تیم ملی کره جنوبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبرنگار کره‌ای پیش از بازی حساس مقابل تیم ملی کشورمان به تمجید از تیم اسکوچیچ پرداخت و به بازیکنان تیم ملی کره جنوبی روحیه داد.

خبرنگار کره‌ای به نام «لی جائه هو» در گزارشی برای سایت ورزشی «hankooki» به روحیه به بازیکنان تیم ملی کره جنوبی پرداخت و نوشت که اگر مقابل ایران باز هم بازنده شدند باز هم مشکلی وجود نخواد داشت.

این خبرنگار نوشت: بازی مقابل ایران همیشه سخت و دشوار است به شکلی که یادم نمی‌آید آخرین بار کی مقابل این تیم برنده شدیم. ایران همیشه مقابل کره نمایشی عالی از خودش به جا گذاشته و توانسته آمار ۱۳ برد ، ۹ باخت و ۹ تساوی را به ثبت برساند. در ۱۰ سال اخیر کره تنها یک بار موفق به پیروزی شده و ۵ بار شکست خورده است. ایرانی‌ها اکنون از ذهنیت قدرتمندی برخوردار هستند ولی نبود تماشاگر در ورزشگاه آزادی که آن را جهنم و قبر تیم‌های حریف می‌خوانند می‌تواند برای ما یک امتیاز باشد.

او ادامه داد: هدف بازیکنان تیم ملی کره جنوبی این است که با خونسردی و آرامش به تساوی فکر کنند. هیچ کس از شما( بازیکنان کره) انتظار ندارد، ۱۰ بازی مقدماتی جام جهانی را بدون شکست به پایان برسانید و اگر این بازی را باختید هم اصلا مشکلی وجود ندارد و نباید آن را یک بحران تلقی کرد. البته اگر این شکست با یک نمایش ضعیف یا یک نتیجه تحقیرآمیز به پایان نرسد. شما بهترین نمایشتان را به اجرا بگذارید و اصلا هراس و نگرانی از باخت نداشته باشید زیرا ایران تیمی بسیار قدرتمند است.اگر با تساوی به خانه بازگشتید قطعا با تشویق ما همراه خواهید شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی