تمرین استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، بازیکنان این تیم امروز استراحت خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال که روز گذشته در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان رفت و به تساوی 2-2 دست یافت، امروز (یکشنبه) تمرین نمی‌کند و فرهاد مجیدی به بازیکنان استراحت داده است.

مسئولان باشگاه استقلال با مجموعه صنایع دفاع به توافق رسیدند و قرار است تمرینات آبی‌پوشان در صورتی که این مجموعه آماده باشد، از دوشنبه در این مکان برگزار شود. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی طبرستانی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    الان کار اجرایی و عملی سردار آجورلو چی بود دقیقا جز تمدید قراداد سوری مجیدی ..... نه زمبن تمربن جور کردند و نه بازیکن بزرگی جذب شده و ن اینکه اسپانسر تیم معلوم شده. جالب اینجاست ک حداقل 40 میلیارد پول نفد قاعدتا میباست از محل فروش قایدی توی خزانه باشگاه استفلال باشه ولی هیچ کاری نمی کنند. در مورد محل تمرین نکته جالب اینجاست تیم های شهرستانی مث فولاد گل گهر نساجی و یا حتی سپاهان میان تهران توی بهترین زمین ها تمرین می کنند ولی به استقلال ک میرسه فقط شعاااااااااار میدن. این موارد نشون میده ک اجورلو هم این کاره نیست چون دلسوز استقلال نیست . استقلال فقط و فقط یک مدیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر استقــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلالی میخواد و بس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی