نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
۲ |
۴
حسین کلانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین کلانی که یکی از ماندگارترین چهره‌های تاریخ فوتبال ایران است، در مورد پیشنهاد حضور در هیئت مدیره پرسپولیس گفته من نه پول دارم و ارتباطات لازم که به عضویت هیئت مدیره در بیایم!

فرهاد اشراقی؛ بنده خدا حسین کلانی نمی‌داند اکثر کسانی که به عضویت هیئت مدیره باشگاه‌ها درمی‌آیند دنبال پول و شهرت هستند و در واقع آن جاست که همه چیز را به دست می‌آورند. کلانی یا این مسائل را نمی‌داند و یا شکسته نفسی کرده و حرف‌هایی زده که در نوع خود عجیب است.حسین آقای فوتبال ایران که  بهرحال سال‌ها در پرسپولیس و تیم ملی بوده قاعدتاً باید بهتر از ما بداند اکثر کسانی که به دنبال حضور در پرسپولیس و استقلال هستند، قبل از هرچیز می‌خواهند معروف شوند و به شهرت برسند و در کنار آن اگر پول هم به دست آوردند که چه بهتر اما یکی مثل کلانی از فوتبال فقط عشقش را دارد.

او نه دنبال شهرت است و نه دنبال پول چرا که هر دو را به اندازه کافی دارد. آقای کلانی حتماً می‌داند سال‌هاست که معیارهای مدیریت در فوتبال ایران عوض شده و و به ندرت شاهد هستیم که یک انتخاب خوب انجام شود امثال او مسلماً به درد حضور در هیئت مدیره پرسپولیس نمی‌خورد چرا که از مدتها قبل به جایگاهی که لازم است با تلاش شایستگی رسیده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام وزیری IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    آقا فرهاد خان معزز شما اگر سرتاسر تاریخچه فوتبال مان را زیرو رو کنی شایدچهار تا ادم باشخصیت مثل حسین عزیز پیداکنی اصالت و اعتبار ی که نتیجه تربیت خانوادگی است...حسین پسر حسن خان هرانچه زیر بنای رشد و باروری اش بوده از شادروان حسن خان کلانی فرزانه پدر اموخته ....من از نوجوانی تا جوانی یکی از همکلاسی ها و هم تیمی های حسین بودم و بخوبی اشنایی کامل با خانواده این بزرگمرد فوتبال مان دارم و هنوز هم با هم در ارتباطیم تبریک به قلم شما با این دید حقیقت بین تان
  • اس اس کبیر IR ۰۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اقای شهرام وزیری راست میگه.ماهم همسایه شون بودیم.خانواده کلانی ادم های بسیاربامعرفتی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی