نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
مهدی علی‌نژاد - وزارت ورزش و جوانان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در مورد بازی بدون تماشاگر ایران و کره از فدراسیون فوتبال سؤال کنید.

مهدی علی‌نژاد در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس ۵ قهرمان ملی ورزش ایران درباره دلیل عدم برگزاری بازی ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر گفت: این موضوع را از فدراسیون فوتبال سؤال کنید. آقای کامرانی‌فر توضیح دادند و اختیارات این بازی دست فدراسیون فوتبال بوده است.

وی در خصوص مهدی قایدی و هزینه انتقال او به امارات گفت: مدیریت قبل استقلال و آجرلو باید در مورد این موضوع اظهار نظر کنند من خیلی وارد این موضوع نشدم.

معاون وزیر ورزش در مورد نایب قهرمانی پرسپولیس در آسیا و اینکه پاداش هنوز دریافت نشده است، گفت: در حال تلاش هستیم. از تمام راه‌هایی که می توان کار را انجام داد پیگر هستیم اما هنوز کنفدراسیون‌ فوتبال آسیا همراهی نکرده است. امیدواریم یکی از راه‌ها به نتیجه برسد.در جریان هستید به خاطر شرایط تحریم مشکل داریم نه در این موضوع بلکه خیلی از موارد. پول‌های بیشتر از این و میلیاردها دلار را باید بگیریم ولی به مشکل خوردیم. تلاش می‌کنیم تا مشکل حل شود.

وی در مورد گزینه‌هایی مدیرعاملی پرسپولیس مانند طاهری و کاشانی گفت: در مورد کسی هنوز بحث نشده است، هیچ‌گزینه‌ای نهایی نیست. فعلا آقای صدری کار خود را انجام می‌دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی