نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
اتفاق تلخ برای قهرمان پارالمپیک؛ مدال‌هایم را می‌فروشم!/ مسئولان به من پشت پا زدند
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدال‌آور جودوی پارالمپیک لندن با بیان این‌که شغلی ندارد و باتوجه به مشکلات مالی می‌خواهد مدال‌هایش را به حراج بگذارد، گفت:‌ می‌خواهم مدال‌هایم را بفروشم تا از پس مخارج همسر و فرزندم برآیم.

هانی عساکره با اشاره به این‌که یک مدال‌آور پارالمپیکی بوده اما هنوز شغل ندارد، اظهارکرد: من تا از سال ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ عضو ثابت تیم‌ملی بودم و در این سال‌ها موفق شدم به سه طلای جهانی و آسیایی و مدال برنز پارالمپیک دست پیدا کنم. من همه کار ممکن را برای افتخارآفرینی انجام دادم اما بعد از این مدال‌آوری‌ها دیده نشدم و مسئولان کلا به من پشت پا زدند، یعنی کاری از بابت شغل برای من انجام ندادند تا بتوانم از عهده مخارج زندگی‌ام برآیم.

وی با بیان این‌که پنج سال است که بیکارم و شغلی ندارم، گفت: باتوجه به  قانون مجلس در خصوص استخدام مدال‌آوران پارالمپیکی، المپیکی، جهانی و آسیایی، وقتی با مسئولان برای استخدام در ارگانی صحبت می‌کنم، به من می‌گویند که مجوز نداریم. یعنی اصلا کاری برای من انجام نمی‌دهند و این‌که بحث آن ها چیست، خدا می‌داند.

عساکره افزود: حتی روز گذشته نیز به اداره‌کل ورزش و جوانان نامه دادم که آقایان نامه من را پس زدند و نامه به استانداری خوزستان رفت. هر روز به استانداری می‌روم اما کاری صورت نگرفته است. من در خواست شغل دارم و باتوجه به قانون مجلس باید من را استخدام کنند ولی این کار را انجام نمی‌دهند.

وی تاکید کرد:‌ باتوجه به شرایط زندگی‌ام و این‌که شغلی ندارم و مشکل مالی دارم، می‌خواهم مدال‌هایم را حراج کنم و بفروشم تا از پس مخارج همسر و فرزندم برآیم. زندگی من لبه تیغ است و باید به چه کسی این را بگویم.

اتفاق تلخ برای قهرمان المپیک؛ مدال هایم را می فروشم!/ مسولان به من پشت پا زدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی