استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی روزهای گذشته حضور مدیران سابق باشگاه استقلال در دفتر آجورلو قابل توجه بود.

یکی از اتفاقات جالب روزهای گذشته استقلال حضور مدیران عامل سابق این باشگاه در دفتر مصطفی آجورلو بوده است. چند روز بعد از انتصاب آجورلو به عنوان مدیرعامل استقلال علی فتح الله زاده مدیرسابق آبی ها با دسته گل به ساختمان باشگاه رفت و با آجورلو دیدار کرد. 

امیرحسین فتحی دیگر مدیرعامل سابق باشگاه بود که دوروز پیش این اتفاق را تکرار کرد و روز گذشته نیز احمد سعادتمند با آجورلو دیدار داشت.

نقطه مشترک همه این دیدارها اخبار سایت باشگاه استقلال بود که در آنها آمده بود این مدیران سابق برای خوشامدگویی به دیدار آجورلو رفتندو برای مدیرعامل کنونی باشگاه آرزوی موفقیت کردند. البته که موضوع حمایت مدیران سابق از مدیرعامل جدید تاکنون سابقه نداشته و یک اتفاق مهم تلقی می شود اما به نظر می رسد در جلسات آجورلو با فتح الله زاده، فتحی و سعادتمند درباره مسائل دیگری بحث شده باشد.

در این خصوص گفته می شود که آجورلو در این جلسات درباره بدهی ها و مسائلی که از دوران مدیریت فتح الله زاده، فتحی و سعادتمند باقی مانده با آنها گفت و گو کرده و نظرات شان را پرسیده است. استقلال از دوران فتح الله زاده همچنان بدهی‌هایی به برخی بازیکنان دارد. همچنین قرارداد استراماچونی که اکنون به فیفا شکایت کرده و آبی ها منتظر صدور حکم نهایی هستند در زمان فتحی بسته شده است. در دوره سعادتمند هم مسائل زیادی از جمله قرض های انجام شده از برخی افراد وجود دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی