخی درست میگه تیم را تکنیکهای فردی پیش میبره نه تاکتیک تیمی ما بازی کنان خیلی خوبی داریم از دروازه گرفته تا خط حمله این بازی ایران را با بازی مقابل آرژانتین و مسی مقایسه کنید و الکی حرف بچه گانه نزنید اون گروه را ببینید هر وقت مغرور شدیم باختیم
    • کریم IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      خوب شد یه منطقی، بزرگسال اینجا داریم. تیم ملی مقابل پرتغال و اسپانیا باخت،البته پرتغال و اسپانیای جام جهانی۲۰۱۸ خودش کلی تحلیل داره بخاطر نتایج ضعیفی که گرفتن، اما نکته مهم این بود که مقابل تیمهایی مثل بوسنی، ژاپن یا عراق که باید می‌برد اونا رو هم باخت!! بقول مورینیو: تاکتیک به چه درد میخوره وقتی هم از تیم قوی ببازی و هم ضعیف؟!
  • کریم IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    کسی که از این تیم ملی بد میگه یا طرفدار کیسه هس که تیمش یه دهه داره میبازه حالا اومده از تیم ملی ایراد میگیره!! خخخخخ شما اگه طبیب بودین که سر کچل خودتون درمان میکردین! یا بچه هست و هنوز پاش تو چمن به توپ نخوررده و فرق فوتبال دستی با فوتبال واقعی رو نمیدونه اومده از تیم ملی ایراد میگیره !! تیم ملی با همین بازیکنان داشت حذف میشد اونم در گروهی که رقیباش خیلی ضعیفتر بود ولی الان ده برد در بازیهای رسمی و دوستانه داشته و در گروهش صدر جدوله . هیچ مربی، تاکید میکنم هیچ مربی در تاریخ فوتبال ایران نتونستن ده تا بازی پشت سر هم ببره، برید همون فوتبالدوستی بازی کنین براتون بهتره
  • استقلالی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    به عنوان یک ایرانی به آقای اسکوچیچ افتخار میکنم ..خلاصه بازی با امارات را نگاه کنین اگه دقت داشتیم ۳..۴تا می‌زدیم اگه بقول آقای جلالی ترابی بیاد دفاع راست و از قائدی هم بیشتر بازی بگیره بیشتر گل می‌زنیم ..افتخار به این تیم میکنم رنک ۱اسیا با قدرت
  • Amir_ali US ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    یادش بخیر آقای شاهرخی یه جمله ی معروفی داشت بازی بازی لحظه هاست
  • روشن IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    چقدر این بنده خدا متاسفانه از روی هوا حرف میزنه برادر من آمار 10 بازی 10 برد و فقط 3 گل خورده آخه من نمیدونم به یه بچه ابتدایی این آمار رو بگی بهت میگه میشه....
  • جالب IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    حرف ایشان درست بود باید بعد هر بازی ضعف های تیم را شناسایی کرد و برای بازی بعد برطرف کرد البته که تیم های آسیایی همه هم سطح هستند چه قدیم چه الان حالا چه ژاپن باشد که از عمان می بازد یا ایران هم که از بحرین یک گل دریافت کرد
  • . IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    واقعا خجالت نمیکشید..این مربی فعلیتیم ملی بدون هیاهو و حاشیه داره کار میکنه.خوبم کار کرده تا الان..نمیدونم چرا اینقدر کوچکید که این موفقیت ها رو نمیتونید ببینید..خوبه کی روش باشه که که اولا صبح تا شب به همه توهین کنه و از بالا بهمون نگاه کنه..بعدش هم با هزار سلام و صلوات بازی ها رو یک هیچ ببریم..بریا خبر ورزشی هم متاسفم..اگه کی روش این نتایج رو میگرفت الان تبدیل به بت شده بود.. یک گزارش از نقش این مربی کار نمیکنید..
  • Af IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    کلا ما ایرانیها خودزن هستیم .... چه باتجربه ها که البته علم قدیمی از فوتبال دارند .. چه بعضی از رسانه ها که دنبال خبر سازی هستند .. این تیم فعلا بهترین نتیجه ها رو گرفته ..و قضاوت در مورد اون زوده ‌و نباید تیم موفق رو تخریب کرد ...
  • کاظم IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    یکجوری صحبت کرده انگار ایران قهرمان پنج دوره اخیر جام ملتهای آسیا و دو دوره اخیر جام جهانی بوده و اسکوچیچ باعث حذف ایران در دور مقدماتی قبل شده است.این همه بغض امثال شاهرخی قلعه نویی پاشازاده قاسمپور دایی مایلی کهن جلالی ذوالفقارنسب اقبالی و بقیه نسبت به اسکوچیچ برایم قابل درک نیست.البته دوستان همگی مدعی نیمکت تیم ملی هستند.اما هیچیک در عرصه بین المللی و حتی بعضا داخلی هیچ یا توفیق آنچنانی با وجود بهره مندی از بهترین بازیکنان آسیا نداشتند و شکستهای مکرری را تجربه کرده اند که هیچ وقت فراموش نمی شوند.
  • وحید IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    ده بازی امداد غیبی؟ هر ده بار تیمهای جلو ما ضعیف بودن؟ اونوقت امداد غیبی چرا زمان کیروش به داد ما نرسید که همش دفاع میکردیم؟ با این حساب اسکوچیچ بنده خاص خداست و دعاش گیراست!!!!
  • امیر IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    آقا مگه فرانسه که در یک هشتم جان ملت ها باخت میتونستن دشان رو حذف کنن اما نکردن میتونستن بگن قهرمان جام جهانی شدیم اما تو شانزده تیم به سوئیس باختیم پس برو ولی حمایت کردن من هم یه چیز بگم شما کیف کنین که میبرین چه بد بازی کنین بخدا اگه ایران مقابل کره اگه بباره ولی مثل اسپانیا بازی کنه باز میگیم بد بازی کرد اگه ببره بد بازی کنه میگیم افتضاح بودین
  • مصطفی IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    حرف مفت میزنن جناب شاهرخی توبیا سرمربی تیم ملی بشو ببینیم برد که هیچ مساوی هم نداشتی ده برد بدون گل خورده شانسی بیار حال ما خوبشه نتیجه بگیر شانسی باشه یا امداد غیبیی باشه .حسود ا دارن میسوزی.اسکوچیچ تا الان بهترین نتایج اورده اون ویلمو س که به اندازه بودجه یک سال مملکت پو ل بهش دادن چرا غیب نبود دارین میسوزین دراگان عالیه کل فوتبال شانسی خودش بخدا تو سرمربی بودی الان سوم هم کمتر بودیم توبیا شانسی نتیجه بگیر تو کرونا حال فوتبالی ها خوب کن میسوزین نتیجه مهمه حسود تو جای دراگان بودی همین حرفها میزدی به خودت همش میباختی بعد بهانه میاوردی که داوری بد بود وکرونا بود تمرین نداشتیم زمین وزمان بهم میبافتی
  • ملیکاخلیل زاده IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    وقتی کارقرمزبه شجاع دادن اون لحظه رونمیبینین میتونست راحت ازدروازه دفاع نکنه حالابازی روبردیم خلیل زاده فقط بایددفاع ازدروازه کنه که کارشوعالی انجام میده ونمیزاره به دروازه نزدیک بشن شمامیگین کنده اگه میخوایین پستشوعوض کنین نظرشماکه مهم تره اگه خوب نبودعلاقه اسکوچیچ وبرانکوقرارنمیگرفت شمانظرندین مربی هاخودشون بیشترتجربه دارن اونم اسکوچیچ وبرانکوشجاع همیشه غیرتشوداشته دفاع کرده ولی قدرشونمیدونین بازم میگین خدالعنتتون کنه
  • Melikakhalilzadeh IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    شجاع تاآخرادامه میده هرجاباشه ماپشتشیم هرکی حرف بزنه ماتوصورتش وایمیسیم
  • امیر IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    اسکوچیچ الان مثل محمود فکریه، محمود فکری هم استقلالو برد صدر جدول ولی بعد گندش در اومد اسکوچیچم آخر سر گند میزنه تو تیم ملی الانم زده به زور سوریه و اماراتو بردیم
  • فرهاد IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    حرفهای آقای. شاهرخی درسته مربی وبازیکنان ضعیف هستند. طارمی قبل گل توپ. را روبه عقب استپ می‌کرد. این مهاجمان واهافبک ها در طول بازی چند شوت مثل نکونام وباقری میزنن. یا طارمی وازمون چند گل از ده دوازده متری زدن همه ش گلهای فوتسالیه..
    • حسین ذلیحی IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      آقای شاهرخی:نظرات شمابرای خودتان خوبه!!در مراحل حساس بازیهای تیم ملی چقدرگرفتی شانتاژ منفی کنی؟غیرت‌ایرانی آت کجاست؟پیش عربهااست؟
  • iman IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    مرغ پخته خنده اش میگیره..میگه برده‌ای تیم ملی بخاطر امداد غیبی هست ،بعد تمام تیم‌های رقیب ایران ضعیف شدن،بعد میگه من می دونم کره رو می بریم..کسی فهمید این چی گفت
  • محمد IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    اقای مربی مگر خودت دردوران مربیگریت چندتا برد پشت سر هم اوردی مربی دلسوز کسی است که به تیم در تمام شرایط روحیه مدهد واز الکی وبیخود حرف زدن اجتناب می کند دیگر درفوتبال دنیا به عالی بازی کردن امتیاز نمیدهند این را بدان باید گل بزنی وبرنده از زمین خارج شوی تا ۳ امتیاز بگیری لطفاً تلاش بفرماید نتایج دیگر تیمها را نگاه کنید
  • لیاقت ایشان و ما همون کی‌روش پرخاشگر است IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    لیاقت ایشان و ما همون کی‌روش پرخاشگر است که هر روز هم پول کلان بگیره و هم بی احترامی کنه به هممون و غر بزنه و آخرش هم به عراق بیاره و آبروی ما را ببره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی