نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
۲ |
۵
الهلال - پرسپولیس
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس داوری فوتبال کشورمان قضاوت داور ژاپنی دیدار پرسپولیس ایران مقابل الهلال عربستان را تحسین کرد

سعید مظفری‌زاده، درباره قضاوت ساتو داور دیدار پرسپولیس - الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: داور ژاپنی به همراه کمک‌هایش در نیمه اول قضاوت خیلی خوبی داشتند. کمک داوران در یکی دو صحنه با مکث به موقع خوب کار کردند و تمرکز بالایی داشتند که در مورد آفسایدها، حتی نیاز به بازبینی و VAR نبود.

وی افزود: در مجموع اتفاق خاصی رخ نداد و فقط یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه پرسپولیس بود که مشخصاً پنالتی نبود. در آن صحنه هم با تصمیم داور در جریان مسابقه و هم با کنترل صحنه با VAR مشخص شد، ساتو تصمیم درستی گرفته است. تنها نکته بازی اخطاری بود که به رضا اسدی داده شد که داور این اخطار را سختگیرانه نشان داد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره گل‌هایی که الهلال به ثمر رساند و دو بار با VAR کنترل شد، خاطرنشان کرد: ساتو و کمک‌هایش در مجموع قضاوت‌شان خوب بود و اشتباه تأثیرگذاری نداشتند. هر سه گل هم به صورت سالم به ثمر رسید. فقط داور در دادن اخطارها به بازیکنان پرسپولیس و الهلال سختگیرانه عمل کرد و شاید می‌توانست برخی از اخطارها را ندهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اقا انقدر زود اینو منتشر نمیکردید،بذارید تا یه بهانه هایی واسه باخت داشته باشن.لعنتیای طوفان سرخ اسیا،میخاستن انتقام استقلال رو بگیرن،استقلالی که با تیم نصف و نیمه خیلی بهتر از تیم حکومتیه یتیم شده بازی کرده بود.تازه گل اولی که استقلال خورد روی سر خوردن دفاع اتفاق افتاد که اگه اون گل رو نمیخوریدم شاید میشد نتیجه دیگه ای گرفت.فقط منتظریم تا بهانه های باختشون رو یکی یکی پیجهاشون اعلام کنن.فردا صبح زمین و زمان میشن مقصر باخت ولی هیشکی نمیگه با تیم کامل و مربی چند سالشون این بازیه افتضاح رو کردن
  • حمیدعلوی US ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    دلم برای آقا یحیی سوخت با این همه فشار موهاش نریزه خوبه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی