نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
علیرضا منصوریان و رضا عنایتی
منبع: ایلنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی صنعت نفت پس از مثبت شدن تست کرونایش از سرمربی و بازیکنان هوادار درخواستی دارد.

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد و حالا با توجه به تقابل دوستانه با تیم هوادار، از سرمربی و بازیکنان این تیم درخواستی دارد.

منصوریان در خصوص چگونگی ابتلای خود به کرونا گفت: متاسفانه تست کرونای من در حالی مثبت اعلام شد که اصلا نمی دانستم به این ویروس مبتلا شدم. سینوس های من همیشه قبل از فصل بهار و پاییز عود می کند و دچار سردرد می شوم. اینبار که دچار سردرد شدم تست دادم که متاسفانه مثبت اعلام شد. از رضا عنایتی و بازیکنان تیم هوادار عذرخواهی می کنم که در جریان بازی دوستانه با هوادار با آنها برخورد داشتم و به خاطر علاقه ای که به آقا رضا و شاگردانش داشتم با آنها دیده بوسی کردم. خواهش من از رضا عنایتی و بچه های تیم هوادار این است که تست بدهند.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: شب پیش از اینکه تست کرونایم مثبت اعلام شود حالم خوب بود و حتی شب قبل تر در رستوران خود میزبان احمد رضا عابدزاده بودم و با هم شام خوردیم. اما دیروز سردرد شدید گرفتم و تست PCR دادم که متاسفانه نتیجه تست مثبت اعلام شد. به هر صورت از همه دوستانی که پیام دادند و برایم آرزوی سلامتی کردند تشکر می کنم و امیدوارم کسانی که به این ویروس مبتلا شده اند به سرعت سلامتی خود را به دست بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • میلاد IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    مگه مجبورت کردن روبوسی اخه .
    • آریهان DE ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
      واکسینه که نشدند.اگه هم شده باشند با مدل چینی که فرقی با اب جوشان نداره.بعد با این رفتارهای غیر حرفه ای که در این دوران کرونا اصلان قابل پذیرش نیست. بعضی ها ادم بشو نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی