یکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
۶ |
۵
چرا بازی ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر است؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امروز اعلام شد که حضور همان هزار تماشاگر هم در بازی ایران و کره جنوبی منتفی شده و این دیدار بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در مورد این قضیه ابهامات زیادی وجود دارد و شنیده می شود فدراسیون باید از قبل اقداماتی انجام می‌داد که گویا انجام نداده است. ای کاش مسئولان فدراسیون فوتبال در این مورد شفاف سازی کرده و به مردم توضیح می دادند که دلیل اصلی تصمیم فیفا برای برگزاری بازی ایران و کره جنوبی بدون حضور تماشاگر چیست؟

به هر حال این حق طبیعی فوتبال ایران است که از مزیت میزبانی استفاده کند همان طور که امارات از مزیت میزبانی خود مقابل ایران استفاده کرد و همان طور که الهلال میزبان پرسپولیس است و مسلماً از این مسئله نهایت استفاده را خواهد برد.

اما واقعا معلوم نیست چرا تیم ملی ایران باید در مهمترین بازی خود در رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی بدون حضور حتی هزار تماشاگر به مصاف مهمترین رقیب خود برود آن هم در روزهایی که شاهد کاهش شیوع کرونا هستیم و خوشبختانه آمار مرگ و میر تا حد ملموسی پایین آمده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Yaser GB ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    همه میدانند چرا؟ رئیس فیفا در ملاقات با عزیزی خادم فدراسیون ر مکلف کرد بانوان به طور مساوی باید دراستادیوم حاضر شوند اما آقایان به برکت وجود ببماری کرونا و اخذ مجوزو موافقت ای اف سی با تاخیر در مکاتبه و ارسال نامه اخذ مجوزکاری کردند که این مجوز در زمان محدود باقیمانده صادر نشود تا این بار هم نه نتها بانوان بلکه آقایان هم از تماشای بازی تیم ملی محروم شوند یعنی به هروسیله و بهانه ای مثل کرونا متوسل میشوند و دست به هر کاری میزنند تا از حضور بانوان در استادیوم جلوگیری کنند زنده باد کرونا درود بر کرونا
  • مجهول الهویه US ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    مدیونید اگه فکر کنید به خاطر چار تا خانم اونهم با رعایت کامل شئونات بوده.
  • Bakhtiar IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۸
    فقط بخاطر اینکه خانمها هم نتواند بیان ورزشگاه ،کل صورت مسئله رو پاک کردند.
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    ای داد و ای بیداد از دست وزیر و رئیس فدراسیون و...
  • mohammad. IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    به نظر من این مسخره بازی هارا جمع کنید و بزارید تماشاگر به ورزشگاه آزادی بیاید و از بازی لذت ببرد این گوه خوریا که میگین رعایت فاصله گذاری و اونایی که واکسن نزدن و خیلی چیز ها لطفاً از ذهن تان بندازید بیرون تا چند روز دیگه کل ایران همه جا می توانند بروند بدون ماسک همه ما ایرانی ها به سفر و تفریح نیاز داریم نه تو خانه موندن انشاءالله که خانه ها روی همه اونایی که خانه دوست هستند خراب شده به امید خدا مرگ بر زندانی در خانه درود بر ایرانی آزادی و درود بر آیت الله خامنه ای الله اکبر
  • حمید IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    الان شما به عنوان خبرگزاری سوال پرسیدید؟!!!! اگر جوابشو نمیدونید چرا خبر رو کار کردید که ما کلیک کنیم ببینیم شما سوال پرسیدید؟!!!!!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی