نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ویدیویی عجیب از سهیلا منصوریان/ لطفاً به مردم رویا نفروشید خانم قهرمان!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تبلیغ کردن به عنوان یک سلبریتی هیچ ایرادی ندارد و اتفاقاً خیلی هم خوب است اما حواس شما سلبریتی‌ها باشد که چه چیزی را دارید تبلیغ می‌کنید. به مردم رویا نفروشید خانم منصوریان.

چند سال قبل کسی خواهران منصوریان را نمی‌شناخت. دخترانی که زحمات زیادی کشیدند، ورزش کردند، دست روی زانوی خودشان زدند و بالا آمدند. آنقدر که به تیم ملی رسیدند، فیلم‌شان را ساختند و حالا برای خودشان برندی هستند.

خواهرانی که درد کشیده از کف جامعه بودند، فقر را تجربه کرده بودند و به گفته خودشان گاهی حتی پول نداشتند تا سر تمرین بروند.

آن روزها به پایان رسیده است و باید به این خواهران دست مریزاد گفت.

فیلمی از سهیلا منصوریان منتشر شده است که ابتدا گمان کردم دارد توصیه‌های ورزشی می‌کند، فیلم را که باز کردم دیدم حرف‌هایی دارد می‌زند که ممکن است روی خیلی از مخاطبانش تأثیر بگذارد.

او داشت تبلیغ ارز دیجیتال می‌کرد، آن‌هم با چه شوق و حرارتی.

سهیلا منصوریان داشت می‌گفت: «سلام دوستان عزیز. سؤال اکثر شما از من این بوده که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنیم یا نه؟ من خودم تحقیق کرده‌ام در خارج از ایران هم تحقیق کرده‌ام و یک گروه کارشناسی کنار خودم دارم تا بی‌گدار به آب نزنیم. از فردا هم یکسری اطلاعات به شما می‌دهم تا بیشتر بتوانیم سود کنیم.»

چند تا سؤال از خانم سهیلا منصوریان دارم. ساختار و سیستم ارزهای دیجیتال بخصوص در ایران اصلاً مشخص نیست. حتی آنهایی هم که وارد این دنیای به قول شما پر سود شده‌اند گاهی متضرر می‌شوند، گاهی ممکن است با توئیت یک فرد خاص سرمایه‌شان نصف شود و گاهی هم هر آنچه که دارند را از دست بدهند.

اگر یک نفر، فقط یک نفر از مخاطبان شما تحت تأثیر قرار بگیرد و هر آنچه که دارد را روی دایره بریزد و ضرر کند، شما و تیم کارشناسی‌تان با تحقیق‌هایی که در خارج از کشور انجام داده‌اید پاسخگو هستید؟

سؤال دوم اینکه چه تحقیقی و در کدام کشورها انجام داده‌اید؟ چرا به مخاطبان خودتان رویا می‌فروشید و در بدترین وضعیت موجود اقتصادی آنها را ترغیب به خرید ارزهای دیجیتال می‌کنید؟ ممکن است تحقیق‌هایی که در این زمینه کرده‌اید را در همان پیج اینستاگرام‌تان نشان بدهید؟

سوم اینکه تیم کارشناسی شما چه کسانی هستند؟ خودتان چقدر در این زمینه اطلاعات دارید که رفته‌اید و تحقیق کرده‌اید و می‌خواهید این تجربیات را رایگان در اختیار مردم قرار بدهید؟ آیا این شرکت برای خودتان است که دارید تبلیغش را می‌کنید؟ اگر برای خودتان نیست کمی به این فکر کنید که یک تبلیغ ناآگاهانه از سوی شما ممکن است زندگی حتی فقط یک نفر را از بین ببرد.

شما خودتان سرد و گرم زندگی را چشیده‌اید. روزهای سختی را تجربه کرده‌اید و با همه این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اید پس چرا مردمی که خیلی‌های‌شان از قشر آسیب‌پذیر هستند را تهییج می‌کنید؟

راستی در این یکی دو روز اخیر هر چه از پیج شما دیدن کردم ندیدم فردایی که وعده داده بودید بیاید. در ویدئو قبلی‌تان گفته بودید فردا یکسری راهکار ارائه می‌دهید تا مردم ارز دیجیتال بخرند. داشتم می‌گشتم که ویدئو دیگری را دیدم. اگر قصد مهاجرت به کانادا را دارید...

تبلیغ کردن به عنوان یک سلبریتی هیچ ایرادی ندارد و اتفاقاً خیلی هم خوب است اما حواس شما سلبریتی‌ها باشد که چه چیزی را دارید تبلیغ می‌کنید. به مردم رویا نفروشید خانم منصوریان.

مرتضی رضایی - خبرآنلاین

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پارسه IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    به هر حال هرکی با یه ترفندی داره سعی میکنه کلاه از سرمون برداره جاش یه کلاه گشادتر سرمون بزاره. تو تلویزیون خودمون هر کانالی میزنی مجری ها یه کاسه گدایی دستشونه با تعداد زیادی *# فلان دارن آخرت رو پیش فروش میکنن. ادعا میکنن هر ده تومنی بدی یه آجر تو بهشت برات خریداری میشه. اما دقیق که نگاه میکنی آجرها تو بیروت و بغداد و حلب و دمشق و همون دوروحوالی برای از ما بهتران رو هم چیده میشه. این رو کجا دلمون بزاریم.
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    یه روزی ریس جمهور یه کشوری همین کار رو کرد ولی آگاهانه
  • آرش تاجى IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    اينجا ٢ نكته وجود داره. ١. كار ايشون و امثال ايشون كه تخصصى در زمينه اقتصاد ندارن و اينجور تبليغ هاى اقتصادى رو ميكنن تاسف برانگيز و كاملا اشتباهه! ٢. مهمتر از اشتباه ايشون، اشتباهِ مخاطبين است. مردم بايد متوجه باشن كه يه ورزشكار كه فقط كارش ورزش بوده و هست و تخصصى در مسائل اقتصادى نداره، در جايگاهى نيست همچين تبليغ هايى بكنه و نبايد اعتمادى به حرفهاى امثال خانم منصوريان در زمينه سرمايه گذاريها بكنند. به قول معروف شنونده بايد عاقل باشه. اگر شنونده عاقل باشه، به مرور بازار اينچنين تبليغاتى توسط افراد فاقد تخصص در زمينه اون تبليغ هم از بين ميره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی