سقوط ستاره مغضوب برانکو به لیگ یک ایران در ۳۰ سالگی/ دیگر حتی پخش مستقیم هم ندارد!
منبع: همشهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نه‌ تنها جدایی او و دوستانش، بلکه حتی کوچ خود برانکو هم پرسپولیس را زمین نزد.

محسن مسلمان یکی از بازیکنانی بود که خیلی از هواداران فوتبال در انتظار تعیین تکلیفش نشسته بودند. او بعد از اینکه در پرسپولیس مغضوب برانکو ایوانکوویچ شد و این باشگاه را ترک کرد، در ۳ تیم مختلف حضور یافت که عملکردش در هیچ‌کدام از آنها چنگی به دل نمی‌زد.

مسلمان ابتدا به باشگاه سابقش ذوب‌آهن بازگشت تا شاید آنجا به شرایط خوبش برگردد، اما خبری نشد. او در ادامه راهی سپاهان شد و بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی در این تیم، با نظر صریح محرم نویدکیا جدا شد.

محسن در ادامه به تهران آمد و برای سایپا توپ زد. اینجا هم اوضاع زیاد خوب نبود و غیراز یک گل و یک پاس گل خبر چندانی نشد. حتی اواخر فصل و بعد از اتهام‌زنی فراز کمالوند به گروهی از بازیکنان سایپا، تعدادی از نفرات این تیم تعلیق شدند که نام مسلمان هم بین آنها دیده می‌شد.

با این شرایط اصلا دور از انتظار نبود که باشگاه‌های مهم لیگ برتری دیگر دنبال جذب محسن نباشند. زمان گذشت و گذشت تا اینکه نهایتا در فاصله کمتر از یک هفته به آغاز مسابقات دسته اول، خبر رسید مسلمان قراردادش را با سایپا تمدید کرده و در لیگ یک کنار این تیم باقی خواهد ماند.

محسن مسلمان، یکی از حیف‌شده‌ترین بازیکنان این سالیان فوتبال ماست؛ یکی که در ۳۰ سالگی می‌توانست مثل قلب در سینه پرسپولیس و تیم ملی بتپد، اما با همه استعدادش به لیگ یک سقوط کرد.

او مثالی جدید برای اثبات این ادعاست که در فوتبال فقط توانایی فنی کافی نیست و اگر بازیکنان به اندازه لازم تعهد و سختگیری نداشته باشند، خیلی زود سقوط خواهند کرد.

به‌نظر می‌رسد از یک جا به بعد، مسلمان احساس کرد پرسپولیس بدون او و چند بازیکن دیگر فرو می‌پاشد و این باور غلط روی رفتارهایش تأثیر گذاشت. برانکو هم با جدیت خاص خودش عذر این بازیکن را خواست.

گذشت زمان به وضوح غلط بودن تحلیل مسلمان را ثابت کرد. نه‌ تنها جدایی او و دوستانش، بلکه حتی کوچ خود برانکو هم پرسپولیس را زمین نزد. سرخپوشان همچنان به راه خود ادامه می‌دهند، اما حالا مسلمان باید در لیگی به میدان برود که حتی پخش زنده تلویزیونی هم ندارد.

تازه به‌نظر می‌رسد او باید برای تمدید قراردادش ممنون سایپایی‌ها باشد، چون عملکردش خیلی در حد ادامه حضور در این تیم نبود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کرم رضا اسماعیلی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    هیچی نبود و نیست سایپا زیاده از سرش.صمنا سایپا پول خوبی میده از‌بعضی‌تیمهای لیگ برتر بهتر پول میده
  • م IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    فقط رفتن سلطانی فر داره زمینشون میزنه :) فکر کن بعد از 6 سال الان تازه داره خبرمیاد که تست دوپینگ از حضرات گرفته نمیشده، بدهی فعلیشون 300 میلیارد شده، داور مصاحبه کرده گفته مربی دلاله و دلالها داور میچینن و اگه داور گوش نده بهش بازی نمیرسه و ... . تو پرونده ویلموتس چرا هیچ اسمی از شریک پرونده دزدی خلیل زاده نیست؟ از سرباز فراری چرا اسمی نیست؟
    • سوزاننده برتر IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      با همین فرمون توهم برید جلو ما از این اتهامات مالیخولیایی شما ناراحت نمیشیم که هیچ ، خوشحال هم هستیم با همین تفکرات متحجرانه برید جلو تا صد سال دیگه هم تیمتون در حال جنگ برای سهمیه یا شایدم برای بقا در لیگ برتر باقی میمونه
  • کامیار IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    درود نتیجه ی بی اخلاقی و غرور میشود محسن مسلمان.کسی که در اوج عزت به یکباره به خاطر غرور کاذب و خودبرتر بینی بیش از حد،دچار سقوطی باور نکردنی شد و امروز نتیجه اش این است.
  • قرمزته IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    ولی با این تفاسیر کیسه بازم سوراخه
  • احمد FR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    سرنوشتس که احتمال داره مغانلو بعضی دیگه درانتظارشون باشه
    • لنگی IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      فعلا بازیکن قلیونیتونا تحویل بگیرید
  • پ IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    درود بر کی روش .
  • شمسعلی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    اصالت یک تیم یعنی همینننن یعنی پرسپولیس نه استقلال ما که دهه ها جامی نگرفته . شخصیت قهرمانی به پرسپولیس میاد چون مربیان و بازیکنان میان و میرن ولی این تیم خیلی قدرتمندتر از قبل در رقابتها قهرمان میشه و مثل آب خوردن به فینال واااااقعی آسیا میرسه
  • محمد IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    برانکو مربی خوبی بود، با کلاس و فوتبال شناس. اما اونی که تیم لنگ رو بالابرد، حمایت های پشت پرده بابا مسعود به شکل های مختلف بود، من جمله تخریب رقبا، فراری دادن به مربی تیم استقلال، دخالت در چینش داوری ووووو بود، نه برانکو. وگرنه تیم لنگ در حد این حرفها نیست.
    • کیسه پاره پاره IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      تو از تیم خودت بگو که از دسته سوم هم قهرمان نشدی از نداشته های خودت تعریف نکن
  • مهران IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    بازیکن وقتی تفکرحرفه ای نداشته باشد نتیجه می‌شود مسلمان و صادقیان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی