نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
قهرمانی پرسپولیس جالب و قشنگ نیست/ من و فرهاد با هم خط خوردیم!/ فرهاد مجیدی و نامجومطلق را آشتی دهند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مدافع اسبق استقلال تهران معتقد است زوج فرهاد مجیدی و مجید نامجو مطلق خیلی می‌تواند به این تیم کمک کند.

فرشاد فلاحت زاده که سابقه قهرمانی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی‌های متوالی با این تیم را دارد هنوز بازی‌های آبی‌ها را دنبال می‌کند. فرصتی دست داد که دقایقی با فرشاد فلاحت زاده گپ و گفتی داشته باشیم. اظهارات فلاحت زاده در گفت‌وگو با خبرورزشی را در زیر بخوانید:

استقلال در بازی دوستانه به تیم ملی دانشجویان باخت. این شکست برای شما استقلالی‌ها نگران کننده نیست؟

ماهیت بازی دوستانه همین است که نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود. شاید دوست خوبم فرهاد مجیدی قصد داشته نفرات جدید را ارزیابی کند یا تاکتیک تازه ای اتخاذ کند و خیلی نمی‌توان روی دیدارهای تدارکاتی قضاوت کرد. هرچند معتقدم هرچه قدر به شروع لیگ نزدیک می‌شویم بهتر است تیم در بازی دوستانه برنده شود و ...

خرید کوین مایگا را که یک مدافع فرانسوی است چگونه ارزیابی می‌کنید؟ ظاهرا او هم پُست وریا غفوری است.

حتما نظر سرمربی بوده و بازیکن خوبی است. من فکر می‌کنم حضور آقای آجورلو در استقلال را باید به فال نیک گرفت. به نظر هم می‌رسد با نشستن ایشان روی صندلی مدیریت بسیاری از تنش‌ها کاهش یافته و یک آرامش خوبی در استقلال حاکم شده است. بازیکنانی هم که فرهاد مجیدی خواسته خریداری شده و می‌شوند. خیال سرمربی هم راحت است چون به تازگی قراردادش ۳ سال تمدید شده و انشالله این موضوع منجر به نتایج خوب و جام برای استقلال شود اما من بابت نحوه برخورد با سید احمد موسوی و بابک مرادی یک مقدار متعجب شدم.

چطور؟

به هرحال شنیدم طبق قانون باشگاه نمی‌تواند یک طرفه قرارداد موسوی را فسخ کند. به بابک مرادی هم ظاهرا اول گفته اند در لیست مازاد است و بعد دوباره او را به تمرینات برگردانده اند که این مسائل یک فوتبالیست را از لحاظ روحی و روانی خُرد می‌کند. امیدوارم با این بچه‌ها برخورد مهربانانه تری شود که سرخورده نشوند یا اگر قرار بر جدایی است با احترام از استقلال بروند.

بازگشت روزبه چشمی‌به استقلال را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خیلی اتفاق خوبی است. روزبه چشمی‌با تجربه جام جهانی می‌تواند یک رهبربرای خط دفاع و یک لیدر حتی برای کل تیم استقلال باشد. او می‌تواند در کنار وریا غفوری کاپیتان تیم باشد و جوان ترها را راهنمایی کند.

پس شما معتقدید روزبه باید در خط دفاع بازی کند؟

بله، روزبه چشمی‌در خط دفاع این استقلال می‌تواند کارآیی بیشتری داشته باشد و البته حتما بنویسید این نظر من است و تصمیم گیرنده فرهاد مجیدی است.

در خصوص کادر فنی استقلال صحبتی ندارید؟ نقش گابریل پین چقدر می‌تواند تعیین کننده باشد؟

گابریل پین یک مربی رزومه دار ایتالیایی است که سابقه اش مشخص است. تصمیم خوبی فرهاد گرفت که چنین فرد با تجربه ای را به کادرتیمش اضافه کرد اما هنوز هم معتقدم مجید نامجو مطلق خیلی می‌تواند به استقلال و فرهاد کمک کند. من شنیدم این دو پس از لیگ قهرمانان فصل گذشته و جدایی فرهاد از استقلال با یکدیگر قهر هستند. خواهش من از بزرگان استقلال مثل آقایان حسن روشن، نصرالله عبداللهی و بهتاش فریبا این است که مجید و فرهاد را آشتی دهند. مجید نامجو هم بازیکن بزرگی بوده و هم یک مربی فنی است که خیلی می‌تواند در این شرایط به فرهاد کمک کند.

فکر می‌کنید استقلال این فصل بتواند قهرمان لیگ برترشود؟

ببینید راحت بگویم همان طور که جام گرفتن رئال مادرید برای هواداران بارسلونا قشنگ نیست یا بالعکس، برای ما استقلالی‌ها هم قهرمانی پرسپولیس با همه احترامی‌که برای دوستان قائلم جالب و قشنگ نیست. ما دوست داریم تیم محبوبمان جام بگیرد و تیم استقلال تیم توقع است. هوادار به درستی انتظار دارد تیم مورد علاقه اش قهرمان شود و به کمتر راضی نیست. انشالله همین تیم با پتانسیلی که من می‌بینم می‌تواند جام گرفته و پیام آور شادی برای طرفداران دوست داشتنی استقلال باشد.

در پایان حرف ناگفته ای ندارید؟

لطفا از قول من بنویسید که فرهاد مجیدی را خیلی دوست دارم. ما دو نفر با هم از لیست جام جهانی فرانسه خط خوردیم. در واقع آخرین نفراتی بودیم که خط خوردیم و خود فرهاد به خاطر دارد که چقدر آن زمان به هم نزدیک بودیم. در حال حاضر هم سرنوشت خود فرهاد و هم استقلال برای من فرشاد فلاحت زاده مهم است و اگر هم حرفی می‌زنیم فقط از سردلسوزی است. برای استقلال و فرهاد در فصل جدید بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ؛؛؛ IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    نمیشناسمش ولی دمش گرم
  • نیما IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    خب معلومه براتون افتخارات پرسپولیس قشنگ نیست عرضه دارید جام بگیرید کیسه کش
  • حسین استقلالی دوآتشه IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    احسنت بر شما واقعا مصاحبه‌ای خیلی خوب و دلنشین بود هواداران همچین حمایت هایی ازپیشکوتها خواهان وخواستارند مسلما کمک شایانی درراه اهداف عالیه باشگاه ودلگرمی به کادر فنی و بازیکنان استقلال قهرمان آسیا میکند درود بر همه پیشکسوتان استقلال الخصوص جناب فرشاد فلاحت زاده
  • پویا IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    لطفا متن رو اصلاح کنیداستقلال تا به حال قهرمان لیگ قهرمانان نشده که هیچ حتی به نیمه نهایشم صعود نکرده و همینطور هرگز قهرمانی متوالی و پشت سرهم نداشته .
  • ساوالان IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    انقدر در زمان گذشته قهرمانی سهمیه ای گرفتند . حالا دیگه قشنگ نیست!!!!!!!!!!!!!! میزبانی فینال اسیا همیشه برای استقلال می گرفتند!!!!!!!!! قهرمانی های استقلال در لیگ قشنگ از اب در می امد . زمان ژنرال!!!!!!! حاجی فتح چه قدر لابی کرده . دیروز انگ می زد پول کالدرون و اینجور چیزها!!!!!!!!!! حاجی فتل اون بدهی فیفایی استقلال بود که فدراسیون کفاشیان می داد .ما از شانس ها نداریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 6 IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    فعلا بسوز و بساز با نایب قهرمانیتون تو جام شگفتیها خخخخ
  • ... US ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    سوال این بود فکر می‌کنید استقلال این فصل بتواند قهرمان لیگ برتر شود؟ جواب یا بله است یا خیر. همه جا از پرسپولیس مایه میگذارید و حرفهاتون هم با شیطنت رسانه ای چاپ میشه. خب معلومه قهرمانی شما هم برای ما قشنگ نیست ک الحمدلله ده سال است ارزوش رو دارید.
  • شمسعلی PL ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    همینکه مجیز فرهاد مجیدی را میکنی شخصیتت معلومه
  • علی IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    ما به همچین پیشکسوتهایی نیاز داری که حتی تو مصاحبه کردن هم حواسشون هست برای تیم حاشیه درست نکنن ممنون از فرشاد خان فلاحتزاده بخاطر حمایتش از تیم و کادر فنی
  • دریا IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    ببینم شما حسودیدتون میشه پرسپولیس داره قهرمان میشه هرچی باشه استقلال همیشه بازندست فرهاد مجیدی باید اینو بدونه پرسپولیس تا اخر ادامه میده اگه با الهلال باخت اشکال نداره فدای سرش اما اگه برد مبارکش باشه انشاالله میره بالاتر هرکی پشت پرسپولیس حرف بزینید انشالله نفرین شین مفهوم شد به سلامت
  • علی IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    دم آقا فرشاد گرم
  • تاج IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    شما لنگیا از باختن خفت بارتون باکلی ادعا به الهلال میسوزین آخه این واقعیته که هر طرفداری دوس نداره تیم رقیب موفق باشه فعلا بسوزین که هیچ افتخاری ندارید بی ستاره ها خخخخخ
  • سیدرضا IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    ازکی تا بحال استقلالی که میره پرسپولیس میشه استقلالی متعصب.فلاحت زاده بعداز حضوردرپرسپولیس هیچوقت حق نداره در مورد شاه فرهاد نظربده .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی