نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
۰ |
۵
استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نام دومین حریف تدارکاتی تیم استقلال در راه رسیدن به هماهنگی لازم برای ورود به لیگ برتر مشخص شد.

کادرفنی تیم استقلال که در پایان فصل گذشته ۶ بازیکن اصلی خود را از دست داده و ۹ بازیکن جدید به نفرات خود اضافه کرده اند ظرف هفته‌های اخیر بیش از هرچیز در صدد بودند تا با ایجاد هماهنگی بیشتر بین نفرات جدید و قدیم، استقلال را آماده ورود به لیگ برتر کنند.

این تیم تا امروز دو بازی دوستانه مقابل تیم‌های خیبر خرم آباد و پیکان لیگ برتری انجام داده که به ترتیب با نتایج دو بر یک و دو بر دو یک برد و یک تساوی مقابل این دو حریف به دست آورده است.

طبق شنیده‌ها از کادر فنی استقلال قرار است این تیم تا پیش از دیدار مقابل هوادار یک بازی دوستانه دیگر هم انجام بدهد که این دیدار مقابل تیم ملی فوتبال دانشجویان خواهد بود. البته هنوز ساعت و روزه این مسابقه به طور دقیق اعلام نشده اما مربیان استقلال هماهنگی‌های لازم برای این دیدار را انجام داده اند.

نکته جالب این است تیم ملی دانشجویان در تاریخ ششم شهریور ماه سال جاری در دیداری دوستانه با تیم پرسپولیس هم مسابقه داده بود که اولین بازی تدارکاتی تیم جدید پرسپولیس برای ورود به لیگ برتر و کسب آمادگی برای رویارویی با استقلال تاجیسکتان محسوب می‌شد. مسابقه ای که شاگردان یحیی در پایان ۰-۲ برنده شدند.

تیم استقلال روز چهارشنبه ۲۸ مهر و ساعت ۱۸ در هفته اول لیگ برتر بیست و یکم در استادیوم آزادی میزبان تیم هوادار تهران خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی