نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حمید مطهری
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمدید قرارداد من نشانه عشق و علاقه ام به پرسپولیس است.

حمید مطهری پس از تمدید قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس با سختی‌ها و دشواری‌های زیادی روبرو است که نیازی به بازگو کردن دوباره آنها نیست ولی چه کسی است که نخواهد در کنار پرسپولیس و عظمت آن باشد. خوشحالم که با این قرارداد برای زمان بیشتری در خدمت پرسپولیس خواهم بود. با تمام مسائل و کمبودهایی که وجود دارد، پرسپولیس یکی از زیباترین و با شکوه‌ترین باشگاه‌هایی است که می‌توان در آن حاضر بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس فقط یک تیم فوتبال نیست. یک فلسفه است. یک فرهنگ است. این جا یک دنیای متفاوت است که همه با هم آن را ساخته‌ایم. پرسپولیس حتی برای آنهایی که ناجوانمردانه قضاوتش می‌کنند، به یک سرمشق بدل شده است و امیدواریم هر روز بیشتر شاهد آن باشیم؛ چون این مساله به رشد فوتبال ما کمک می‌کند.

مربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: البته ما هنوز کارهای بزرگی داریم که باید به انجام برسانیم. همه باید با دیدن پرسپولیس و بازی‌هایش تفاوت را احساس کنند و این برای ما یک ارزش است. قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا که فوتبال ایران از آن بی‌نصیب مانده است، فقط یکی از اهداف ماست.

مطهری درباره تمدیدقرارداد خود اضافه کرد: قبل از هر چیز باید بگویم پرسپولیس جاذبه و گیرایی خاص خود را دارد. همانطور که ژن قهرمانی درون وجودش وجود دارد. این جاذبه هم بخش جدانشدنی از شخصیت و روح پرسپولیس است که در گذر سال‌ها به واسطه بازیکنان و مربیانی که برای آن از جان مایه گذاشته‌اند و به ویژه، به واسطه هوادارانش به وجود آمده است. 

وی افزود: با کمک یحیی گل‌محمدی، تیم قدرتمندی ساخته‌ایم تا هواداران از تماشای بازی‌هایش لذت ببرند. باید از گل‌محمدی تشکر کنم که فضای همکاری را برای من باز کرد. او یک مربی خوش‌فکر و باشخصیت است که توان ذهنی، هوش و پتانسیل‌های تاکتیکی بالایی دارد و کار کردن در کنار او، برای من از اهمیت بالایی برخوردار است.

مربی سرخ پوشان ادامه داد: نیازی به گفتن نیست که در این مدت، پیشنهادهایی داشتم ولی حتی به آنها فکر هم نکردم. امیدوارم با ادامه همین حمایت هواداران و مدیریت، افتخارات جدیدی رقم بخورد. البته شکی نیست که رقبای سرسخت و خوبی داریم ولی پرسپولیس مسیر قهرمانی را می‌شناسد. تمدیدقرارداد من هم نشانه عشق و علاقه‌ام به پرسپولیس بود.

مطهری تصریح کرد: شاید می‌توانستم با رقمی بالاتر، به باشگاه دیگری بروم ولی من پرسپولیسی هستم و نمی‌توانم از این عشق بی حد و مرز عبور کنم. اقدام اخیر باشگاه در تمدید قراردادها هم نشان می‌دهد که یک برنامه و هدف بلندمدت وجود دارد. این رویکردها و اتفاقات مثبت در آستانه بازی با الهلال کمک بسیار خوبی خواهد بود. ضمن آن که شاهد هستیم باشگاه نهایت تلاش خود را برای پرداخت تعهدات معوقه به اعضای تیم انجام می‌دهد.

مطهری خاطرنشان کرد: پرسپولیس پشتیبانی غیر از خدا و هوادارانش ندارد ولی خیلی امیدواریم که این اتفاق هر چه سریع‌تر روی بدهد. البته بازیکنان پرسپولیس در میدان عمل نشان داده‌اند که چه عشق، تعهد و غیرتی نسبت به پرسپولیس، هواداران و کاری که انجام می‌دهند، دارند.

وی درباره آخرین شرایط تیم، اضافه کرد: امکان انجام مسابقات رسمی برای ما فراهم نبود. با این وجود همه، هر چه در توان داشته‌اند را به کار بستند و سعی کردیم با بازی‌های دوستانه، بخشی از مساله را جبران کنیم که اوج آن بازی با سپاهان بود. البته در آن جا با فقدان حضور ملی‌پوشان، روبرو بودیم. با این وجود کمک خوبی بود و امیدواریم این جو سنگینی که روی بازی‌های دو تیم وجود دارد، تلطیف شود.

مربی پرسپولیس ادامه داد: به هر حال پرسپولیس با انگیزه صعود، به عربستان می‌رود. البته این که سعودی‌ها، میزبانی فینال بازی‌ها را هم گرفته‌اند، یک پیام روشن دارد و باید خودمان را آماده مواجهه با هر مساله‌ای بکنیم. ما سناریوهای مختلفی را فرض می‌کنیم و برای مواجهه با آنها برنامه‌ریزی داریم. پرسپولیس با اتکا به ژن قهرمانی و فلسفه خود، با نهایت انگیزه و انرژی به ریاض می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    امشالم قهرمانیم حدس بزنین یهانه جدید تاسی ها در پایان فصل نه در ابتدای نیم فصل دوم چیس وقتی دیدن دویاره پرس داره قهرمان میشه
  • م IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    تیمی که به نیمکت نشین سالی 600هزاردلار میده، از اسپانسر رقیبش پول میگیره و تمام مسئولان حکومت هواشو در پرونده های فساد و جعل دارن، معلومه باشگاه خاص هست، زمان شاه خاص بودن(مصاحبه هادی غفاری درباره فوتبالیستهای ساواکی را ببینید) بعد از انقلالبم شدن رفیق بیت و فرزند بیت(عکسای ملاقات و شروع مسابقات با مالش قهرمانانه هست)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی