آرتور یامگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال برای جذب یک بازیکن خارجی به او توافق اولیه رسیده و قصد دارد سه بازیکن دیگر نیز به خدمت بگیرد.

در حال حاضر، استقلال به دنبال جذب سه بازیکن خارجی است که با یکی از آنها به نام آرتور یامگا به توافق اولیه رسیده است. بازیکن ۲۵ ساله که ملیت کامرونی - فرانسوی دارد و در حال حاضر در ویل کلوب دانمارک بازی می‌کند، تیمی که سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش تیم ملی ایران را در اختیار دارد. یامگا از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ در تیم کیه‌وو، پسکارا و سیه‌نا در سری B ایتالیا حضور داشته است. پست این بازیکن بال راست بوده و قابلیت بازی در دفاع راست را نیز دارد. 

دومین بازیکن مدنظر استقلال، مهاجم آفریقایی - فرانسوی است که مذاکرات با او همچنان ادامه داد. سومین بازیکن از اروپای شرقی است که جذب او برای استقلال کمی سخت به نظر می‌رسد. سهمیه بعدی استقلال برای جذب بازیکن خارجی از آسیا خواهد بود که استقلالی‌ها هنوز برای انتخاب گزینه نهایی، به جمع‌بندی نرسیده‌اند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    مگه همین مجیدی نبود می رفت جلوی وزیر ورزش قبلی و می گفت استقلال بی پول است و فلان و فلان ؟؟ پس چی شد. معلومه که فیلم و دلقک بازی در می آورده است.
    • تاجی طبرستانی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
      1.800 هزار دلار پول فرو ش قایدی + 700 هزار یورو حق ترانسفر صیادمنش به تیم یونانی = 2.500.000 دلار . در ضمن قیمت بازیکن های خارجی 250 هزاردلاری میشه حدود 8 میلیارد که الان پول قراداد بازیکنای خوبه ایرانی ن حتی بازیکن درجه یک و ملی پوش پس بصرفه تر هم می باشد. بعد در ضمن میگن استقلال اگه پول نداره پس چرا اینقدر بازیکن می گیره عقلای کل به هرحال یکی میره ک جاش بازیکن می گیریم و لیست های هر تیم هم یه تعداد محدودیتی دارند استقلال نرفت تیمش رو بالفرض با سی تا بازیکن بزرگسال ببنده و تیمی مث لنگ با 20 یا 25 تا که اینجوری زاری می کنید.
  • پرسپولیس IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    کاجی طبرستانی پول صیادمنش کی قراره تموم بشه خوب با پول صیادمنش مسی و رونالدو و نیمار رو هم بیارین در ضمن میتونین گواردیولا هم به عنوان کمک کمک مربی روی نیمکت تیمتان بشیند
  • حامی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    یا خدا2.5میلیون دلار ؟ از فروش قائدی بیشتر از400هزارتا عایدتون نشده همه میدونن چون کلش800تا بوده که نصفشم یکی برداشته گذاشته جیبش صیاد هم که به تیم دیگه ای رفته فقط خبرگزاری ها گفتن قرار همچی اتفاقی بیافته ولی در ئاقعیت پولی به شما نمیرسید که اگر هم برسه اینقدر نیست. دوست عزیز بجای فرافکنی و هوچی گری بهتره به فکر دوماه بعد باشید که بازم میخواید برید جلوی وزارت و مجلس و بازیکناتونم پول ندارن غذا بخورن حالا یکیشونم که اصلا گوشت دوست نداره وای این یکی رو چیکار کنیم:)))
  • محمد IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    سه بدهی وشکایت دیگه به باشگاه اضافه شد
  • اردلان پرسپولیسی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    سلام دوستا پرسپولیسی تورا بخدا اینقدر این بیچاره های توهم‌زده رو‌اذیت‌نکنید بابا جان با طرفداری تیمی حرف بزنین ک در حد تیمتون باشه والله بخدا خیف نیست ؟؟؟؟بیچاره ها فردا ک هفته سوم شروع بشه بازم داستان تکراری وزیر وکیل و‌دولت زمین زمان داور خدا اسمون ..بیچاره ها ناصر حجازی رفته پور خیدری از استقلال رفته‌ پرویز مظلومی دیگه توان بازی نداره ..مسی و رونالدو‌رو میخوان‌ولی پول ندارن چون پول که تیم‌خذف شده‌مرحله‌گرووی اسیا نمیدن‌...پرسپولیس ب اندازه کل تاریخ استق تق تق لال پول توی کنفدراسیون اسیا داره..برانکو رفت طارمی رفت کالدرون رفت‌بشار رفته‌همه هم برن تنها چیزی که باقی میمونه‌اقتدار پرسیولیس هست‌که ارم باشگاهش ارم کاخ کوروش کبیر هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی