نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
رونالدو - پیتر لیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی منچستریونایتد تصمیم دارد بیزنس جدیدی را با پیتر لیم مالک والنسیا شروع کند.

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی منچستریونایتد به گسترش تجارت‌های شخصی خود ادامه می‌دهد و می‌خواهد با ادامه سرمایه‌گذاری همچنان ثروت خود را جدا از دوران فوتبالی بی‌نظیرش افزایش بدهد.

ستاره پرتغالی حالا تصمیم گرفته تا به همراه یکی از بهترین دوستانش پیتر لیم، تاجر سرشناس سنگاپوری و مالک باشگاه والنسیا تجارتی جدید را آغاز کند. در حقیقت این اولین باری نیست که این ۲ با هم وارد دنیای تجارت می‌شوند چرا که شرکت «مینت مدیا» که مالکیتش به عهده تاجر سنگاپوری است، مالک و مدیر کل حقوق تبلیغاتی ستاره پرتغالی به شمار می‌رود.

رونالدو در پیامی در توییترش نوشته است: «به زودی اخبار خوشی خواهید شنید. در این سفر در کنار ما باشید. هرگز فوتبال را به شکل سابق نخواهید دید. در سایت ZujuGP ثبت نام کنید و در این سفر همراه ما باشید.»

ستاره منچستریونایتد و پیتر لیم در نظر دارند که پلتفرمی را تحت عنوان ZujuGP راه اندازی کنند که هدف این پتلفرم متحد کردن فوتبال، تکنولوژی و ارتباطات است. در حقیقت این پلتفرم قرار است که از روز ۱۴ اکتبر یعنی هفته آینده به صورت رسمی افتتاح شود که در آن زمان مشخص خواهد شد که کارکرد دقیق آن چیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی