الهلال عربستان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک روز النصر عربستان مقابل پرسپولیس شکست خورد و زانوی غم بغل گرفت؛ امروز نماینده فوتبال ایران بابت شکست تحقیرآمیز برابر الهلال همین حال و روز را دارد.

خبرورزشی - فصل گذشته پرسپولیس موفق شده بود در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا النصر عربستان را شکست دهد و برای دومین بار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.

پس از این دیدار مدیر تیم فوتبال النصر عربستان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، کنار تیر دروازه نشست؛ عکس را ببینید تا متوجه حال و روز او شوید.

فوتبال همین است که هست؛ هیچ تیمی در هیچ کجای دنیا همیشه حال خوش ندارد. پرسپولیس و سایر نمایندگان ایران در آسیا نیز چنین هستند. اصلا وقتی تیم‌های ژاپنی، کره‌ای و حتی عربی در لیگ قهرمانان آسیا جام گرفته اند و ما هرگز به چنین افتخاری دست پیدا نکرده ایم معنایش چیست؟

این شکست‌های حقارت بار و لت و پار شدن ما مقابل الهلال؛ اتفاقاتی هستند در امتداد تمام مشکلات طولانی و لاینحل فوتبال ایران. فوتبالی که نه در جام ملت‌های آسیا موفق می‌شود و حسرتی ۴۰ ساله را بر تحمل می‌کند؛ نه در لیگ قهرمانان آسیا عاقبت به خیر می‌شود. چند صعود تیم‌های ایرانی به دیدار فینال، حتی منجر به یک قهرمانی نیز نشده است.

این عکس را ببینیم تا یادمان باشد فوتبال است و هزار اتفاق ...

تصویر معروف اشک‌های مدیر عربستانی را کنار تیر دروازه ببینید/ فوتبال همیشه روی خوش ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    اینا همش به خاطر برنامه ریزی بی منطق فدراسیون اسیا هست و برنامه ریزی لیگ ما، زمانی تیم ها وارد این مراحل میشن کاملا دگرگون شده هستن از بازیکن تا مربی، همه تیم های ایرانی مراحل اول رو با قدرت اغاز میکنن و وقتی به این مرحله میرسن به خاطر مشکلات فراوان و دگرگون شدن تیم ها افت بسیار بدی میکنن. به جای اینکه تقویت بشن تضعیف میشن
  • دکترراد IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    باوجودشکست پرسپولیس که اونهم ازبی عرضه گی مسئولین فدراسیون فوتبال بودبازهم سروروسالارکل ایران واسیاست ..بچه هاخسته نباشیدامسال هم قهرمانی ششم راهم جشن خواهیم گرفت.....انشااله ...تاکورشودچشم ابی های لیگ یکی
  • بابی۴تن IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    داداش‌جون‌ما‌بهانه‌الکی‌نگیریم‌فوتبال‌عربستان‌قطرازتیم بهایی ایران سرترن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی