نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
تیتر رسانه‌های سعودی درباره شکست پرسپولیس/ موج آبی پرسپولیس را غرق کرد
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

شکست سنگین پرسپولیس برابر الهلال در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشت و همه آنها به ستایش از تیم آبی پوش پرداختند.

پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شکست سنگینی را برابر الهلال متحمل شد.

نماینده ایران در این بازی با سه گل تن به شکست داد.

این شکست پرسپولیس در رسانه های عربستانی بازتاب داشت که به آن می پردازیم:

اسپورت | الهلال از دست پرسپولیس خلاص شد تا حریف النصر شود

الهلال توانست در دیدار حساس برابر پرسپولیس با سه گل به پیروزی دست پیدا کند تا حریف النصر در نیمه نهایی شود.

گل های الهلال را سالم الدوسری یک گل و گومز دو گل به ثمر رساندند.

الریاضیه | الهلال تیم ایرانی را زد و به سمت النصر پرواز کرد

این روزنامه عربستانی نوشت: الهلال پیروزی بزرگی را برابر پرسپولیس به دست آورد و حریف النصر در نیمه نهایی شد. الهلال بازی را بسیار خوب آغاز کرد و نزدیک بود که در همان دقیقه ۶ توسط  پریرا به گل برسد که ضربه او به تیر دروازه خورد. نخستین خودنمایی پرسپولیس در دقیقه ۲۰ بود که ضربه مهاجم پرسپولیس را المعیوف به کرنر فرستاد. الهلال پاسخ این حمله را خیلی زود داد و الدوسری توانست دروازه پرسپولیس را به شوتی زیبا و دیدنی باز کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: بعد از این گل پرسپولیس تلاش کرد تا گل مساوی را بزند اما المعیوف برای همه ضربات حریف ایستاد. رفته رفته الهلال صاحب توپ و میدان شد و حملات زیادی را روی دروازه پرسپولیس ترتیب داد. با آغاز نیمه دوم الهلال گل دوم را توسط گومس به ثمر رساند. الهلال گل سوم را هم توسط این بازیکن فرانسوی به ثمر رساند تا با شایستگی پیروز بازی شود.

الشرق الاوسط | موج الهلال، پرسپولیس را غرق کرد

این روزنامه عربستانی هم نوشت: الهلال با پیروزی که با شایستگی برابر پرسپولیس به دست آورد حریف النصر در نیمه نهایی شد. الهلال در این بازی بسیار خوب و ایدآل ظاهر شد و نشان داد که از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می آید. این نخستین بازی الهلال در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا است که تا این اندازه خوب ظاهر می شود. با وجود آنکه نماینده ایران تجربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در سال های اخیر دو بار راهی فینال شد اما الهلال کار راحتی برابر این تیم داشت.

اسپورت ۲۴ | پیروزی قاطع الهلال برابر پرسپولیس

الهلال در دیدار حساس برابر پرسپولیس توانست با سه گل به پیروزی دست پیدا کند و با اقتدار راهی مرحله بعد شود. الهلال از همان ابتدا کنترل بازی را در دست داشت و توانست فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کند و در نهایت با سه گل به پیروزی برسد تا حریف النصر در نیمه نهای شود.

عکاظ | رئیس با ۳ گل نماینده ایران را در هم کوبید

این روزنامه عربستانی هم پیروزی الهلال برابر پرسپولیس را پوشش داد و از بازی بسیار خوبی شاگردان ژاردیم سخن به میان آورد و آنها را شایسته کسب پیروزی در این بازی دانست.

عکاظ نوشت: هم الهلال و هم النصر با شایستگی کامل برابر حریفان خود به پیروزی دست پیدا کردند و راهی نیمه نهایی شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شیر اصفهانی IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    هوادارای لنگ: واقعا لنگ ی قهرمانی اسیا کم داره!! پیشکسوتا: امسال حتما قهرمان اسیا میشیم !!! الهال ۳ لالنگ ۰ خخخخ نتیجه: ابرو ایران رفت. سرخط: سپاهان؛)))) اره دیگه
    • لنگ IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      یکیشونم میگفت آسیایه جام به پرسپولیس بدهکاره خخخخخخخخخخخ
  • استقلال کبیر IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خب دیگه همون طور افشین پیروانی گفت بعد بازی با الهلال رسول پناه رو بیارید الان که دیگه نماینده نیست آقا رسول پناه رو بیارید
  • استقلال کبیر IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    یه کشتی گیر آمریکایی رو بردیم اینهمه سر و صدا کردیم الان سه تا تیممون توسط عربستانی ها اوت شدن استقلال و پرسپولیس توسط الهلال و تراکتور توسط النصر تازه فولاد هم مقابل النصر ۲ باز باخت و می تونیم بگیم فولاد هم حذف شد توسط النصر
  • ساوالان IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    از دیشب استقلالی ها شاد شنگول هستند. بیچاره ها خودشان موفقیتی ندارند هر از گاهی با باخت پرسپولیس شادمانی می کنند. . یکی نیست بگه بابا مجیدی دو تا جام حذفی ساده را از شما گرفت. برید به فکر خود را باشید!!!!!!!!!!!! همین بازی در ازادی با 100هزار تماشاگر انجام می شد الهلال دست پای خود را گم می کرد. . والله پرسپولیس 6 تا از العین می خورد ./ طرفدار باید دیگه حرف اسیا را نمی زد . همین شما ها بودید النگو را اقای گل کردید . طرف یک بازی کرده حذف شده . جام داره تمام می شود به لطف استقلال اقای گله!!!!!!!!!!!!
    • حبیب IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      نمیدونم چرا همش استقلالی ها چشمشون دنبال موفقیتهای ماست . یکی نیست بهشون بگه بابا اگه تونستین مثل ما جام جهانی ولایت رو بگیرین . اگه تونستین مثل ما شاهکار کنین و با تمام امکانات حکومتی از صدا و سیما بگیر و کمیته داوران و فدراسیون و بابامون 58 سال حسرت ستاره داشته باشین . نمیتونین دیگه ... نمیتونین .
    • sepahan IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      خیلی زشت بود که حتی توپ وسط زمینم نمیومد
    • /// IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
      شما چرا پس از باخت استقلال به همین الهلال خوشحالی میکردید؟پرسپولیس باخت بد هم باخت،استقلال مقابل همین الهلال شرافتمندانه باخت با چند موقعیت گل عالی نه مثل پرسپولیس،پرسپولیس به غرور و خودبزرگ بینی شما ها باخت که فکر میکنید بهترین تیم آسیا هستید،اگر استقلال ۶ بر یک به العین باخته شما چرا به تیم معمولی الغرافه ۵ بر یک باختید؟تازه العین همان سال فینالیست و نایب قهرمان شد و یک قهرمانی هم دارد و در اوج قدرتش بود اما الغرافه چی؟شما چه ۵ گل از الغرافه خوردید هم پس نباید حرف از آسیا بزنید،از کاربر متخصص چهارجانبه هم خبری نیست.
  • صامت IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    ف.تبال همینه .نمیشه همیشه ژیروزبود.الهلال تیم خوبی بود وفوتبالی برندده شد.پرسپولیس هم روزخوبش نبود
  • ناشناس IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    این شکست نشانه کامل بی عرضگی ارکان فدراسیون فوتبال بود...شخص عزیزی خائن
  • محمدطاها IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    پرسپولیس زنگ تفریح تیم اول عربستان با دریافت پانزده گل:))) جالبه پرسپولیس در تاریخ لیگ قهرمانان از هیچ تیمی بیشتر از الهلال گل نخورده..
  • لنگ مافیای حکومتی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    الهلال ۳ تیم مافیایی حکومتی ۰
  • بابا مسعود IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    لنگیها کلا تو محوطه جریمه خودشان محبوس بودند و توانایی عبور از خط میانی زمین را نداشتند چون بابا مسعود نبود تا دوپینگ کنند
  • گومیس IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    تازه هنوزاین الهلال الهلال قبل نیس اگه بودشک نکنیددورقمی میشدند
  • ایران جوان IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    تازه اولشه ، بازی تو لیگشون هم خواهیم دید،سالهای مافیاگری سلطانی فر وآذری جهرمی به پایان رسیده امسال بازیها جوانمردانه باشه پرسپولیس چهارم هم نمیشه، حالا فرق واقعیت وتوهم رو فهمیدید(ما میریم انتقام استقلال رو میگیریم)شما برو ۳تا نخور انتقام پیش کش ،باز استقلال بازی کرد وباخت پرسپولیس که مثل گربه گیج فقط دور خودش میچرخید
  • T IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اولا ترابی پاسخ قاطع به همه کسانی که فکر میکردن باید در ترکیب تیم ملی بود رو داد . دوما الهلال ترسناک تره یا اسپانیا و پرتقال ؟ تفاوت کیفیت بازی ایران در جام جهانی با بازی پرسپولیس در سر مربی و کادر فنی دوتیمه. قابل توجه منتقدین کی‌روش که اکثرا پرسپولیسی هستن.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی