نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
ژوزه مورینیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مورینیو احتمالا خودش هم انتظار یک استقبال گرم را از سوی هواداران و بازیکنان یوونتوس نخواهد داشت.

ژوزه مورینیو سرمربی تیم رم، یکشنبه شب به ورزشگاه آلیانز شهر تورین پا می‌گذارد تا تیمش را مقابل یوونتوس هدایت کند. مربی پرتغالی اما خاطراتی در این ورزشگاه دارد که شاید در بازی امشب برایش دردسرساز شود.

مورینیو در زمانی که هدایت منچستریونایتد را برعهده داشت، در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس در همین ورزشگاه موفق شد تیم میزبان را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. او بعد از سوت پایان آن بازی  که آبان سال ۹۷ انجام شد، با گذاشتن دست پشت گوشش رو به هواداران یوونتوس کرد و با چشمک زدن برای انها به نوعی کری خواند که باعث عصبانیت شدید یوونتوسی‌ها شد.

آن حرکت آقای خاص خشم هواداران و حتی بازیکنان یوونتوس را برانگیخت. یونایتد در آن بازی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد بعد از اینکه یک گل از یووه دریافت کرد توانست به بازی برگردد و سه امتیاز را از آن خود کند.

مورینیو که در دوره قبلی حضورش در فوتبال ایتالیا با تیم اینتر موفق شده بود سه گانه قهرمانی را به دست بیاورد در همان زمان هم با طرفداران یوونتوس مشکل داشت. او البته قبل از آنکه مربی منچستریونایتد شود با هوداران این تیم هم در ورزشگاه اولدترافورد (زمانی که مربیگری چلسی را بر عهده داشت) چندین بار به مشکل خورده بود و حرکاتی را رو به آنها انجام داده بود.

مربی همیشه جنجالی پرتغالی بعد از آن بازی مقابل یوونتوس در مورد حرکتی که رو به هواداران یووه انجام داده بود گفت: «۹۰ دقیقه به من توهین شد، من اینجا فقط کارم را انجام دادم، همین و بس.»

اما حرکت او در آن بازی باعث ناراحتی لئوناردو بونوچی و هم‌تیمی‌هایش شد طوری که بونوچی مدافع ملی پوش یوونتوس تصمیم گرفت در همان  زمین بازی به سمت مورینیو حمله ور شود و او را از بی‌احترامی کردن به هواداران یوونتوس باز دارد.

البته خود مورینیو حرکتش را بی احترامی به بیانکونری نمی‌دانست: «من به کسی توهین نکردم. فقط با حرکتی که انجام دادم می‌خواستم صدای آنها را بلندتر بشنوم. شاید نباید آن کار را انجام می‌دادم و  اگر کمی آرامتر بودم آن را انجام نمی‌دادم. اما وقتی به خانواده ام توهین شد، از جمله به اینتر که جزو خانواده ام است، من هم آن واکنش را نشان دادم.»

یکشنبه شب، مربی جالوروسی به ورزشگاه آلیانز برمی‌گردد و احتمالا خودش هم انتظار یک استقبال گرم را از سوی هواداران و بازیکنان یوونتوس نخواهد داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی