نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
۰ |
۵
شماره لباس برخی استقلالی‌ها تغییر می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفت: گزارشی که درباره شماره پیراهن استقلال منتشر شد به هیچ وجه مورد تأیید باشگاه استقلال نیست.

در روزهای اخیر گزارشی درباره تعیین قطعی شماره پیراهن های بازیکنان استقلال در فصل بیست و یکم لیگ برتر منتشر شد و پیرو همان گزارش، مطالبی درباره تغییرات شماره های بازیکنان در فضای مجازی انتشار یافت.

برخی درباره تغییر شماره روزبه چشمی و یا عارف غلامی مطالبی نوشتند که البته مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را به طور قطع تکذیب کردند.

طبق اخباری که در اختیار خبر ورزشی قرار گرفت قرار است امشب یکی از اعضای کادر فنی به اتفاق سرپرست تیم استقلال با حضور در محل باشگاه ساختمان این باشگاه لیست نهایی بازیکنان استقلال و شماره پیراهن های آنها را مشخص کنند تا این لیست همین امشب در اختیار مسئولان سازمان لیگ قرار بگیرد.

قرار است سازمان لیگ برای تمامی بازیکنان استقلال کارت ورود به مسابقات صادر کند که باید بر اساس شماره پیراهن آنها باشد.

یکی از مسئولان تیم استقلال در این باره به خبر ورزشی گفت: لیستی که یکی دو روز قبل از شماره پیراهن بازیکنان ما منتشر شد گرچه در برخی موارد درست بود اما برخی از بازیکنان با شماره پیراهن هایی در فصل جدید به میدان می‌روند که در لیست قبلی اعداد دیگری برای آنها ذکر شده بود که آنها غلط هستند.

با این وصف شماره پیراهن های بازیکنان استقلال تا فردا به طور رسمی از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی