انتقاد عبدی از بازیکنان پرسپولیس/ نمی‌دانم چه اتفاقی در پرسپولیس افتاده بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به عملکرد ضعیف بازیکنان پرسپولیس گفت: هیچ یک از بازیکنان در حد و اندازه‌های خود نبودند.

حسین عبدی پس از شکست سه بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان گفت: پرسپولیس نتوانست در حد خودش ظاهر شود. الهلال خیلی بهتر بازی کرد و بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه خودشان نبودند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس افزود: این را باید گفت حالا قرار نیست انتقاد کنیم و باید الان از این تیم حمایت کامل کرد تا در لیگ برتر نتایج خود را تکرار کند. در این دیدار ریزه کاری‌هایی وجود داشت که پرسولیس می‌توانست خیلی بهتر عمل کند.

او درباره عملکرد ضعیف بازی‌سازهای پرسپولیس ادامه داد: من فکر می‌کنم بازیکنان الهلال همچون سلمان فرج، کانو و… در میانه میدان فوق العاده تر از بازیکنان خط میانی پرسپولیس بود. نمی دانم چه اتفاقی در پرسپولیس افتاده بود. شاید تأخیر در پرواز به عربستان یا عدم برگزاری بازی رسمی باعث شد تا پرسپولیس خودش نباشد.

عبدی درباره عملکرد بازیکنان ذخیره این تیم گفت: تعویضی‌ها در حد خودشان نبودند و آنها هم کاری نتوانستند کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حالا پرسپولیس باید خودش را بازسازی کند. من فکر می‌کنم باید آنالیز بهتری نسبت به الهلال اتفاق می‌افتاد چون من ندیدم بازیکنی همچون الدوساری را مهار کنند. پرسپولیس نیاز به یک بازسازی کامل روحی و روانی دارد تا هرچه زودتر برای لیگ برتر آماده شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    آقای عبدی شما نمیدانید یا به اسم بازیکنا آدرس غلط میدی ! بدن بازیکنا هنوز بیدار نشده بود ریال مادرید هم اگه اینجوری و بااین شرایط پرواز کنه بازیشون همیجور میشد بدنهاشون با آب و هوا و زمین و زمان آداپته نشده بود در واقع پرسپولیس رو تو تهران بازوندنش با تاخیر در پروازش دوست عزیز بدانید و آگاه باشید اینها نمیخواهند پرسپولیس برنده بشه ، همون اتفاقی که در بازی با اولسان کره ای در فینال افتاد چون می ترسند میلیونها مردم برای شادی بریزن تو خیابانها و بلحاظ امنیتی نمیگذارند پرسپولیس برنده بشه ، قهرمانی که اصلا و ابدا!!!!
  • استقلالي IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    توهم زدتون،،،با كدوم تيم مطرحي بازي كردين،،،تيمهاي هندي يا استقلال تاجيكستان،،،جمع كنين بابا،،تيمتون از اول هم همين حد بوده،،نه بيشتر
  • نادل اللنگ الحکومتی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اگه واقعا نمیدونی توی تیم حکومتی چه اتفاقی افتاده پس اسم خودتو نذار کارشناس! تنها اتفاق زیبایی که در لنگت اتفاق افتاده اینه : نبود بابا مسعود! چرا که همین بابایی موزمارتون پارسال توی شهریورماه و چند روز پیش از همین تورنمنت و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات 5 بازیکن درجه یک واسه لنگتون خریداری فرمودن!
  • قشقایی IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    لونگ بارفتن بابا مسعود باخت ومی بازه مگر خلاف اون ثابت بشه
  • استقلال قهرمان IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خیلی خوب موقعی باخت نزدیک شروع بازیهای لیگ، کلی به ارتش سرخ بخندیما هههههههههه
  • كاپلو IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    بازيكنان اتفاقا خود واقعي شان بودند . بدون روتوش و دوپينگ و ...
  • ایمان IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اتفاق تلخی که برای بازیکن و کادر فنی افتاد از دست دادن بابا مسعود بود و تیم هنوز از شوک از دست دادن بابا مسعود خارج نشده بود
  • صامت IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    پرسپولیس همان تیم همیشه قهرمان است .اماعوامل مختلفی دست به دست هم دادتاروزبدمان راتجربه کنیم .مادوباره به ژاخواهیم خواست .دوباره شکوه پرسپ.لیس رانشان خواهیم داد
  • پرسپولیسی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    باورکنید یه چیزی به خورد پرسپولیسیا دادن که این شکلی بازی کردن خیلی بد بازی کردن
  • بردیا IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    ما باختیم چون که میخواستیم ببریم استقلال هم تیم خوبی هست ولی استقلالی ها برای برد برای بازی با الهلال نیومدن بلکه این بازی رو انجام بدن تموم شه بخاطر همین فرهاد مجیدی ریسک میکرد ولی پرسپولیس جای ریسک نداشت چون ما برای برد اومدیم ترابی هم که بخاطر اسکچیچ امادگی لازم رو نداشت چون تو بازی های تیم ملی یک ثانیه هم نتونست بازی کنه وحید امیری هم که سه بازی پشت سر هم فیکس بود و خیلی خسته بود
  • غریب اشنا IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    با سلام شما خوب بازی کردین ولی چون بابا مسعود رفته دیگر آن کمکها نیست تمام است ماجرا با سپاس ازخبرورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی