دراگان اسکوچیچ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حاکی از آن است که دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران در صورت جدایی یا فسخ یک طرفه قرارداد باید یک میلیون دلار غرامت به فدراسیون ما بدهد!

به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ما از ماجرای مارک ویلموتس درس عبرت گرفته باشد. بهترین جمله این بود که او سر ما کلاه گذاشت! جالب آن که مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال بارها از مارک ویلموتس به عنوان یک انسان نجیب یاد کرد! اما همین مرد به ظاهر شریف اما زرنگ از فدراسیون فوتبال شکایت و درخواست غرامت 6 میلیون دلاری کرد و...

حالا شنیدن این خبر که در قرارداد دراگان اسکوچیچ بندی گنجانده شده تا این سرمربی خارجی فکر جدایی به سرش نزند جای بسی خوشحالی دارد. دراگان اسکوچیچ البته مربی بی ادعا و موفقی تا به حال نشان داده اما تجربه می‌گوید که مربیان خارجی بیشتر با نیت کوچ به کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس پس از موفقیت درفوتبال ایران به کشورمان می‌آیند.

این مرد کروات هم نمی‌تواند از این قاعده مستثنی باشد و چه بهتر که فدراسیون چیزی را در این رابطه مثل گذشته به قضا و قدر نسپرده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    یه کار درست در میان هزاران کار اشتباه ولی خب همین هم غنیمته! به امید روزی که در فوتبال ایران از مربیان خارجی بت نسازیم و بجای وا دادنهای الکی ، حرفه ای باهاشون قرارداد ببندیم و ازشون رفتار حرفه ای بخوایم. شاید اسکوچیچ اولین مربی خارجی تاریخ فوتبالمون هست که در استخدام فدراسیون شده برعکس سالیان قبل که فدراسیون در استخدام مربیان خارجی بود ویلموتس که حسابی تیغ زد و قبلترش کی‌روش که در انتخاب اسپانسر و حتی در انتخاب عوامل اجرایی فدراسیون هم دخالت میکرد ! از مزایای همین قرارداد نسبتا سفت و سخت( البته به گفته خودشون وگرنه کسی که مفاد رو ندیده) نتایج خوب همراه با حاشیه کم شده شاید فدراسیون دیده که مربی بزرگ رو نمیتونه راحت کنترل کنه ولی هر دیدی که داشتن تا الان که جواب داده
  • امیر IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    واقعامسخره است. اونجایی که باید قرداد محکمی باشه نیست وفاجعه به وجود میاد. آخه این ویچ ها وچیچ ها رو بزنی از فوتبال ایران نمیرن بیرون. این بنده خدا اگه افغانستان هم بره تیم بهش نمیدن، حالا میخواد از تیم ملی ایران بذاره بره. واقعا یا چپ هستید یا زدید به علی چپ
  • خرد TR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    درود حدود 200 کشور حداقل در دنیا وجود داره، حالا رسمی ها رو ما میگیم که در سازمان ملل هم هستند حدود 185 کشور، چطور یک کشور از این مشکلات که ما داریم ندارد، منظورم نه اینکه مشکل ندارند ولی باور کنید برای مثال همین فوتبال چند کشور رو می‌شناسید که سرمربی راحت 6 ملیون دلار بدون هیچ کاری بگیره وبره... نمیگم نبوده ولی باور کنید اینقدر پرونده که سر فوتبال ایران رفته فیفا و بدهکار شدیم بیشتر از کل پرونده های فیفا نباشه کمتر نیست. چه بسا که یک بازیکن خارجی ادعا کرده کلا دلال ها میگن بیا قراداد ببند قطعی بریم فیفا رای به نفع ماست ونصف نصف. یعنی واقعا ی نفر متخصص نیست ی چهارچوب در بیاره ودر اختیار تیم ها وفندارسیون بذاره که این اتفاقات نیفته. البته تیم هایی مانند سپاهان هم هستند که کمتر دچار این معضل شدن اونم بخاطر دادن پول سر وقت هست. این رو تعمیم میشه داد به کل کشور چرا اینقدر مشکلات هست وهی زیاد میشه، آخه این چه راهی که به ته نمیرسه وباید همه مشکلات سر راه مردم ایران باشه تا به خود کفایی وروی پای خود وایسن برسن.... نه بابا اینا همش حرفه، اگر مملکت بر اساس برنامه وتخصص باشه همه چی درست میشه.
  • آبی کوبنده IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    دلال پکیجی کروات
  • عباس IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    اسکوچیچ مربی بازی‌های سخت نیست، امیدوارم باهاش توی بازی‌های سخت به مشکل نخوریم
  • مصطفی IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    هر چند که قابل قیاس نیستن سرمربی اسبق و فعلی تیم ملی منتها اینکه قرارداد بر اساس منافع ودرست ثبت شده رو به فال نیک باید گرفت ولی در خصوص اقای دراگان اسکوچیچ که چند سالی در ایران سرمربی چند تیم لیگ برتری مشغول بکار بوده طی این سالها نشون داده فردی با شخصیت و حرفه ای بی لدعایی ست که نمونه اش از زمانی که سرمربی تیم ملی شده نتایج خیلی خوبی گرفته و باعث شده ایران به جایگاه اصلیه خودش بعنوان تیم اول اسیا برگرده و همه ی تیم های دیگه حساب میبرن تنها تیمی که از زمان روی کار امدن اسکوچیچ همه انتظار برد دارن (البته بغیر از عده ی محدودی که منافع از بین رفته ها که انتظار باخت داشتن )
  • عباس IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اگه تونستن یه همچین بندی تو قرارداد یه مربی اسم و رسم دار بزارن بیان از خودشون تعریف کنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی