نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شیث رضایی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مدافع سابق پرسپولیس گفت: پرسپولیس در سال‌های اخیر همه جام‌های داخلی را درو کرده و دو بار هم به فینال آسیا رسیده است. چرا باید به اندازه تیمی که هیچ موفقیتی در سال‌های گذشته نداشته، پول بگیرد.

خبرورزشی با شیث رضایی کاپیتان سابق پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم قبل از دیدار مقابل الهلال و بازی تیم ملی مقابل کره‌جنوبی گفت‌وگویی انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

چیزی تا بازی مقابل الهلال نمانده، این دیدار را چطور می‌بینی؟

من دیدار الهلال مقابل استقلال را دیدم. این تیم در خط دفاع بسیار ضعیف است و اگر بچه‌ها باهوش عمل کنند می‌توانند این تیم را شکست دهند. الهلال در خط حمله قدرتمند است ولی ما تیم یکدستی داریم که توانایی بردن هر تیمی در آسیا را دارد. می‌دانم الهلال بازیکنان گرانقیمتی دارد ولی تجربه نشان داده، قیمت بالای حریفان انگیزه بچه‌ها را برای پیروزی بیشتر می‌کند و به شخصه خیلی امیدوارم بتوانیم الهلال را ببریم.

ولی بازی در عربستان کار را سخت خواهد کرد.

بله کاملا قبول دارم. خودم مقابل الهلال و النصر در عربستان بازی کردم و می‌دانم کار مشکل است. ولی قهرمانی سختی دارد و تیمی که بخواهد به فینال آسیا برسد و قهرمان شود باید این مشکلات را هم شکست دهد. مگر جام‌هایی که در این سال‌ها پرسپولیس بدست آورد راحت بود؟ هر موفقیتی نیاز به تلاش زیاد و سختی دارد. ضمن اینکه پرسپولیس تیمی است که سختی‌های زیادی را با موفقیت پشت سر گذاشته و کلا مرد روزهای سخت است.

به نظرت شانس پرسپولیس برای رسیدن به فینال چقدر است؟

فکر می‌کنم همه تیم‌ها شانس دارند. در این سطح تیم‌ها اختلاف زیادی با هم ندارند و شانس همه تیم‌ها برابر است. امیدوارم مثل سال قبل دوباره فینالیست شویم و این بار جام قهرمانی را مال خود کنیم.

قرارداد یحیی هم توسط باشگاه پرسپولیس تمدید شد؛ در این مورد چه صحبتی داری؟

به نظرم کاملا تصمیم درست و منطقی بود. چه کسی بهتر از یحیی برای هدایت پرسپولیس. گل محمدی بهترین نتایج را در پرسپولیس گرفته و به غیر از قهرمانی در جام‌های داخلی، این تیم را به فینال آسیا رسانده است. یحیی از هر نظر شایستگی تمدید قرارداد را داشت و من هم به عنوان یک هوادار پرسپولیس از این اتفاق خیلی خوشحالم. ضمن اینکه هم بازیکنان و هم هواداران علاقه زیادی به یحیی دارند و همین موضوع به نفع پرسپولیس خواهد بود.

طی چند وقت اخیر بحث اسپانسر مشترک برای پرسپولیس و استقلال مطرح شد؛ نظرت در این رابطه چیست؟

کاملا با این موضوع مخالفم. پرسپولیس در سال‌های اخیر همه جام‌های داخلی را درو کرده و دو بار هم به فینال آسیا رسیده است. چرا باید به اندازه تیمی‌که هیچ موفقیتی در سال‌های گذشته نداشته، پول بگیرد. درضمن خود استقلالی‌ها هم می‌دانند خیلی کمتر از ما هستند و پرسپولیس پرهوادار ترین تیم ایران و آسیاست. با هر متر و معیاری برند پرسپولیس به مراتب با ارزش تر از برند استقلال است و این دو برند اصلا قابل قیاس با هم نیست. احتمالا هیچ اسپانسری استقلال را گردن نمی‌گیرد و دوستان از بغل پرسپولیس می‌خواهند به آن‌ها بودجه بدهند. مدیران پرسپولیس به هیچ وجه نباید زیر بار حرف زور بروند چون این موضوع کاملا به ضرر پرسپولیس است.

ولی یکی از پیشکسوتان استقلال گفت چون ما ۲ ستاره داریم پس برند ما قوی تر و گران تر است.

اولا قهرمانی‌های استقلال برای سال‌ها قبل است و  بعید می‌دانم سن این آقا به این ستاره‌ها بخورد. دوما ارزش گذاری برند چه ربطی به این ستاره‌ها دارد. دوستان خیلی به ستاره‌های خود ننازند چون کبریت توکلی و پنیر آمل هم کلی ستاره دارند؛ ولی مثل بعضی‌ها آنقدر پرادعا نیستند. استقلالی‌ها از خدایشان است که اسپانسر مشترک با پرسپولیس داشته باشند ولی ما نباید اجازه چنین کاری را بدهیم.

باشگاه پرسپولیس انتظار داشت در بازی دوستانه مقابل سپاهان، سرلک و ترابی را در اختیار داشته باشد ولی اسکوچیچ مخالفت کرد. در این خصوص چه صحبتی داری؟

من نمی‌توانم نظری بدهم چون بازیکن وقتی به تیم ملی دعوت می‌شود در اختیار کادر فنی تیم ملی قرار دارد. با این حال کاش اسکوچیچ کمی‌همکاری می‌کرد و با تعامل با پرسپولیس این دو بازیکن را اصلا دعوت نمی‌کرد. بازی پرسپولیس با الهلال هم خیلی مهم است و وقتی قرار نیست ترابی و سرلک بازی کنند؛ کاش اجازه می‌داد در این اردو غایب باشند و پرسپولیس از آن‌ها استفاده می‌کرد. در مورد امیری هم چون فیکس است و بازی می‌کند؛ هیچ بحثی نیست و باید در اختیار تیم ملی باشد.

در مورد تیم ملی هم صحبت کنیم. بازی با امارات چطور بود؟

خب به نظرم نمایش تیم ما خوب بود. وقتی تیم ملی می‌برد یعنی همه چیز خوب است. از اینکه توانستیم ۹ امتیاز از ۳ بازی بگیریم؛ خیلی خوشحالم و امیدوارم همین روند ادامه پیدا کند. اگر بخواهم واقعیت را بگویم تیم ما یکسری مشکلات فنی هم دارد که پشت نتایج خوب پنهان شده است. اگر این ضعف‌ها برطرف نشود در بازی‌های سخت تر و مقابل تیم‌های بزرگ به مشکل خواهیم خورد.

یعنی معتقدی تاثیر ستاره‌های تیم ملی از اسکوچیچ بیشتر است؟

من در همه رده‌های تیم ملی بازی کردم؛ پس این حق را دارم که در مورد تیم ملی کشورم نظر بدهم. حرف‌هایی که می‌زنم نظر شخصی من است. تیم ملی ما در همه خطوط فوق العاده پر ستاره است و کلی بازیکن با کیفیت در اختیار کادرفنی است. اسکوچیچ مربی بدی نیست و نتایجش هم عالی بوده ولی تاثیر ستاره‌های تیم ملی بیشتر است. در نهایت آرزوی ما موفقیت تیم ملی و رسیدن به جام جهانی است و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

بازی با کره را چطور می‌بینی؟

بازی سختی خواهد بود. کره ستاره‌هایی دارد که بازی‌های بین المللی زیادی انجام دادند و اگر تیم ما باهوش عمل نکند؛ دچار مشکل خواهیم شد. اگر ما ادعا داریم تیم اول آسیا هستیم؛ از همین رو نباید در تهران به کره امتیاز بدهیم. امیدوارم این تیم را ببریم ولی کار مشکل است. ضمن اینکه به نظرم عیار اسکوچیچ در دیدار با کره مشخص خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    خودش خودشو نقض میکنه!! میاد میگه پرسپولیس چون جام زیاد آورده پس برند بهتری داره! بعد میاد میگه دو بار قهرمانی استقلال در آسیا دلیلی بر مرغوبیتش نیست!!! آقای شیث شما لطف کن به همون میکاپت بپرداز و برای ترند شدن گل واژه بیان نکن... به محمد نصرتی هم سلام برسون:)))
    • خجالت IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      شیث حتی هوادار مجازی لنگی هم خجالت میکشه ازتو طرفداری کند
    • منصب IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      شیث می تونه نظم و انضباط رادرتیم حکمفرما کند لطفا اورابه جای کریم باقری منصوب کنید خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • ساوالان IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      تعداد طرفدار یک تیم عامل اول برای اسپانسر هست . و دوم . در بورس بودن حال حاضر موفقیت ان تیم در تورنمنت های حال حاضر... پرسپولیس قهرمان لیگ شده . به رکورد گلات رسیده و می خواهد دبل هتریک کند . بازی سوپر کاپ را دارد در اسیا شانس قهرمانی و بازی بیشتر را دارد . و می تواند در جام باشگاه های جهان حضور پیدا کند.... استقلال هیچی........ 10سال حسرت و دیگر هیچ. انوقت کدام اسپانسر به این تیم سرمایه می دهد. فقط بوسیله دولت وبال گردن یک شرکت می شوند. و مرزهای توهم را جابجا می کنند...
    • سوتی های منجربه گل IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      البته شیث نسبت به افشین فرشی کمتر سوتی میداد ولی اگر هم سوتی میداد خوب میداد منجر به گل حریف میشد
    • پاسخ به تاج DE ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      میگه پرسپولیس جام اورده.دریت میگه.منظورش در این چند سال اخیر هست که این تیم موفق تر از استقلال عمل کرده. تیمی که در این چند سال موفق بوده رو با موفقیت ۳۰ سال پیش خودتون مقایسه میکنید؟کیسه همیشه در غار و در گذشته زندگی میکنه. بیا ببین الان چی دارید و چی هستید. گذشته جزو تاریخ هست و همیشه میمونه. مبارکتون باشه. ولی وقتی بازبکنان شما در این چند سال موفقیتی کسب نکردند و با کمال پررویی قرارداداشونو می خواهند چند برابر کنند.اینجا باید ادم عاقل از خودش بپرسه که میشه کسب که چند سال موفق نبوده پاداش بیشتری دریافت کنه از کسب که موفق تر بوده؟
    • تاسف IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      پنیر آمل وکبریت توکلی ستاره واقعی دارند اما لنگ پوشان ندارند واقعا خجالت آور ه متاسفم براتون
    • شاهد IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      خود آقای شیث شاهد و ناظره بود عمر خربین یک تنه ۴گل زد آنهم باتیم ۱۰نفره الهلال عربستان سعودی
    • الغرافه IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      راستی شیث جان شاهد بازی الغرافه قطر وپرسپولیس بوده که ۵تا ازالغرافه خوردوغرق شد خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخختخخخخ
    • کلوپ IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      کبریت تووووووووکلی! پنیییییییر! خخخخخخخخخخخخخخ خخخخخخخخ خیلی جالب بود... پوکیدن
    • پاسخی ساولان IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      البته ساولان راست میگوید ۱۰سال بدون جام ازسال ۸۶لغایت ۹۶آنهم باوجود بازیکنانی مثل باقری، مهدوی کیا ،علی کریمی، هاشمیان، وشیث و نصرتی نتونستند جام بگیرند فقط دوره سلطانی فر ونوچه هایش باسیاست کثیف پشت پرده جامهای اسنبی وقلابی بدست آوردن
    • ن IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      قبل از چاپ مصاحبه شیث درجواب منیعی که گنده گویی کرده بود عینٱ دلایل شیث برای تعیین مبلغ اسپانسررا عرض کردم چون برند به میزان هوادار،میزان محبوبیت بین المللی وآسیایی ورتبه فعلی تیم درجایگاه رده بندی فیفا ونشریه معتبروارزش فعلی تیم وباشگاه ربط داره،نه تیمی که در جام باشگاهها ستاره داره اماازسال۲۰۰۳که لیگ معتبرقهرمانان آسیا شده فقط دوبارتایک هشتم اومده وحذف شده وبقیه تومرحله مقدماتی حذف شده درضمن شیث وامثالهم توپرسپولیس وروشن،جباری وامثالهم عنوان پیشکسوت رایدک میکشند،نه کسی مثل منیعی که چندوقت گذرا روی نیمکت تیم بوده
    • فرناز دلال ۴۰۰ هزار دلاری IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      شیث راست میگی تیمی که ۹ سال رنگ جام ندید به جام های قرون وسطی و بی کیفیت چهارجانبه استناد می کنه بیشتر از توقع نیست برند پرسپولیس چه از لحاظ افتخارت قهرمانی پی دپی رده بندی باشگاههای جهان و تعداد هواداران قابل مقایسه نیست پرسپولیس قدرتمندترین تیم غرب،آسیا قابل مقایسه با تیم درجه ۲ لیگ‌باکیسه نیست
    • در جواب درپاسخی به ساوالان IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      پرسپولیس متکی به بازیکن نیست اول مربیان مثل برانکو شخصیت قهرمانی به پرسپولیس دادند بعد یحیی ادامه دهند برانکو بود نتایج تیم های ایرانی در این چند سال در لیگ آسیا گواه برتری پرسپولیس نسبت تیم های دیگه ایران هست وقتی غول های غرب آسیا مثل پاختاکور کیسه پارسال حذف کرد السد کیسه با نتایج پرگل می بره النصر سپاهان حذف می کنه پرسپولیس پاختاکور النصر السد می بره مشخص پرسپولیس فراتر از لیگ ایران هست پرسپولیس متکی به بازیکن نبود با پنجره بسته با رفتن ستاره ها بدون جایگزبن برانکو پرسپولیس با۱۳ بازیکن مثل علوان زاده طاهرخانی یا آدم همتی فینالیست آسیا می بره یا قهرمان لیگ و حذفی می کنه
  • hnghgh IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    از همین ستاره های پنیر عامل کبریت توکلی شماهم بگیرید
    • تبلیغ IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      احتمالا آقای شیث دراین ۲شرکت توکلی و پنیر آمل مشِغول کاراست که آن‌ها را تبلیغ می کند
    • /// IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      در معتبر بودن برند پرسپولیس همین بس که پیشکسوتان پرسپولیس که مدام با آن ها مصاحبه شود وحید قلیچ،سپهر حیدری و شیث رضایی و نصرتی هستند،از شخصیت همین افراد میتوان به معتبر بودن برند پرسپولیس پی برد.
  • ایلیا IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    مرز های کری خوانی جا به جا شد
    • خربین یک تنه ۴گل زد IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      راستی شیث جان چرا جلویش نگرفتی؟هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها هاهاهاهاهاهاها
    • راز IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      اونوقت میشه بگی اولونگا چند تا زد به کیسه؟
  • دو ستاره IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    دوست خوب محمد نصرتی!!!! ماشین بنز در خیابان های کشور کم است، اما پراید تا دلت بخواد ......... حرف دلت رو بزن . بگو بیکار هستم، به من در باشگاه یک کار بدهید. بیخود خودت را به در و دیوار نزن.
  • مهدی IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    میگم لنگی شما همونهای نیستین که جام اسنپی براتون میفرستاد سلطانی فر خخخخخخ
    • محمدرضا IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      یکجوری اسنپ میگه که یکی ندونه فکر میکنه چه خبره اخرین باری که کیسه قهرمان شد هنوز اسنپ نبود بعدشم شما که ۵۷ سال به قول خودتون قدمت دارین چرا ۷ بار قهرمان شدین حال که چهار سال سلطانی فر بود نکشیمون متخصصین اسیا خخخخخخخخخ ۶ تا العین اخه
  • شمسعلی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    راست میگییییییییییییییی کبریت توکلی ستاره رداره ولی لنگ جکومتی اسنپی نداره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • توکلی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث باهمان کبریت توکلی خودت را آتش بزن چون ستاره نداری خخخخخخ
  • ناقلا IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث نکنه کلک رشتی میزنی بجای پنیر قزوین گفتی پنیر آمل نکنه آنجا مشغول به کار شدی ناقلا
  • لنگی متوهم IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث تویک فاشیستی فکر میکنی باهوادار زیاد میتونی قهرمان بشی اگر امکان پذیر بود چرا جلوتیم ژاپنی درفینال آسیا آن شکست خورده ومقابل ۱۱ژاپنی تسلیم وجام قهرمانی راتقدیم کردید بقول خودت هوادار زیادداشتی وزارت ورزش ونوچه هایش وزارت خارجه وزارت داخله، وقت همه دراختیار لنگ بودند شیثی
  • آبی IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    هیس انگشت نما ها حرف نمی زنند
  • لنگ بی ستاره IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    تمام عمرتو دنبال فرهاد دویدی و هیچیم نشدی .
  • استقلال قهرمان آسیا IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    به ۲ستاره واقعی مینازیم نه مثل شما که به ستاره اهدایی قلابی سلطانی فر ونوچه هایش مینازید
  • اصغر IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    واقعا براتون متاسفه که همچین ادم بی شخصیتیو باهاش مصاحبه میکنید این بدبخت و خدا زده از همه جا رونده شده با این حرفاش میخواد خودش نشون بده مردک انگشت نما
  • انگشت نما IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث واقعا خجالت آور ه چطور روت شده، اظهار نظر کنی شرم نمیکنی انگشت نما خلق شدی
  • پسر آبی IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    پنیر آمل ستاره هاش از مال شما واقعی تره
  • ابی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    اصلا کسی هم تورو حساب میکنه؟
  • تاجی طبرستانی IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    همیشه به اینکه از لنگی ها کمتریم خوشحال بودم وقتی امثال تو لنگی ان
  • استقلال کبیر IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    خودش داره پرسپولیس رو مسخره می‌کنه میگه پنیر آمل ستاره داره ولی لنگ نداره
  • فرشباف افشين IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    يعني شما از كبريت توكلي و پنير آمل هم كمتريد؟!
  • پدر لنگی US ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    چه پسریی
  • سوتی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    پدر پسر شجاع شیث رضا یاد آن سوتی های خط دفاعی لنگ پوشان به خیر
  • متخصص چهارجانبه IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    کبریت توکلی و پنیر واااااااااییییییی خخخخخخخخخخخ دمت گرم شیث یعنی چیزی گفتی که کیسه کشا چنان دارن میسوزن و اینجا حاضر شدن که اگه خبر انحلال کیسرو میشنیدن اینقد نمیسوختن
    • سجاد IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      خداروشکرشماهمون ستاره پنیرآمل هم ندارین
  • 666666 IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث کیسه سوز خیلی عزیزی دمت گرم
  • ... IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    چقدر جذابه وقتی این موقع همه زبون درمیارن. شیث جان تو هم دیگه واسه کبریت و پنیر با ذکر برندتبلیغ نکن.
  • آرش تاجى IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شرط ميبندم بيشتر پرسپوليسى ها شرم ميكنن شخصى مثل شيث تو باشگاهشون بوده.. آخه تو رو چه به اظهار نظر در مورد فوتبال اونم در مورد تاج كبير آسيا؟! شما به ميكاپ و عمل و بوتاكس و آهنگ خوندنت برس جيگر!
  • فقط استقلال IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    خواستم یاد آور،آی بدو،آی بدو،را تداعی کنم،دیدم ماشاءالله خوشگفتارهای تاج کبیرپاسخ لنگ حقیررادادند،اقای شیث ستارهای کبریت وپنیرنشانه برند وقدمت کارخانه هستند،نه اینکه بابامسعودبهشون هدیه بده.
  • محسن IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    اقا اگرستاره اسیایی مهم نیست چرا تیم لنگ داره خودشوبرای به دست اوردنش جر میده
  • ابی IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    بابا جواب اینو ندید ی پول داده تا بگ منم زندم.
  • اسد آبی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث اولاشمابرو نصرتی را راضی کن بعدستاره اگر بد بود باهزاران کلک ستاره ای رو سینه خودتون زدیدکه باهیچ معیاری نمیشه اونو توجیه کرد دوماشمابچه بودیدوبچه ها اجازه وارد شدن تو بازی بزرگترا رو ندارن چون احتمال له شدن رادارن سوما شمادرحدی نیستید که درخصوص تاج کبیر استقلال پرافتخار نظربدید.واون چیزی که برای شما لنگیا رویاست برای ما تاجیاخاطره است.
  • عارف IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    والا من ۴۴ سالمه و شیث را فقط با انگشت میشناسم یعنی هر وقت اسم شیث را می‌شنوم یاد انگشت شست و وسط می‌افتم
  • مهدی IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    آدم قحطیه واقعا؟!! با این شخص معلوم الحال مصاحبه می کنید؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    صحبتهای شیث بدجوری کیسه کشارو نقره داغ کرده.
  • احسان IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    تو رو خدا بیا ببین کی در مورد برند بودن نظر داده زمانی که تو تو دفاع بازی میکردی تا ده سال خبری از قهرمانی لنگ نبود البته با وجود امثال تو و اتفاقات استادیوم رشت و اون افتضاح تاریخی باید برند تیمت گرون تر باشه درب
  • شمسعلی IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    چرا آبی ها اینقدر غوغا کرده اند،حرف حق جواب نداره بیخودی شلوغش نکنین،آخه تا این حد ستاره و سیاره مهم هس؟بودم بودم رو حساب نکنین هستم هستم مهم هس
    • من IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      آقای هستم هستم پس چرا شیش تای سال ۵۲ رو هنوز میگید؟؟چرا قهرمانیهای اون زمانو حساب کردید و گفتید سده ده تا باید ستاره بزنیم؟
  • استاد توسی IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    هیسسسسسس کیسه ای ها فریاد نمیزنن،برین از شیاح فرهادتون حمایت کنین که بساط خنده جور بشه/قاری/قمار باز/.....
  • نادی ال لنگ الحکومتی IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    افتخار به تعداد بیشتر هواداران لنگ خیلی احمقانه‌س چون اکثرا آدمای مساله‌داری هستن: شیث رضایی ممد نصرتی ناصر ممدخانی میتی مئدوی‌کیا(با لهجه علی دنبه‌ای) حمید درخشان مجتبی محرمی حمید روزبهانی پیام صادقیان و ده‌ها مورد دیگه که از حوصله این متن خارجه
  • علی IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    .کسی تورا ادم حساب می کنه؟ با این حرفا چیزی نمی شیییی!!!!
  • ... IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    دمش گرم چقد حق بود حرفاش!(:
  • پرسپولیس قدرتمند IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    درودبرشیث کبیرگل گفتی ازکیسه کشای باان سیاره هاشون!
    • کیسه سوز IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      اینایی که ادعای ستاره و اسیا میکنن الان کجان پس؟ دوازدهم اسیا:)
  • تاجی دو آتیشه IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    بد بختا اینقد این دوتا ستاره بهشون فشار اورده چیزیم که نمیگیم خودشون پیش میکشن شما هم برید ستاره کبریت توکلی و پنیر آمل بگیرین اگر میتونین
  • . IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    واقعا خندم میگیره استقلال تیم مردمی ایرانه بدون شک استقلالی ها درایران ازپرسپولیس بیشتره شما تحقیق کنید متوجه میشید
  • بینام IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث رضایی می‌دونی که کبریت وپنیرامل هم ستاره دارن ولی متاسفانه نه از قدیم نه جدیدشماکمترازپنیرامل وکبریت بی خطر هستی دیگران رامتهم نکنیدازخودتان بگویید
  • کابوی موج سوار IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    نمیدونم چرا وقتی کلمه شیث رو میشنوم اولین کلمه ای که به ذهنم میرسه محمد نصرتی هست اما وقتی که اسم محمد نصرتی رو میشنوم یاد گلش به بحرین و صعود به جام جهانی میفتم! اصالت رو به زور نمیشه به مردم القا کرد.
  • لنگ‌حقیر IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    یکی به این بگه از نصرتی چه خبر؟؟؟؟؟ تو (انگشت‌نمای) خلق هستی
  • استقلال IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    تو نظرسنجیه خود صداوسیما اونم درحالیکه پرسپولیس چند ساله داره قهرمان میشه و استقلال نمیشه استقلال سه میلیون رای اورد پرسپولیس ۴میلیون حالا تصور کنید استقلال نتیجه میگرفت الان چقدر طرفداراش بیشتر بود این توهم شیث و دوستاشه که بیشترن
  • ایمان IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    اخه عقده ستاره لنگ بود که ستاره تقلبی زد
  • امید IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث بدون شک یکی از افتخارات لنگ البته این افتخار رو مدیون محمد نصرتی
  • پرسپولیس IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    استقلال تو این چند سال نو بباز تا پرسپولیس انتقام بگیره اگه لیگ ایران تبانی هست تو آسیا که حرفی برا گفتن ندارین خودم هیچی نیستم ولی داداش رشیدی دارم برازنده استقلاله
  • 6 IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    دمت گرم من جای کیسه ها خوردخاکشیر شده. کیسه و ادامس پرستو کم بود پنیر امل هم اضاف شد خخخخخ تا ابد
  • ایرانی IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    به نصرتی سلام برسون و بهش بگو 2 انگشت بهت هدیه بده وسپس 2 جام بهت وتیمت هدیه کنه سن خودت هم نمیخوره که اینکاره باشی ستاره ها خیلی زیبا هستند اما سوراخی که انگشت داخلش شد بجوری مثل کبریت توکلی آتیشت زده هواست باشه هوس پتیر نکن که این دفعه نصرتی نیست نجاتت بده بای
  • لنگ IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    سال 89 تو دربی 69..........دنبال فرهاد بدو
  • استقلال سعودی IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    حقیقت گفته کیسه الان تیمی نیست حیف ستاره های پنیر آمل هس که به اینا ربط بدی اگه شما هواداراش یکمی نگاه میکردین میبینین که ستاره نداره که چه قهرمان میشه نه چیزی تیمی نیس
  • احمد IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    حرف حق تلخه کیسه ها :)))
  • تاج کبير اسیا IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث جان شما که اسمت میاد همه عالم و آدم به فکر یه چیز می افتن و یه صحنه تو ذهنشون تداعی میشه، تو یه لنگی بی سواد که داری قهرمانی های قدیمی استقلال تو اسیا با تعداد بازی کم مسخره میکنی میدونی که تو اون دوره تیم های شرق و غرب آسیا در حالت عادی باهم رو در رو میشدن نه الان که تو فینال بهم میخورن
  • استقلال قهرمان IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    خدا رو شکر که همه متوجه شدن اعتبار پنیر آمل هم از لنگیا بیشتره!!!!!!
  • عیسی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    ای خدا اگربه تعدادی که میگی امثال شیث باشه که لنگی ها راست میگن بله آقا شیث حق باتوهست
  • کیسه ۴تایی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    این بندگان خدارو اذیت نکنین اینا سالهاس رنگ قهرمانی ندیدن:( نه به خشونت علیه کیسه کشان
  • کیسه کش حقیر و وطن فروش IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    شیث حقیقت رو گفت،کیسه صد سال پیش یه جام امجدیه آورده، دیگه انقدر ادا اطفال نداره، والله ستاره های پنیر آمل باارزش تر از ستاره های کیسه هست، چون حداقل ستاره ی جعلی نیست،
  • من یه لنگی بدبختم IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    بعله خانم رضایی ،پنیرهم ستاره داره اماشماندارین
  • فرامرز IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    خوشم امد عجب سوزشی کیسه کش ها رو تارومار کردی راسته که میگن یکی رفت خواستگاری گفتن ماشین گفت ندارم خونه ن کار ندارم شخصیت ندارم ولی دوتا ستاره دارم که چهل سال پیش گرفتم زیر ما ۹سال بدون جام بودن چه حالی داره کیسه های بدبخت
  • ام تی FR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    همون مونده این نکبت حرف بزنه.ببین وضع تیم شما چقدر خرابه که حتی بقول شما پنیر امل و... ستاره دارند اما شما ندارید.ضمن اینکه شما اینقدر گند زدی که پرسپولیس ها هم شما را قرمز نمیدونن.پس بهتره با این حرفها خودت را به اونها نچسبونی
  • عارف IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    به این اقا بفرمایید که پس پرسپولیس از پنیر ستاره دار هم کمتره که یک سین نداره چه برسه ب ستاره این مردیکه حالیش نیست که آن موقع استقلال ستاره میگرفت پرسپولیس هم در همان زمان و در شرایط بهتری از نظر بازیکن نسبت ب استقلال بود و حتی در زمان همین مردک ولی نمدونم چرا هیچ پیت حلبی هم در جام باشگا ها نگرفتند تازه به بنگلادش هم باختندند خب همین تیم ها اگر بودند و اسقلال قهرمان شد چرا تیم تو خل وزن قهرمان نشد دو دفعه رفتین فینال چه های هوی راه انداختید که به فینال رسیدم اگه قهرمان میشدید چه میکردید پس مفت حرف نزن و همین ستاره است که داره میسوزاند وای من تو برو همان هواپیما بازی ادم خل وچل
  • مهدی IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    استاد گفته در سال های اخیر همه جام ها رو دروکردیم ولی شما سال هاست که هیچ افتخاری ندارید دربی کانتی هم دو تا قهرمانی اروپایی داره الان باید بودجه اش از سیتی و اتلتی و.. بیشتر باشه ؟! داره میگه مهم زمان حال هست نه دوران کرتاسه. .
  • حمیدعلوی US ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    دماغت تابلو شده خجالت
  • باحقارت لُنگی ام IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    خوب این جور بازیکنان اسطوره لنگ حقیر هستن..بگدار بگه..خنگ شه..خخ
  • سید IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    حرف درست را زده است ولی سوال درست تر این است که اولا چرا پرسپولیس به اندازه همان پنیر و کبریت نشده که یک ستاره بگیرد و دوم اینکه پرسپولیس قهرمانی ها را درو نکرده بلکه در داخل همه قهرمانی ها را هدیه دادند به پرسپولیس دولتی ها
  • رضا IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    شیس کونی کون دادنت یادت رفت حالامیای نظرمیدی تیم پیروزی که همه جام دروکرده شمشیربه کوص فیل نزد که بادولت وداور وپول اسپانسری که حق تاج کبیروندادجام دروکرداگه پنیر۳ستاره بچه کونی تودنبال چی هستی که ستاره تقلبی چسبوندی یادتون نرفته تا چندسال قبل پیراهنتون لوگونداشت تونظرنده کون بده شیس خانوم
  • نفس IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    اخه بدبخت توکه خودت هنوزبایددنبال فرهادبدویی ای بدو ای بدو بعدم اگه پنیرآمل ستاره داره چراشمااینهمه تلاش میکنین ۶۰ ساله یکیشوبگیرین که اونم نمیتونین خخخخخخ
  • تاجی اصیل IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    پرسپولیس شخصیت قهرمانی تو آسیا رو نداره
    • متخصص چهارجانبه IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      شما که شخصیت اومدن تو هشتارو هم ندارین ولی در عوض شخصیت تو پلی آف دارید
  • اس اسی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    فقط اینو میدونم اگر لنگیا افتخارات ما رو داشتن ...آسمون پاره میکردن. خوبه از همه شاخص ها زیر اس اس هستین اینقد رو دارین
  • علی IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    اما پرسپولیس همون ستاره پنیرآمل رو هم نداره .پس گرفتن ستاره خیلی آسون نیست
  • همت IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    من موافق حرف شیث هستم، پنیر آمل هم ستاره داره ولی پرسپولیس نه، یعنی از پنیر آمل هم کمترید
  • .... IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    پس آقای شیث قبول داری برند کبریت توکلی و پنیر آمل از برند پرسپولیس معتبرتر و باارزش‌تر......
  • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    جناب شپش تودرحدوانداز ای نیستی که درموردیک تیم بزرگ مثل استقلال صحبت کتی بس ???
  • استقلالی دو آتیشه IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    فقط یاد اون لایی که از فرهاد مجیدی خوردی میفتم میترکم از خنده شما اگه میتونی از این ستاره ها کسب کن .
  • استقلال قهرمان IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    اون چیزی که شما بهش مینازین ما مدتهاست قدیمیش کردیم دوتا فینال آسیا بودین ما چهارتا بودیم تازه دوتا قهرمانی و دوتا نایب قهرمانی داریم
  • محمد حسین IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    میدونید پرسپولیس کی قهرمان اسیا شده وقتی پراید پرواز میکرد وقتی تراکتور قهرمان جام باشگاه های جهان شد پرسپولیسم قهرمان اسیا میشه
  • ایرانی IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    لطفا بگید، ی قراردادبااین کارخانه پنیری ببنده، چرااینقدرپرسپولیس هزینه میکنه،،،، والاآدمی که فرق ستاره روی پیرهن باپنیررانمیدونه، حتمی، حتمی پرسپولیسیه
  • اکبر فائق نیا IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    تو ایران رضا شاهرودی گفته به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دن حالا مگه غرب آسیا قهرمانی میدن هی میگن قهرمان غرب آسیا اگه فرمت آسیا مث قبل بود بعد مرحله گروهی حذف میشدین چون لنگ نسبت به تیمهای شرق حساسیت داره خخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی