پرسپولیس انتقام استقلال را می‌گیرد/ در اولین بازی برای تیم ملی به کره گل زدم/ مراقب ضدحملات کره‌ای‌ها باشند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ملی پوش فوتبال اسبق کشورمان گفت: مهاجمان کره جنوبی در ضد حملات سرعت بالایی دارند و قطعاً کار را برای تیم ملی ما سخت می‌کنند اما به لحاظ نفری تیم ما در شرایط بهتری نسبت به حریفش قرار دارد.

حسین بادامکی در آستانه دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی و همچنین پرسپولیس مقابل الهلال عربستان نکاتی را مطرح کرده است که در زیر می خوانید:

پیروزی تیم ملی مقابل امارات را چطور ارزیابی کردید؟

تیم ملی بازی حساسی را برد. البته ما کیفیتی که از تیم ملی انتظار داشتیم را ندیدیم. اماراتی‌ها در این بازی تا حدودی دفاعی بازی می‌کردند و مترصد این بودند که از اشتباهات ما به سود خودشان استفاده کنند. البته گرمای هوا هم روی بازی بچه‌ها تاثیر داشت اما شکر خدا توانستیم از موقعیت‌مان استفاده کنیم و برد حیاتی را به دست بیاوریم.

اتفاقی که درباره شجاع خلیل‌زاده رخ داد چقدر در این پیروزی تاثیر داشت؟

اگر شجاع از بازی خارج می‌شد شرایط برای ما خیلی سخت می‌شد و حتی ممکن بود اتفاق بدی برای تیم ما رخ بدهد. اما وقتی شجاع برگشت تیم از نظر روحی و روانی بالا آمد و دیدیم که سردار آزمون که در حال خارج شدن از بازی بود ماند و پاس گل داد.

پرسپولیس انتقام استقلال را می‌گیرد/ در اولین بازی برای تیم ملی به کره گل زدم/ مراقب ضدحملات کره‌ای‌ها باشند

اوضاع تیم ملی را برای بازی با کره چطور ارزیابی می کنید؟

شکر خدا یکی از بهترین تیم های ملی سالهای اخیر را داریم. اکثر بازیکنان در خارج بازی می کنند به ویژه فورواردهای ما که تاثیرگذارترین بازیکنان ما هستند. همگی مایه افتخار کشورمان شده اند و این خیلی کمک می کند تا ما از نظر شخصیتی در شرایط بهتری گام به میدان مسابقه بگذاریم. همان طور که دیدید مربی هلندی امارات هم گفت تیم ایران به مراتب قوی تر از ما بود. شکر خدا سوریه، عراق و امارات را بردیم و انشاالله کره را هم شکست می دهیم.

شما سابقه گلزنی به کره‌جنوبی را دارید. درباره بازی سال ۲۰۰۷ صحبت می‌کنید؟

بله. مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا و آخرین بازی ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی بود. این بازی اولین دیدار رسمی من بود که برای تیم ملی به میدان می رفتم که خوشبختانه بعد از گل عنایتی من توانستم دومین گل را روی پاس خوب نیکبخت بزنم. ما آن زمان در پرسپولیس هم تیمی بودیم و شناخت خوبی از هم داشتیم. بعد از آن مسابقه صعودمان به جام ملتها مسجل شد.

اکثر کارشناسان از برد ایران مقابل کره حرف می‌زنند. نظر شما در این باره چیست؟

نباید اینطور فکر کنیم چون ممکن است روی شرایط بازی ما تأثیر بدی بگذارد. کره ای ها چند مهره خوب دارند که برای همه آسیا شناخته شده هستند. به همین خاطر باید مراقب آنها باشیم. البته من یک نیمه از بازی کره مقابل سوریه را دیدم که مشخص بود بازیکنانشان آن خلاقیت لازم برای فوتبال را ندارند که در قیاس با خلاقیت بچه های تیم ما شرایط تیم ملی را بهتر می‌کند.

پرسپولیس انتقام استقلال را می‌گیرد/ در اولین بازی برای تیم ملی به کره گل زدم/ مراقب ضدحملات کره‌ای‌ها باشند

ویژگی تیم کره چیست؟

سرعت کره ای ها روی ضد حملات خیلی خطرناک است. البته مدافعان میانی ما هر دو سرعتی هستند. ما در دفاع وسط کنعانی زادگان و شجاع را داریم که هر دو به لحاظ سرعتی در سطح استاندارد قرار دارند.

هر دو گل آخر ایران به کره را سردار آزمون زده است. پیش بینی تان از نتیجه این بازی و گلزنانش چیست؟

انشاالله که باز هم سردار گل می زند. از قدیم گفته اند تا سه نشه بازی نشه. البته این به شرایط بازی برمی‌گردد ولی من فکر می کنم مهم نیست که چه کسی گل ایران را بزند. مهم این است که ما این بازی را ببریم و ۱۲ امتیازی شویم. این خیلی مهم است چون هم کره را از سه امتیاز محروم می کنیم و هم سه امتیاز به خودمان اضافه می‌کنیم و در بازی آخر با لبنان انشاالله برنده و ۱۵ امتیازی می‌شویم تا خیالمان برای صعود راحت شود.

به عنوان پیشکسوت پرسپولیس اخبار این تیم تعقیب می کنید؟

قطعاً. پرسپولیس هم شرایط سختی برای بازی با الهلال دارد. البته چند بازی تدارکاتی انجام شده ولی قطعاً هیچ کدامشان نمی‌توانند جایگزین بازی رسمی شوند. الهلال در لیگ کشورش بازی می کند و برای مسابقه با پرسپولیس در خانه خودش به میدان می‌رود که این کار را برای پرسپولیس سخت می کند البته پرسپولیس نشان داده در روزهای سخت نتایج بهتری می‌گیرد.

پرسپولیس انتقام استقلال را می‌گیرد/ در اولین بازی برای تیم ملی به کره گل زدم/ مراقب ضدحملات کره‌ای‌ها باشند

قبول دارید الهلالی که مقابل استقلال بازی کرد تیم چندان قدرتمندی نبود؟

چون بازی در دبی بود. بازی در عربستان خیلی فرق می کند. ضمن اینکه دیدیم بازیکنان باکیفیت الهلال در نهایت توانستند به استقلال گل بزنند. قطعا خط حمله الهلال برای پرسپولیس هم خطرناک خواهد بود.

پرسپولیس با گرفتن انتقام استقلال از الهلال به مراحل بالاتر و در نهایت قهرمانی می رسد؟

انشالله که انتقام می گیرد ولی مهم این است که پرسپولیس الهلال را شکست بدهد. بازی حذفی است و حساس. کوچکترین اشتباه ممکن است منجر به حذف پرسپولیس شود. البته پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد ولی ای کاش می توانست بازیکن خارجی هم جذب کند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پیروزی چی ها IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    جالبه....هر سال مافیای لنگ و مسولین ورزش با تضعیف استقلال هر بلایی بخواهند سر استقلال میارن تا در بازیهای آسیایی موفق عمل نکنه تا حذف بشه بعد تیم سوگلی لنگ رو چنان حمایت و تجهیزش میکنن بعد هم ادعا میکنن که میریم برای انتقام .. با گفتن این خزعبلات که میریم انتقام بگیریم و!!!...ملت رو چی فرض کردن..!! لازم نیست انتقام بگیرید شما و لابی هاتون استقلال رو ضعیف نکنید..یه زمین تمرین بهش بدید..شاکله اش رو حفط کنید..مدیران کاربلد بدارید و برنامه ریزی هاش درست باشه..لازم نکرده انتقام بگیرید..!!ما خودمون راه انتقام رو بلدیم..دیگه عالم و ادم میدونن حیله گری و دغل کاری های لنگ رک و..
  • فاروق IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    آقا شما انتقام خودت را بگیر ، استقلال بعد از سه برد پیاپی به الهلال باخت ،
  • لنگ IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    انشالله که انتقام 6 تایی شدن رفت و برگشت از الهلال 10 نفره رو بگیرین خخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی