خداداد عزیزی: سراغ اجی مجی لاترجی رفته‌اند تا فرجی شود!/ تیم مهدوی کیا هم با «خوبان عالم» المپیکی نمی‌شود/ طارمی و آزمون را با من و دایی مقایسه نکنید
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

خداداد عزیزی گفت: همان طور که خوبان عالم نتوانستند کمکی به قهرمانی فوتسال ایران در جام جهانی کنند به تیم امید هم نمی‌توانند کمک کنند!

خداداد عزیزی چهره دوست داشتنی و خاطره انگیز فوتبال ایران نتوانسته است بازی تیم ملی و امارات را از پای تلویزیون تماشا کند. حماسه ساز ملبورن اما درباره این بازی و همین طور شرایط کنونی فوتبال ایران و حتی مهدی مهدوی کیا صحبت‌های جالبی دارد.

خداداد عزیزی مردی است که با احد الناسی رودربایستی ندارد و حرف‌هایش را رُک و پوست کنده می‌زند.

صحبت خبرورزشی با مرد محبوب فوتبال ایران از زوج مهدی طارمی و سردار آزمون شروع شد و به جاهای جالبی کشیده شد. با ما و خداداد عزیزی باشید ...

زوج مهدی طارمی و سردار آزمون به قدری موفق ظاهر شده‌اند که حالا همه این دو را با شما و علی دایی مقایسه می‌کنند؟

من این قبیل قیاس‌ها را قبول ندارم. لطفا مهدی طارمی و سردار آزمون را با من و علی دایی مقایسه نکنید.

چرا؟

شرایط و زمان خیلی فرق می‌کند. من در مورد خودم صحبت نمی‌کنم اما علی دایی بهترین مهاجم تاریخ ایران و آسیاست. من یک مثالی برای شما بزنم و اینکه کریستیانو رونالدو هر گلی که این اواخر می‌زد اسم علی دایی در دنیا مطرح می‌شد. خود رونالدو فوق ستاره پرتغالی هم اگر اشتباه نکنم دو مرتبه درباره علی دایی در صفحه شخصی اش نوشت. این مگر کم است؟ شما در آسیا کدام بازیکن را سراغ دارید که رونالدوی پرتغالی از او به عنوان نماد تلاش یاد کرده باشد؟

منظور ما تأثیرگذاری زوج شما و زوج فعلی خط حمله تیم ملی است؟

در توانایی سردار آزمون و مهدی طارمی شکی نیست. همین بازی با امارات را هم درست است من ندیدم اما شنیدم سردار پاس داده و مهدی زده است ... من با پسر خودم هم خیلی وقت‌ها صحبت می‌کنم و بحث مارادونا و مسی وسط می‌آید.

و شما می‌گویید مارادونا بهتر بوده یا مسی؟

به پسرم هم همیشه می‌گویم که من عاشق لیونل مسی هستم ولی مارادونا فقط یکی بود. البته من معتقدم این دو بازیکن از کُره دیگری به زمین آمده بودند. اصلا هیچ کدام معمولی نبوده و نیستند.

وقتی خبر مرگ مارادونا را شنیدید چه احساسی داشتید؟

ببینید من در زندگی خصوصی هیچ کسی دخالت نمی‌کنم چون معتقدم هر انسانی مختار است زندگی خودش را داشته باشد. شما باید جای مارادونا بوده باشید و بعد قضاوت کنید. با همه این حرف‌ها به نظر من مارادونا نمرده و نخواهد مرد چون تک تک گل‌ها و کارهای تکنیکی اش و حتی گلی که رندانه با دست به انگلیس در جام جهانی ۱۹۸۶ زد هم هنوز زنده است. ما هنوز هم وقتی فیلم‌های بازی مارادونا را می‌بینیم لذت می‌بریم همان طور که از بازی مسی کیف می‌کنیم. بنابراین قیاس بازیکنان نسل‌های مختلف با یکدیگر قشنگ نیست.

ببخشید، بازی ایران و امارات را ندیدید؟!

نه، جایی مهمان بودم و نتوانستم تماشا کنم. به هر حال خوبان عالم بودند و همین کافی است!

یعنی چه؟!

آنهایی که حرف از خوبان عالم، کائنات و ... می‌زنند باید توضیح بدهند. من که نمی‌دانم وقتی این همه بازیکن خوب و عالی داریم چرا باید پای این مسائل را در فوتبال ملی خود باز کنیم؟!

برگردیم به همان بحث علی دایی و شما! موافقید؟!

من مشکلی ندارم. هر سئوالی دارید بپرسید!

چرا زمانی که شما و علی دایی در تیم ملی بازی می‌کردید، خداداد عزیزی هیچ وقت پشت ضربه پنالتی نایستاد؟ می‌دانیم تکنیک خوبی داشتید و پنالتی هم در تیم‌های باشگاهی بعضا می‌زدید؟

جوابش ساده است. علی دایی بهتر از من پنالتی می‌زد و نیازی نبود بروم پشت ضربات پنالتی تیم ملی! من یادم نمی‌آید علی پنالتی خراب کرده باشد.

اما خیلی از بازی‌ها شما خودتان پنالتی می‌گرفتید ولی ... بگذارید راحت تر بگویم که به عنوان یک فوروارد خودخواه نبودید. چرا؟

این سبک بازی من بود. از پاس گل دادن هم واقعا به اندازه گلزنی لذت می‌بردم و این یک شعار نیست.

رود گولیت هلندی هم واقعا این طور بود. موقعیت‌های ۷۰ به ۳۰ را پاس می‌داد؟

او هم یک اسطوره در فوتبال دنیا و هلند است. به هر حال من خوشحال بودم کنار بهترین مهاجم تمام کننده ایران و آسیا بازی می‌کنم.

یکی دیگر از همدوره ای‌های شما مهدی مهدوی کیا این روزها کنار تیم ملی است. فکر می‌کنید حضورش مثمر ثمر است؟

مهدی مهدوی کیا بازیکن بزرگی بوده و تجربیاتی دارد که حتما می‌تواند به تیم ملی کمک کند. همان طور که کریم باقری یا وحیدهاشمیان به اسکوچیچ کمک می‌کنند.

مهدوی کیا در حال حاضر به عنوان سرمربی تیم امید هم مشغول به کار شده است. فکر می‌کنید او بتواند تیم ما را المپیکی کند؟

من بعید می‌دانم این تیم المپیکی شود!

چرا؟

خوبان عالم و انرژی کائنات و ... هم نمی‌تواند مهدوی کیا و تیم امید را المپیکی کند چون سالهاست شرق آسیا و حتی همین کشورهای خلیج فارس مثل قطر در فوتبال پایه ای سرمایه گذاری وسیعی کرده‌اند. آن وقت ما چه کرده‌ایم؟ سراغ خوبان عالم، کائنات، انرژی‌های عجیب و غریب و اجی مجی لاترجی رفته ایم بلکه فرجی شود!

چاره چیست؟

فوتبال پایه ما همه شده زد و بند و بابا پولدارها! آیا با این وضعیت انتظار دارید در رده‌های پایه ای ملی چه رشدی کنیم؟ اغلب استعدادهای بزرگ فوتبال ما به صورت خودجوش بالا آمده و می‌آیند. با این شرایطی که من می‌بینم اوضاع بدتر هم خواهد شد. همان طور که خوبان عالم نتوانستند کمکی به قهرمانی فوتسال ایران در جام جهانی کنند به تیم امید هم نمی‌توانند کمک کنند!

 شما این خوبان عالم را رها نمی‌کنید؟!

ما که با خوبان عالم و انرژی‌های کائنات کاری نداریم! این دوستان هستند که مدام با مصاحبه‌های خود این حرف‌های خنده دار و عجیب را می‌زنند و همه چیز را لوث می‌کنند.

برای تماشای بازی ایران و کره جنوبی به استادیوم آزادی می‌روید؟ اگر هم بازی بدون تماشاگر برگزار شود برای شما که یک جا پیدا می‌شود؟

 نه، من برای تماشای بازی کره جنوبی به استادیوم نمی‌روم. همان خوبان عالم حضور داشته باشند کافی است!

به عنوان سئوال آخر نتیجه بازی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

بازی فوق العاده سختی است اما امیدوارم با توانمندی بچه‌های ملی پوش ایرانی و نه خوبان عالم و... بتوانیم برنده این دیدار شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نیما IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    واقعاً از شاهرخی که این همه سال در فوتبال بوده خیلی بعید بود در فوتبال حرفه ای بیاد از امداد غیبی حرف بزنه. خب خداداد حق داره دائم از خوبان عالم بگه! چرا این امدادهای غیبی یه کمکی به باشگاهشون نمیکنه که بعد از یک دهه یه جامی بگیرن و هوادارانشون رو از حسرت دربیارن خخخ
    • آبیییته IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      خداداد یک دانه است البته میشه گفت قایدی تاحدودی سبک ایشان بازی میکند اما درکل اگر وی ای آر نبود تیم ملی می باخت واگر دروازبان امارات ازدروازه بیرون نمی آمد آن توپ طارمی گل نمی شد پس نتیجه میگیریم که خداداد عزیزی درست گفته اند وحرف حق تلخه
    • بیطرف IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      تیم ملی باعث معروف شدن برانکو در حوزه خلیج فارس شد حالا نوبت معروف شدن اسکوچیچ است، اهرم فشاری در تیم ملی هست که فقط می خواهد به لنگیها خدمت نماید شما ببینید نورالهی درتیم شباب امارات نیمکت نشین است ولی درتیم ملی فیکس است قایدی جوان باتکنیک ذخیره است یا سامان قدوس که دربازیهای قبلی نقش تعیین کننده ای دربردهای ایران راداشت یا مجید حسینی که تجربه حضور وبازی در جام جهانی قبلی رو دارد بایدذخیره شجاع بشه یا علی کریمی، امید ابراهیمی، کاوه رضایی چون لژیونر استقلالی هستند دعوت نمشوند این تیم ملی وکادرفنی باند بازی میکنند وتحت فشار مافیای لنگ هستند
    • ساوالان IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      چند بار گفتم باز هم می گویم. کاش تیم ملی اون زمان اون بازی با استرالیا را نمی برد. اون حماسه!!!!!!!!!!!!!!!! فوتبال ایران 10 سال نابود شد زیر اسم های پهلوان پنبه!!!!!!!!!!!!!! اقای خداداد از افتخارات ملی و باشگاهی چند جام اوردی!!!!!!!!!!!!!!! یک گل به استرالیا زدی زیر سایه اون گل خوابیدی!!!!!دایی ملی باشگاهی چند تا جام اورده!!!!!!! اون بازی باعث شد هیچ بازیکنی دیگری نتواند به تیم ملی دعوت شود. بخاطر حماسه شما و جاخوش کردن شما ها در تیم ملی!!!!!!! اقای خداداد یک سال مربی گری کردی نمره چند می دهی . یا خود دایی مربی گری کرد. ای کاش نمی کرد!!!!!!!!!!!!!
    • رامین IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      نمونه بارز نفوذ سرخا تو تیم ملی و فدراسیون اونجاس که کیروش رحمتیو حذف کرد حمایت شد ولی وقتی همون بلارو سر سیدجلال اورد حذف شد ...
  • MAMALI IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خداداد هم بعضی جاها دیگه شورش رو در میاره ، چیه کلید کردی روی خوبان عالم ؟؟؟ یک مقدار جنتلمن باش و جواب درست و منطقی به سواله طرفه مقابلت بده ، خیلی خوبه که رک هستش و واقعیت هارو میگه ولی گاهی اوقات واقعا شورش رو درمیاره
  • علی رضا sss IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    راست میگه آن زمان را با حالا مقایسه نکنید مثلا من خودم آن زمان سنم کم بود همینجوری به خاطرگلی که به استرالیا زد این فوتبالیستو دوست داشتم اما حالا گذشت زمان ثابت کرد که یه ورزشکار یایک سبک خاص از ورزش نمیتونه قهرمان یا الگوی درستی برای مردم باشه..درود بر علی دایی که همیشه علی دایی ه
  • مهدی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    توی این مملکت آنسانهای شریف و بزرگی همچون علی دائی ، خداداد عزیزی ، علی کریمی و هزاران و هزاران فرد دیگر در تمام زمینه های دیگر ( اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و ... ( هیچ جایگاهی ندارند . چون قدرتهای مافیایی اجازه حضور این افراد شریف و کمک به جامعه و خدمت رسانی را به اونها نمی دهند. خداوند سلامت بدارد این عزیزان و هزاران عزیز ناشناخته و گمنام را.
    • گل سنگ IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      فرق بین خوب وضعیف رو بدان هیچ وقت انسان بزرگی مثل علی دایی را با حقیری مثل عزیزی مقایسه نکن..
  • Mr IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    بازیکن اسبق تیم ملی من بازی های تیم ملی شما را دیدم همه شما ها زحمت کشیده آید ولی در این شرایط درست نیست علیه طارمی و آزمون و.. حرف بزنیم.به جرات می توان گفت که در طول سالیان متمادی کمتر بازیکنی در حد این دو بازیکن دیده شده مخصوصا مهدی طارمی که از هر لحظه غفلت استفاده مفید می کندوتا اینجا بهترین مهاجم ایران و آسیا بوده است.
    • گدازادگان با پول IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      عزیزم منظور خداداد عزیز این نیست که به طارمی و آزمون توهین کنه ، منظور اون روی سکه است، بدبخت اینایی هستن که فک میکنن میز مدیریت بهشون وفا میکنه، غافل از اینکه دنیا زودگذره، و دنیا فانیست، این نیز بگذرد....
  • ورزشی IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خداداد عزیزی با زمین و زمان سر جنگ داره و به همه مربی ها گیر میده،ولی خودش هم نمیتونه یک تیم دسته ۳ رو مدیریت کنه.اگر میتونه کارنامه اش را به ما نشان بدهد.در زمان بازیگری خودش با تیم ملی به خیلی از تیمهای عربی باخته.بهتره خودش بگه.هیچ وقت قهرمان جام ملتها ی آسیا نشدند. خیلی از بازیها ذخیره به میدان میرفت.چرا دو روز قبل از بازی تیم ملی این حرفها رو میزنه معلومه دلش با تیم ملی نیست.چون اگر تیم ملی برایش اهمیت داشت حداقل بازی را تماشا میکرد.فقط میگه منم و بس.نمیدانم چند کلاس سواد داره خیلی دوست دارم بدانم تا کلاس چندم مدرسه رفته.دانشگاه که البته مطمئنم نرفته و احتمال زیاد دیپلم هم ندارد.خدا پدر و مادر توپ فوتبال را بیامرزد که افرادی با توپ به جایی رسیده اند.از نظر من هیچ وقت نباید سردار و جهانبخش و طارمی را با ایشان مقایسه کنیم زیرا به هیچ عنوان کلاس آنها را ندارد.طارمی کجا و عزیزی کجا اصلا قابل مقایسه نیست.طرفداران پورتو خودشان را برای طارمی میکشند.و فدا میکنند.در مراسم تجلیل از جهانبخش در هلند به عنوان آقای گلی هلند ببینید چیکار کردن.آیا برای خداداد هم این چیزها رو سراغ دارید؟
    • انا IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      تو دیگه خل تر از خدادادی چیکار سواد و درسش داری کلید کردی خدا شفات بده خخخخخخ
    • سرخدلان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      من خودم بوشهریم ،طرفدار طارمی هستم ،ولی طارمی و سردار کجا ،در بهترین حالت طارمی داره جا پای خداداد میزاره،خداداد اهل تملق و چاپلوسی نیست ,بعد دوستی می‌گفت خداداد بیسواده،چه ربطی داره ایشان در تخصص خودش به پرفسوری رسیده،بعد دکترای قلابی که دیگه ککاری ندااره،هیچ کس خداداد نمیشه
  • ورزشی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    به این نکته هم اشاره کنم که الان در کنار اسکوچیچ،وحید هاشمیان و کریم باقری هستند.هاشمیان یک بازیکن و در حال حاضر مربی در کلاس جهانی است که در آلمان بالاترین مدارج را گرفته.کریم باقری هم کارنامه اش را رو کرده.اما عزیزی باید بداند در مقایسه با این افراد و همین طور مهدوی کیا ،بسیار کوچک است.ولی به ایشان توصیه میکنم این قدر وارد حاشیه نشود و برای تیم ملی حاشیه درست نکند.درست نیست ۲روز قبل بازی این حرفها رو میزنه.بد تر از همه اینکه میگه من بازی رو نگاه نکردم.به نظرم ایشان دوست داره فقط خودش بازی کنه و بقیه اونو نگاه کنند.آقای عزیزی گذشت زمانیکه مطبوعات ورزشی تیم ملی را تخریب میکردند و مردم نظاره گر بودند و از دستشان چیزی ساخته نبود.من بازیهای دوره شما یادمه.هیچ وقت ایران را قهرمان نکردید.الان هم اگه بخواهید به تیم ملی حاشیه سازی کنید ما هم واقعیت ها رو میگیم.نمیذاریم ذهنیت افراد رو خراب کنی.
  • حرف حق IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    دمت گرم آقای عزیزی ، حقیقت رو گفتین این افراد مثل زالو افتادن به جون این فوتبال ایران، فک میکنن که با جادوگر بازی میشه تا کجا برن، این افراد از شیطان هم خبیث ترن
  • رصا IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    آقا خداداد مثل اینکه از حرف خوبان بد جور میسوزی چرا اینقدر میسوزی آخه جریان چیه
  • Bndboy IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    به جای حمایت از تیم امید این حرفا رو گفتن واقعا زشته اگه مهدوی کیا هم مثل شما فکر میکرد هیچوقت قبول نمی کرد تیم رو تحویل بگیره - علی دایی و بقبه بزرگان فوتبال ایران که ثابت شده هستند هم از لحاظ بار فنی که داشتند و هم از لحاظ اخلاقی که داشتند ولی شما چی جناب خداداد ؟ اون گلی رو که به استرالیا زدید رو همه ما کیف کردیم و لذتشو بردیم شما هم با همون گل به نون و نوایی رسیدی ولی بعدش چی ؟؟ الان چی ؟ بار فنی داری که بخوای به جوونا منتقل کنی یا اخلاق درستی داری که یه باشگاه پیدا بشه تیمشو بده دستت؟ کیفیت طارمی و آزمون رو هم همه دارن می بینن نیازی به تخریبشون نیست
  • خودخواه بیسواد IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خداداد عزیزی شخصیت خودخواهی داره، آن قدر خودخواه که چشم دیدن استعداد طارمی رو هم نداره. متاسفانه سوادی هم نداره.
  • امیرحسین IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    آقای عزیزی شما بعد از حماسه ملبورن با بعضی رفتارهاتون مردمی که اینقدر به شما علاقه داشتن را دلسرد کردین و نشون دادین که فوتبال ملی براتون زیاد اهمیت ندارد و چند بار اردوی تیم ملی رو به خاطر مسائل و بهانه‌های کوچک ترک کردین که یه بارش این بود که فرمودید چرا سالن تمرین تیم ملی کولر نداره
  • شهروز IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خدادا زمان خودش بازیکن خوبی بود ولی نه مربی و سرمربی خوبی است نه کارشناس خوبی است چون این فعالیتها توانائی. علمی و مدیریتی نیاز داره
  • خداداد IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    سلام هرکسی نظر خودش رو میده مهم رفتن به جام جهانیه
  • محمود توغدری FI ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خداداد عزیز واقعا داری شورش رو در میاری قبول کن ثبات آزمون و طارمی از شما بهتر بوده و تاثیرشون از شما برای تیم ملی بیشتر بوده به خودت بیا نا سلامتی زوج علی دایی بودی
  • فدای IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    دمش گرم حرف حق ومیزنه ‌‌علی دایی کجا مهدی طارمی کجا یااقاخدادادکجا آز مون کجا اینا اگر گلی هم میزنند شانسی چرا چون توتیم ملی پول نمیدن اونجا که مهدی طارمی از چندمتری گل میزنه خداتت تومان پول میگیره آره عزیز برادر هیچوقت علی دایی وخداداد عزیزی رابااینامقایسه نکن
  • محمد IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خداداد داره از حسادت میترکه بسه دیگه چقدر این بشر عقده ای هست خودت یه گل الکی زدی شدی غزال .میشه تو نظر ندی نمیگم لالی
  • ابراهیم IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    آقای عزیزی بایدم با سابقه فاجعه بار مربی گریش حرف از خوبان عالم بزنه.ایشون یک گل به استرالیا زد و معروف شد اگه هم سنای ما دهه شصتیا یادشون باشه هنیشه استرس باخت تیم ملی رو داشتیم حتی به تیمای دره پیت عربی این آقایون فقط اسم در کرده بودند ولی در عمل بی خاصیت بودند.کدام جام رو بردتد یک بارم با مساوی جلو استرالیا رفتند جام جهانی.ولی در مقابل علی دایی فوق العاده بوده و هست مثل نسل جدید تیم ملیمون.
  • فاطیما TR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    برای خداداد هم توی کلن آلمان سر ودست میشکستن زمان خودش یادمه روی یکی از دیوارهای مهم شهر کلن که ور معرض دید عموم بود چهره خداداد به عنوان فوتبالیست محبوب شهر کلن نقاشی کرده بودن ما که به عنوان یک مشهدی به وجود ایشون افتخار میکنیم و بس
  • ش IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    به نظرم خداد ثبات شخصیت ندارم دنبال هر کاری را میگرفت نصف نمه رها میکرد اگر بازیمن خوبی بود در کلن المان اسم رسمی پیدا میکرد ازهر چیزی میناله تیم فعلی ما به مراتب بهتر از تیم 98 به جز علی دایی که یک دونه بود
  • محمد IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    هیچی سرش نمیشه فقط دلقک بازی برادیده شدن
  • سعید IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    همانطور که هیچکس پله و مارادونا نمیشه هیچکس هم دایی نمیشه و به قول خداداد شرایط زمانه فرق کرده و بازیکنان فعلی با بهترین امکانات روبه رو هستن و موفقیت شون در مقایسه با بازیکنای دو دهه قبل و قبل تر اصلا درست نیست
    • توپچی IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      اگر امکانات طارمی وازمون افزایش یافته رقبا همینطور نسبت به گذشته امکانات ومربیان با سوادتر برخوردارشده اند
  • حقگو IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    آقای عزیزی در کل مطلبی عنوان کرد به این مظنون خانه از بن ویران است حرف درستی آنجا که قطر که به اندازه یک استان ما نمیشه از نظر ساختار ورزشی خیلی از ما جلو زدند اکثر کشورها ورزش را آکادمیکی دنبال میکنند مدیران ما بدنبال لابی گری واختلاس و سوءاستفاده شخص و رابطه زدو بند .... اکثراً ما به دنبال حداثه , غیرت , امدادهای غیبی و دعاهای مردم هستیم و اگر نتیجه نگرفتیم بدنبال مقصر کردن زمین و زمان و عوامل خارجی و حق خوری
  • حاضره تیم ملی ببازه RU ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    چون بازیش ندادن
  • اریو IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خداداد که فقط بلده پول بگیره و تبلیغ انتخابات کنه
  • آروین US ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    اینایی که میگن خداداد فقط به استرالیا گل زده بهتره برن تاریخ فوتبال قشنگ بخونن تا بفهمند خداداد عزیزی کی بوده تو یکی از بهترین لیگ های دنیا بازی کرده بهترین بازیکن آسیا شده درضمن مثل نسل 98 حالا حالا نمیاد تو تاریخ فوتبال ایران
  • حسین شاکری بوشهری IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    شماهم که اهل کتاب وفرهنگ را به سخره گرفته و ادبا و نویسندگان برجسته ایران وجهان را بیکارانی می دانید که ازسر بی کاری تفکرنموده و کتاب و اندیشه را تولید می کنند نه تنها دست کمی ازمتوسلین به خوبان عالم ندارید که بدتر وحتی جاهل ترید!
  • ایرانی US ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    خداداد یه دلقکه،زیادی بهش میدون میدن،رسانه ها بخاطر کدام تواناییهای باهاش مصاحبه میکنند،برا مطرح شدن همیشه خودشا کنار یه بزرگتر(دایی)میگذاره
  • بازنشسته US ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    آقای خدادادیک گل به استرالیا زدی خدارابنده نیستی منیّت تعلق داردبه شیطان بایدگفت شیطان یک مکتب وآرمان هستش که امثال خدادادهاطرفدارانش هستندبنده به شخصه بازی آزمون راقبول ندارم ولیکن طارمی زحمت زیادمیکشدونبایدبرای زدن پنالتی پشت توپ قرارمیگرفت خدادادبااین ادبیات میخوادواردبازی تیم ملی بشودزهی خیال باطل مربی هرتیمی شدی افتضاح بود علی دایی هم چیزی درچنته برای مربی گری ندارد تعدادگل های ایشان مالدیووتیم های رده چندمی اینهافکرمیکننددرشهرکورهازندگی میکنندالآن مردم هرکدامشان کارشناس فوتبال هستندتووعلی دایی دیگردر فوتبال جایی ندارید زمان به عقب برنمیگرددازادبیات شماکسی خوشش نمیآید
  • آتوسا IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    خداداد از لحاظ شخصیتی کم داره. من که به جز لودگی ازش چیزی ندیدم.
  • منصور بختیاری IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    خداداد عزیزی اول اینکه یک فرد بیسواد است وچون سواد نداره مجبوره لودگی کنه و اینکه یک گل زد ویک عمر نان آن را خورد در ضمن هرگز با مردان بزرگ وبا شخصیت مثل دایی ،مهدوی کیا ،علی کریمی قابل مقایسه نیست جای تعجب داره چگونه با ابن آقا مصاحبه می‌کنند.
  • رایان IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    یعنی یه بار نشد این خداداد مصاحبه کنه و نق نزنه
  • جواد RO ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    طارمی از خدادخیلی بهتره پرسپولیس از کیسه
  • حانیه IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    حالا فقط یه سوال ؟ ژاپن و کره و قطر که سرمایه گذاری نتیجه اش چی بوده ؟ ژاپن و کره فقط می روند جام جهانی و از گروه سون بالا نمی روند و اگر هم بالا بروند به پشتیبانی میزبانی و ناداوری. قطر هم به شکرانه میزبانی و خرید بازیکنان خارجی شاید به جام جهانی برود . کلا استعداد فوتبال اول آمریکا جنوبی بعد هم اروپا . وسلام. آسیا هم سرمایه سوزی می‌کنه.
  • راشذ IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    واقعاً خداداد نمی‌تونه دو کلام حرف درست و منطقی و از روی سواد و علم بزنه چون هیچ حرف علمی و فنی ندارن مدام تو حاشیه ای و در ضمن اعتقاد داره ایشون مرکز عالم هس
  • سید مرتضی IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    عزیزی جز گلی که به استرالیا زد ، چیز خاصی نداره . انچه در طول این سالیان در کسوت مربی گری از ایشون دیدیم تنها بردن و انداختن تیم های تحت مربیگری ایشون به دسته پایین تر هست و فحاشی کردن و توهین به این و ان که نمونه اخیر در برنامه فوتبال ساز و در درگیری با یک بی ادب دیگر ، جناب سرهنگ بود . مقایسه طارمی با این همه افتخار با همچون عزیزی ظلم به فوتبال ایران و جهان هست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی