کرار جاسم
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک عراقی و خرید جدید تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید آماده بازی در هفته اول لیگ برتر ایران است.

کرار جاسم درباره بازگشت به فوتبال ایران گفت: خیلی خوشحالم که این اتفاق دوباره افتاد و به فوتبال ایران برگشتم. من خاطرات زیادی از فوتبال ایران دارم و در تیمهای زیادی بازی کردم. عناوین خوبی را کسب کردیم؛ در تراکتور، استقلال و نفت آبادان. وقتی این پیشنهاد به من شد تصمیم گرفتم بیایم.

وی درباره کار با فراز کمالوند عنوان کرد: واقعیت این است که من در لیگ عراق شرایط خیلی خوبی داشتم و کاپیتان تیم نفت الاوسط بودم که صدرنشین لیگ عراق بودیم و شانس خیلی خوبی برای قهرمانی در لیگ عراق داشتیم اما وقتی پیشنهاد نفت مسجدسلیمان را گرفتم، به خاطر ارادت به آقای کمالوند و به خاطر دوستی مان، بدون هیچ پیش شرطی قبول کردم بیایم و به تیم او خدمت کنم. من خاطرات خیلی خوبی با تیمهای تحت هدایت فراز کمالوند دارم؛ در تراکتور روزهای خوبی داشتیم و در نفت آبادان توانستیم بهترین نتایج تاریخ این تیم را کسب کنیم و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کنیم. این بار هم وقتی آقای کمالوند به من پیشنهاد داد، بدون هیچ مکثی قبول کردم بیایم و برای تیمش بازی کنم.

هافبک سابق استقلال افزود: آقا فراز به من گفت نفت مسجدسلیمان می‌تواند ۷ بازیکن لیگ برتری می‌تواند بخرد و زمان را هم از دست داده و وقتی دیدم شرایط نفت اینطور است و نیاز به بازیکن دارد، من هم قبول کردم بیایم و به تیم کمک کنم و امیدوارم مثمرثمر باشم و دوران خوبی که داشتم را تکرار کنم.

کرار در مورد حضور در شهر مسجدسلیمان اظهار داشت: من قبلا هم در استان خوزستان کار کردم و اینجا خیلی از همزبانان من حضور دارند و خوشحالم که اینجا هستم. از شهر مسجدسلیمان و مردمش خیلی شنیدم و مردم خیلی خونگرمی هستند. امیدوارم روزهای خوبی داشته باشیم و نتایج در حد شایستگی مردم اینجا کسب کنیم.

این بازیکن درخصوص آمادگی اش توضیح داد: من در کوران مسابقات بودم و از نظر جسمانی هیچ مشکلی ندارم. ما صدرنشین بودیم و سه برد آوردیم و در هر سه بازی فیکس بازی کردم. از نظر بدنی هیچ مشکلی ندارم و از امروز هم تمریناتم را شروع کردم و اگر آقای کمالوند صلاح بداند، در بازی اول هم می‌توانم به میدان بروم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    واحد پول کشور شما که از ریال ما بیشتره، چطور راضی شدی بیای؟ ایشالا که بخاطر لیگ ایران بوده باشه. از الان تعین تکلیف کردی برای مربیت؟ بازی اول بازی کنی؟ بزار مهرت خشک بشه بعد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی