نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
۲ |
۴
گابریله پین
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گابریله پین برای تکمیل کردن روند امور اداری خود جهت همکاری با استقلال باید طی روزهای آینده مسافرتی کوتاه به جزیره کیش داشته باشد.

کارهای اداری و روال قانونی برای دریافت ویزای اقامت و مجوز کار  گابریله پین در حال انجام است و مربی ایتالیایی استقلال مشکلی بابت همراهی آبی‌پوشان در رقابت‌های لیگ برتر ندارد ولی یک سری کارهاست که باید حتماً انجام شود.

گابریله برای تکمیل کردن روند امور اداری خود جهت همکاری با استقلال باید طی روزهای آینده مسافرتی کوتاه (حداکثر ۴۸ ساعت) به جزیره کیش داشته باشد و از تهران خارج شود تا سلسله مراتب اداری پیرامون مجوز کارش تکمیل شود؛ مسئله‌ای کاملاً عادی که در مورد سایر بازیکنان و مربیان خارجی استقلال نیز انجام شده بود و وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی نیز جهت انجام امور مذکور با خروج از پایتخت به سوی جزیره مرجانی خلیج فارس پرواز کرده بودند. 

گابریله سرشناس‌ترین و بزرگ‌ترین مربی است که در خلال برگزاری رقابت‌های لیگ برتر تحت عنوان دستیار روی نیمکت استقلال می‌نشیند. او سابقه همکاری با تیم ملی ایتالیا و نشستن روی نیمکت لاجوردی‌پوشان اروپا را هم دارد و فرهاد مجیدی به تعداد بسیار زیادی به توانایی‌هایش دارد. مردی که زمانی دستیار چزاره پراندلی در تیم ملی ایتالیا بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    گابریله پین که چه عرض کنم بهترین مربی سال جهان از نگاه فیفا رو بیارن بازم قهرمان نمیشن
  • gaber IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    وزیر انداخته بیرون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی