نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
لحظه به لحظه با حرکات اسکوچیچ/ پرتاب بطری، مشت گره کرده، خشم و غرور/ واکنش خاص به اشتباه بیرانوند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ در دیدار با کره‌جنوبی از دست فرصت سوزی‌های شاگردانش عصبانی شد اما در آخر مشت‌های ‌گره کرده او بعد از گل تساوی، به آسمان رفت.

دیدار تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی از هفته چهارم انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی تهران با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و دو تیم برتر گروه A امتیازات را تقسیم کردند. حاشیه های به جا مانده از این بازی به شرح زیر است:

* بعد از گل سون هیونگ مین به ایران که در واقع نخستین گل این بازیکن بعد از شش بازی به ایران بود، مربیان کره از روی نیمکت برخاستند و خوشحالی کردند. سپس سون برای جشن بعد از گل، هم تیمی‌های خود را به سمت دوربین عکاس‌ها برد تا تصاویر این صحنه ثبت شود.

* بعد از دریافت گل نخست توسط ایران، اسکوچیچ در حالی که دست‌های خود را به کمر زده بود، خوشحالی بازیکنان کره‌ای را نظاره می‌کرد و در ادامه نگاه خیره و متعجب خود را به سمت همکارانش انداخت.

* بعد از پاس در عمق نوراللهی که توسط مدافعان کره‌ای از مقابل دروازه دفع شد، دراگان اسکوچیچ از عصبانیت بطری آبی را که در دست داشت به روی زمین کوبید و عصبانیت خود را از فرصت‌سوزی شاگردانش نشان داد.

* گل مردود علیرضا جهانبخش به کره جنوبی با خوشحالی دراگان اسکوچیچ همراه بود اما این اتفاق چند ثانیه بیشتر طول نکشید و سرمربی تیم یملی باز هم با قرار دادن دستانش روی دهان خود، با استرس این بازی را دنبال می‌کرد.

* دقایقی بعد علیرضا جهانبخش با ضربه سر دروازه کره را گشود. این گل با خوشحالی شدید اسکوچیچ همراه بود و او در حالی که به سمت جایگاه ویژه می‌رفت، مشت‌های گره کرده خود را بالا گرفت.

* چند دقیقه بعد از گل نخست ایران، شوت محکم مهدی طارمی به دیرک دروازه برخورد کرد تا حسرت اسکوچیچ را به دنبال داشته باشد.

* در دقیقه ۸۵، شروع مجدد علیرضا بیرانوند با ضربه پا، مستقیما به اوت رفت تا اسکوچیچ رو به این دروازه‌بان دست‌هایش را به آسمان بگیرد و از کار او ابراز تعجب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کوهمره_جروق IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    چرا ترابی بازی نداد
  • عباس ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    حالمونو گرفتند با این بازی کردن
  • سینا IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    قبلا واسه شهید قندی مشت گره میکرد،الان واسه کره...خدا شانس بده
    • حسین منصوری صدر IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      اسکوچیچ قلب ماست
  • سامان IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    کمی منصفانه نگاه کنید مگر کره. کم تیمیه . مگر امتیازمون کمه و چرا زیاد خواه شدید . مگر میشه همه را بازی داد شما که نمیدونید کدام بازی کن آمادیه . مگر بیشتر از مربی میدانید یا کناره تیم هستید حاشیه دریت نکنید . مگرژاپن به عمان نباخت . فوتبال اینه . مگر چقدر بازی تدرکاتی داشتند شما از پشت پرده امکانات خبر ندارید اینطور که شما گرفتید یعنی قهرمان جهانی بشیم .‌
  • حسین منصوری صدر IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    من نمیدونم چرا وقتی می‌بینید یه مربی خارجی خوب کار می‌کنه برا مون اذیتش میکنیم ...کی روش رو فراری دادن حالا نوبت اینه ...ربی ایرانی رو هم دیدیم اون از قلعه نوعی که این ملی رو نابود کرد حالا یحیی بیاد....سخن حرفم باشماست آقای سردبیر این خبر گزاری..بزارید ملت با این بردهایی که قبلن با استرس می‌دیدیم حالا براحتی میبینیم خوشحال باشند
  • حسن IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    باید کم حرف زدن و زبان در کام کشیدن را بیاموزیم. زیاد حرف نزنید. صبور و سنگین باشید. سوسون!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی