نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سرگردانی استقلالی‌ها برای تهیه زمین تمرین/ تا امشب تکلیف مشخص می‌شود
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرگردانی تیم فوتبال استقلال برای برگزاری تمرینات در آستانه شروع بیست‌ویکمین دوره مسابقات لیگ برتر، مشکلات این تیم را چند برابر کرده است.

۶ روز دیگر فصل جدید مسابقات لیگ برتر آغاز می‌شود و استقلال هنوز سرگردان برای پیدا کردن زمین تمرین است. مقصر مشکلات امروز، مدیران فعلی و اعضای تیم نیستند، مقصر کسانی هستند که کمپ مرحوم ناصر حجازی را به بخش خصوصی اجاره دادند تا در چند سال اخیر، استقلال برای داشتن یک زمین تمرین مناسب، دچار مشکلات زیادی شود و علاوه بر اینکه ذهن سرمربی و بازیکنان درگیر مسائل بیرونی شده، هزینه‌های زیادی هم برای باشگاه استقلال در پی داشته است.

استقلال تمرینات خود را در مجموعه انقلاب برگزار می‌کرد، اما به دلیل پایان قرارداد با این مجموعه، نبود سیستم آبیاری و کیفیت پایین چمن، قرار شد تمرینات به مکان دیگری منتقل شود. ورزشگاه پاس قوامین، راه‌آهن، امیرآباد (دانشگاه تهران)، الیاف، صنایع دفاع، نفت تهرانسر، کارگران، پژوهشگاه نفت، خیریه عمل و زمین شماره دوی آزادی از جمله زمین‌های موجود در تهران بودند که مسئولان استقلال سراغ آنها رفتند.

ورزشگاه امیرآباد، الیافت و کارگران به ترتیب در اختیار تیم‌های مس رفسنجان، گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران قرار داشت، زمین‌های شماره دو آزادی و خیریه عمل کیفیت نداشتند و چمن ورزشگاه راه‌آهن نیز زیر کشت رفته بود. ورزشگاه پای قوامین نیز قرار است میزبان بازی‌های خانگی سایپا و یک تیم دیگر باشد. زمین پژوهشگاه نفت رختکن ندارد.

مسئولان استقلال پس از آن سراغ مجموعه نفت تهرانسر رفتند که اعلام شد این زمین نمی‌تواند هر روز در اختیار استقلال باشد و استقلالی‌ها می‌توانند یک روز در میان، تمرینات خود را برگزار کنند. از طرفی، این مجموعه مشکلات دیگری دارد که می‌توانست برای استقلال دردسر ایجاد کند. 

گزینه بعدی، مجموعه صنایع دفاع بود که مدیران استقلال موفق شدند این مجموعه را در اختیار بگیرند، اما یک روز پس از برگزاری تمرین اعلام شد به دلیل تجمع هواداران استقلال مدیران صنایع دفاع مخالف برگزاری تمرینات استقلال در این مجموعه هستند.

با توجه به مشکلات پیش آمده، قرار است مدیریت باشگاه استقلال تا امشب تکلیف زمین تمرین را مشخص کند. گزینه اول آنها صنایع دفاع است و قصد دارند با رایزنی با مسئولان ارشد، بار دیگر مجوز برگزاری تمرینات را در صنایع دفاع بگیرند. یک گزینه دیگر هم مدنظر استقلال قرار دارد که تا امشب تکلیف آن نیز مشخص خواهد شد. در صورتی که گزینه دوم تأیید شود، برای اینکه چمن آن مورد ترمیم قرار بگیرد، استقلالی‌ها باید چند روزی در جای دیگری تمرین کنند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اس ۴۴۴۴ IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۱
    جالبه که تیمهای شهرستانی زمینهای تهران رو اجاره کردن درحالیکه تیمی مثل استقلال در تهران زمین نداره واقعا وزارت ورزش نباید نقشی در این حل این ماجرا داشته باشه ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی