کره جنوبی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کره جنوبی با تمام ستاره هایش از جمله بازیکنان لژیونرش، به مصاف ایران خواهد رفت.

دور چهارم از مرحله مقدماتی رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، از امروز آغاز می شود که در یکی از حساس ترین دیدارها، ایران در استادیوم آزادی به مصاف کره جنوبی می رود. شاگردان اسکوچیچ در صورت کسب پیروزی، گام بزرگی را برای صعود به قطر بر خواهند داشت.

به احتمال فراوان کره جنوبی با همان ترکیب دیدار با سوریه به مصاف ایران برود و ممکن است تنها یک تغییر در خط میانی این تیم صورت بگیرد و آن، حضور لی جائه سونگ بازیکن ماینتس آلمان به جای سونگ مین کیو باشد. نکته جالب توجه، خط حمله تمام لژیونر کره ای هاست که ۵ هافبک و تک مهاجم این تیم، همگی خارج از کره بازی می کنند.

پائولو بنتو نشان داده است که تیمش را با سیستم ۴-۲-۳-۱ ارنج می کند. کیم سونگ گیو سنگربان کاشیوا ریسول ژاپن انتخاب نخست پائولو بنتو برای حضور در دروازه است. تیم او در جی لیگ وضعیت خوبی ندارد و در رتبه سیزدهم جای گرفته است. او در فصل جاری لیگ ژاپن در ۲۸ دیدار، ۳۸ گل دریافت کرده است.

ترکیب احتمالی کره جنوبی برای دیدار با ایران:

دروازه‌بان: کیم سونگ گیو (کاشیوا ریسول)
مدافعین: کیم یانگ گوون (گامبا اوزاکا)، لی یونگ ( چونبوک)، کیم مین جائه (فنرباغچه)، هونگ چول (اولسان)
هافبک ها: جانگ وو یانگ (السد)، هوانگ این بیوم (روبین کازان)، هوانگ هی چان (ولورهمپتون)، سون هیونگ مین (تاتنهام)، لی جائه سونگ (ماینتس)
مهاجم: هوانگ یوی جو (بوردو)

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اورست IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
    اونا بازیکنای لیگ جزیره رو فیکس میزارن ما هم تنها بازیکنمون که جزیره با شه رو(قدوس) میزاریم نیمکت که امثال نور الهی که امارات هستن بازی کنن اینه تفاوت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی