نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که رسما اعلام شده بازی ایران و کره جنوبی بدون تماشاگر است، علیرضا بیرانوند گفت می‌خواهیم از امتیاز میزبانی استفاده کنیم.

مشخص نیست که علیرضا بیرانوند دروازه‌بان خوب و مطرح فوتبال ایران سوتی داده یا شوخی کرده است چرا که بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی مزیت میزبانی محسوب نمی‌شود و انگار دو تیم ایران و کره جنوبی مشغول انجام بازی در یک کشور بی طرف هستند. داور هم که خارجی است و قاعدتاً به نفع ما سوت نمی‌زند. می‌ماند وضعیت آب و هوا و چمن ورزشگاه آزادی که آن هم شرایط سختی برای کره جنوبی نیست و آنها بارها در همین ورزشگاه آزادی بازی کرده اند.

مسلما اگر این دیدار در حضور حداقل ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شد آن وقت می‌شد از حرف بیرانوند حمایت کرد و گفت ایران از مزیت میزبانی استفاده می‌کند اما در شرایط فعلی واقعاً مشخص نیست ایران قرار است از کدام مزیت میزبانی استفاده کند و آیا بیرانوند با حرفهایی که در کنفرانس زده قصد شوخی کردن داشته  یا به فدراسیون فوتبال کنایه زده است؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی موسوی IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    هیچ کدوم، نه شوخی کرده نه سوتی داده همین که این جا ایرانه و سرزمین خودمون برای بچه ها دلگرمی و اونا اینجا خونه شون نیست و مهمانن حتی اگرتماشاگر نباشه
  • میلاد IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    اشنایی با زمین و شرایط محیط استادیوم پارامتر بسیار مهمیه
  • علی IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    چرا دنبال حاشیه درست کردن برا بیرانوند هستی خجالت آوره واقعا رسانه ها در ایران فقط رسالت دارن که روحیه بازیکنان ایرانی چه تیم ملی چه باشگاهی را در مقابل حریف خراب کنن و میکنند متاسفم واقعا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی