بیرانوند تیم ملی را نجات داد/ این فوتبال محتاطانه بالاخره به تیم ملی ضربه می‌زند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی کره جنوبی در مصاف با ایران از هر نظر تیم برتر میدان بود و این موضوع را با انسجام تیمی و مقدار مالکیت توپ ثابت کرد ولی یک امتیاز هم برای ما خیلی ارزش داشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی با تساوی یک بر یک در استادیوم آزادی منجر به از دست رفتن دو امتیاز حساس برای تیم کشورمان شد اما همچنان تیم ملی با این یک امتیاز در صدر جدول گروه باقی ماند.

مسعود اقبالی در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کره جنوبی اظهار داشت: ما در نیمه اول فوتبالی منسجم و رو به جلو از تیم ملی ندیدیم که البته این رفتار فوتبالی در دیدارهای قبلی هم مشاهده شده بود.

وی افزود: متاسفانه ما یک بازی محافظه‌کارانه را از تیم ملی شاهد بودیم و هیچ ارتباطی بین خطوط «دفاعی و هافبک» و «هافبک و حمله» وجود نداشت و عملاً سردار آزمون و مهدی طارمی در یک سوم جلو بیکار ماندند.

مدرسAFC گفت: به طور مثال احمد نوراللهی اصلاً در میانه زمین دیده نمی‌شد. در هیچ‌یک از حرکات ترکیبی در جناحین به وظایفش عمل نمی‌کرد و ما نه سانتری دیدیم و نه شوتی. برای همین در نیمه اول کره‌ای‌ها ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند. اما در نیمه دوم و بعد از گلی که خوردیم شرایط فرق کرد.

اقبالی خاطر نشان کرد: ماهیت کلی تیم‌مان در نیمه دوم بعد از گلی که خوردیم تغییر پیدا کرد و این به خاطر خروج از شرایط محافظه‌کارانه بازیکنان بود. بازیکنان خطوط به هم نزدیکتر شدند و توانستیم چندین موقعیت روی دروازه کره به وجود بیاوریم و دو بار تیر دروازه را به لرزه درآوریم اما با این همه و حتی به رغم گلی که زدیم باز هم بازی دست کره‌ای‌ها بود و حتی آنها می‌توانستند در لحظات پایانی دومین گل را به ما بزنند که با درخشش بیرانوند جان سالم به دربردیم.

وی افزود: به طور کلی ما نسبت به بازی قبل مقابل امارات بهتر بودیم اما حقیقت این است که این فوتبال محتاطانه بالاخره به تیم ضربه می‌زند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره تعویض‌های دراگان اسکوچیچ گفت: هیچ یک از تعویض‌ها به کار تیم ملی نیامد. در واقع دو تعویض آخر هم به نظر می‌رسید که تنها برای اتلاف وقت انجام شده است. شاید احمد نوراللهی باید ۲۰ دقیقه زودتر از این از زمین بازی خارج می‌شد. طارمی در اواخر بازی برای اینکه توپ بگیرد تا یک سوم دفاعی تیم خودمان عقب می‌آمد که این مشخص می‌کند ارتباط درستی بین خط هافبک و حمله وجود نداشت. ولی با این همه این یک امتیاز هم ارزش داست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    رو گلی که خوردیم بیرانوند مقصر بود دروازه بان برای چی اینقدر از دروازه فاصله گرفته بود؟؟؟ حالا رو توپ تو اون صحنه دقیقه آخر تاثیر گذار بود ولی گل بدی هم خورد
  • Retired IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    بيرانوند مقصر نبود افسايد گيرى ناقص باعث گل خورده شد ، محرمى افسايد را پر كرده بود و بازيكن كره فرار كرد و تك به تك شد ، در اين حالت دروازه بان بايد بياد جلو تا زاويه را تنگ تَر كند . ديشب بيشتر مشكلات ما ارسال توپهاى بلند و بى حاصل به عمق دفاع كره بود چون عملا خط هافبك ما را از بازى سازى عاجز كرده بود ، البته از دقيقه ٦٠ به بعد بهتر شديم و با حركت از دو گوش و كناره ها به بازى برگشتيم و حتى ميتونستيم پيروز شويم .
  • ازاد IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    دوستان اصلا رو گلی که دریافت کردیم من مقصر بودم. هر تیمی یا هر دروازه بانی یا دفاعی ممکنه اشتباه کنه و گل بخوره. مهم نیست کی اشتباه کرد. مهم این هست که اصلا تیم ما در کل مسابقه هیچ تاکتیک تیمی و فوتبال سازمان دار هدفمندی بازی نمیکنه؟. واقعا با این تاکتیک توی جام جهانی چه اتفاقی می افته؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی