نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
شهاب الدین عزیزی خادم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کره‌ای‌ها به خاطر غیبت تماشاگران ایرانی جشن گرفته‌اند و بازیکنان تیم ملی کشور خود را تشویق می‌کنند که بدون توجه به جهنم ورزشگاه آزادی، این بار باید ایران را در خانه خودش شکست بدهند.

فدراسیون فوتبال از روزی که با مدیریت عزیزی خادم کارش را ادامه داد برای فوتبالدوستان ایرانی به جایگاه وعده وعید تبدیل شد.

سکاندار فوتبال کشور با منت جلو آمد و وعده تغییرات اساسی داد؛ امکاناتی که در اختیار تیم ملی زنان قرار گرفت هزاران بار مطرح شد؛ چند نتیجه خوب تیم ملی در مقدماتی جام جهانی که بی گمان هیج ربطی به مدیریت این فدراسیون ندارد در کلوزآپ قرار گرفت! وعده ورود VAR داده شد؛ اما در بازی با کره جنوبی فهمیدیم که این سیستم ویدیویی در حالت آفلاین قرار دارد! وعده حضور تماشاگران در بازی با کره‌ای‌ها داده شد.

هزار وعده خوبان اما یکی وفا نکند؛ مصاحبه‌هایی که همه آرشیو شده اند برای روز مبادا. فراموش که نکرده اید؟ حالا بدون هیچ توضیحی گفته شده هواداران فوتبال ایران حتی با تزریق دو دوز واکسن نمی‌توانند وارد ورزشگاه آزادی شوند. کره‌ای‌ها به خاطر این اتفاق جشن گرفته‌اند و بازیکنان تیم ملی کشور خود را تشویق می‌کنند که بدون توجه به جهنم ورزشگاه آزادی، این بار باید ایران را در خانه خودش شکست بدهند. البته زهی خیال باطل...

این تیم ملی روی دور بُرد افتاده و بازیکنانش می‌دانند که باید مقابل کره جنوبی نتیجه بگیرند؛ اگر فدراسیون فوتبال توان تحقق وعده‌های پرطمطراقش را ندارد، این بازیکنان تیم ملی هستند که لابد با یک برد دیگر و شکست کره جنوبی در تهران باعث می‌شوند آقای رئیس با همان قیافه حق به جانب مقابل دوربین‌های تلوزیون قرار بگیرد و از مدیریت سیستماتیک و مشعشع خود برای مردم سخن بگوید.

آری؛ می‌دانیم روی دست شما مدیر در دنیای فوتبال وجود ندارد؛ فقط بفرمایید آن همه وعده‌ای که برای ورود تماشاگران به ورزشگاه آزادی دادید چه شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حاج رضا IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    برای اینکه جلوی حضور بانوان را در ورزشگاه بگیرند، به گونه ای عمل کردند که حضور تماشگران در ورزشگاه به طور کلی منتفی شود.
    • امیر علی IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      باید فوتبال ایران تعلیق بشه تا واسه همیشه این بساط جمع شه مطمئنا فیفا بهتر میدونه فوتبال ایران با دخالت دولت اداره میشه نه به صورت مستقل اگر میخواست فدراسیون مستقل عمل کنه تا ۱۰۰ سال دیگر امثال عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال نمیشدن، فعلا که این جماعت پشت نتایج تیم ملی خودشون رو پنهان کردن..
  • صمدقلی US ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    همه می دونند که عدم پیگیری جهت اخذ مجوز حضور تماشاگران در دیدار با کره بخاطر فشار فیفا در خصوص حضور تماشاگران خانم بود که به دلایل مشخص تمایل بالادستی در داخل برای اینکار نبود برای همین طبق معمول صورت مسئله پاک شد . به عنوان یک پرسپولیسی بدلیلی تمایلات هشت سیلندری عزیزی خادم نسبت به استقلال که اون را مشخصا دخالت می دهت در جایگاه و اختیاراتی که دارد و سایر ادابازیهاش دلخوشی ندارم ازش ولی این یک مورد اصلا ربطی به ایشون نداشت .
  • شیرازی IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    در اینکه رئیس فدراسیون زیاد وعده داده و عمل نکرده شکی نیست اما اینم در نظر بگیرید بعضی چیزا از دست فدراسیون خارجه‌، مثل مجوزحضور بانوان در ورزشگاه، مجوزی که صادر نشد تا هیچ هواداری نتونه بره ورزشگاه، چون اگه فقط آقایون برن ورزشگاه، فیفا مارا تعلیق میکنه، پس نتیجه گرفتن که همون بهتر کسی نره، باقی بهونه ها الکیه
  • بی عرضه IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    بی عرضه ترین،بی لیاقت ترین و...............ترین فدراسیون تاریخ ایران در هیچ زمینه ای که نتونستن ازحق فوتبال چه ملی،چه باشگاهی دفاع کنند فقط در بله گفتن درمقابل رقبا رتبه نخست را دارا میباشند
  • آریهان DE ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    طوری دارید در اینباره صحبت میکنید که انگار واسه ما تازگی داره.این مسئولین جز حرف های توخالی و وعده های دروغی کار دیگری هم انجام دادند؟حالا یکی هم مثل ایشون.
  • میلاد IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    بارها گفته شده از نظر فدراسیون آبی تیم ملی یعنی استقلال و این اقایون هم فقط دنبال دادن خدمات به تیم حکومتی استقلال هستن
  • پرسپولیس عشقه IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    خخخ مسخره ها حتما باید یه طرف ورزشگاه چادر سیاه باشه که اجازه حضور تماشاگرو بدن
  • ایران اشغالی DE ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    کاملا میشه فهمید که به خاطر جلوگیری از ورود خانمها به استادیوم تصمیم گرفتن بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شه . بالاخره کرونا هم بهانه خوبی بود واسه جلوگیری از حضور خانمها به استادیوم .‌.‌. این وسط فقط تیم ملی ضرر میکنه که باید میزبان بدون تماشاگر باشه
  • سیدرضا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    یکسری آدم که اصلا نمیدونن فوتبال خوردنیه یا پوشیدنی میان نظر میدن و بلندگوی شبکه های معاند میشن برای ضربه زدن به ملت قهرمانی که زانوانش خم شده زیر فشار تحریمهای ناجوانمردانه و غیر انسانی با این حرفا باعث تحریم ورزش ایران بشن . یعنی واقعا درد فوتبال ما ( نه درد بی درمان خائنین ) حضور چند صد دخترو بانوانی هست که براحتی میشد بازهم بصورت گزینشی انتخاب بشن؟میبینن مردم بخاطر ورزش و قهرمانی تیم مورد علاقشون یا ورزشکار پهلوان و باغیرتشون با حضور میلیونی به جشن و خوشحالی می پردازن اما حتی چند ده نفر هم حاضر نمیشن بیان خیابون برای اعتراض هرچقدر فراخوان میدن
  • Shayyan IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    همین دیروز وقتی سخنگوی فدراسیون تو خبر ورزشی شبکه سه اومد و اینقدر با قاطعیت میگفت هم تماشاگر داریم هم وی ای آر و تماشاگرانمونم سی درصد خواهند بود والا اونقدر با ااعتماد به نفس البته از نوع کاذبش از کارهای خوب فدراسیون به قول خودش میگفت و همه مشکلات و گردن ای اف سی و فیفا مینداخت که یاد اون جمله ای افتادم که میگن طرف اینقدر قشنگ دروغ میگه که خودش باورش شده!! شعور مردمم بلانسبت کشک.جمع کنین بابا این مسخره بازی هارو.خودشون خوب میدونن تا وقتی نزارن خانم ها وارد ورزشگاه بشن حتی یک نفر تماشاچی البته غیرخودشون نمیزاره فیفا وارد ورزشگاه کنن ولی با هزارتا دلیل دیگه میخوان صورت مسئله رو پاک کنن تا فکر مردم مثلا بره طرف دیگه.! دیگه این بازییا قدیمی شده.
  • عروجی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    فدراسیون قبلی که آقایان از روز اول دارند می کوبنش هشت هزار خانم از جمله خود من رو به ورزشگاه آورد...متاسفم که عزیزی خادم دروغ می گوید...خبر ورزشی از شما انتظار بیشتری داریم تا او را افشا کنید..چرا به ماجرای مشاوران چند ده میلیونی اش نمی پردازید؟؟؟؟؟؟
  • ناشناس IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    همه چیزمون بهم میاد ....
  • کیسه حکومتی IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    خادم کیسه کش به جای کمک به تیم حکومتی به مدیریت خودش برسه
  • حامی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    چیزی جز این مسائل انتظار داشتید مگه
  • خراسانی ازسیرجان IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    باسلام متاسفانه فدراسیون فعلی خیلی خیلی ضعیف است این فدراسیون حتی توانایی برگزاری وبرنامه ریزی برای انجام یک بازی تدارکاتی راهم ندارددرحالی که خوب یادم هست درسالهای دفاع مقدس حتی اگرتیم ملی کشوری رابرای بازی تدارکاتی پیدانمیکردندباباشگاه هابازی میگذاشتندیاباتیمهای داخلی ومنتخب استانهابازی تدارکاتی برگزارمیشداقای عزیزی خادم اگرخودواطرافیانش به سفرهای خارجی بیخودنمی رفتند تیم ملی ازمحل این صرفه جویی اردووبازی تدارکاتی خوبی تاحالا وحتی دراینده داشت
  • حامد IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    تا خیانت کارها تو فدراسیون هست و امثال کسایی چون حاجی صفی رای می‌دهند همین است
  • محسن IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    این آقا فقط به وعده های که به کیسه کشت داده عمل می‌کنه وبا غیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی