نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
یکشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
۴ |
۵
رکوردشکنی تازه استقلال/ ۸ نفر رفتند؛ شماره ۷ ماند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

۲۸ تیر ماه سال جاری سرمربی تیم استقلال کادر مدیریتی باشگاه را تهدید کرد که در صورت عدم تحقق خواسته هایش باشگاه را ترک خواهد کرد.

تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات لیگ برتر با بیشترین جابجایی و تغییرات در فهرست بازیکنانش از این حیث رکورددار شد. استقلال با جذب بازیکنانی همچون علیرضا رضایی، عارف آقاسی، زبیر نیک نفس، محمدرضا آزادی، جعفر سلمانی، امین قاسمی‌نژاد، امیر حسین حسین زاده، ابوالفضل جلالی، روزبه‌چشمی و کوین مایگا، ۱۰ بازیکن جدید را به نفرات خود اضافه کرد تا ورودی های زیادی داشته باشد. همچنین این تیم تعدادی از ستاره های خود را نیز از دست داد که تقریباً همه آنها در ترکیب اصلی تیم استقلال جای داشتند.

به یاد داریم در تاریخ بیست و هفتم تیرماه سال جاری فرهاد مجیدی که در اوج اختلاف نظرها با احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال به هدایت تیم استقلال مشغول بود در یکی از نشست های خبری خطاب به رسانه ها اعلام کرد در پایان فصل بیستم تعدادی از بازیکنان تیمش قراردادشان تمام می شود و تهدید کرد که اگر از بین آن ۸ بازیکن حتی یک نفرشان قراردادش تمدید نشود او نیز از استقلال جدا خواهد شد اما در نهایت نه تنها بیش از یک بازیکن بلکه  ۵ نفر از ۸ بازی کنی که مورد نظر فرهاد مجیدی بودند از جمع استقلالی ها جدا شدند و آب از آب هم تکان نخورد.

*هروویه میلیچ البته قبل از این صحبت‌ها جدایی اش تقریباً قطعی به نظر می رسید و اولین جدا شده تیم استقلال بود.

* محمد نادری مدافع چپ کلاسیک استقلال نیز به محض پایان فصل فوتبالی گذشته از این تیم جدا و راهی ترکیه شد.

*شیخ دیاباته به دلیل مشکلات مالی و پیشنهاد خوبی که از قطر برای بازی در تیم الغرافه برای استراماچونی داشت نیز از این تیم جدا شد.

*مهدی قایدی هم جزو نفراتی بود که جدایی‌اش از استقلال پرسروصدا شد اما باشگاه جدایی او را به بهانه درآمدزایی به نوعی اجباری دانسته و فرهاد مجیدی هم با آن کنار آمد.

*فرشید اسماعیلی نیز یکی دیگر از بازیکنانی بود که فرهاد مجیدی حساب ویژه ای روی او باز میکرد اما در نهایت با مخالفت‌های احمد مددی این بازیکن اینقدر از دایره بازیکنان فصل جدید استقلال بیرون ماند تا در نهایت راهی خارج از کشور شد.

*سینا خادم پور نیز یکی دیگر از بازیکنان استقلال بود که البته او در جمع آن ۸ نفر نبود و در ترکیب ثابت جایی نداشت اما این بازیکن هم از استقلال جدا شد و به نفت مسجدسلیمان پیوست.

* احمد موسوی یکی دیگر از بازیکنانی است که در لیست فصل بیست و یکم فرهاد مجیدی جای نگرفت. بازیکنی که یک فصل دیگر هم با استقلال قرارداد دارد اما او هم رفت تا جمع بازیکنان جدا شده استقلال در پایان فصل گذشته (تا اینجا) به هشت نفر برسد.

البته در این میان نفرات دیگری هم بودند مانند سجاد آقایی، محمد با بلبلی و آرش داجلیری که آنها فقط نامشان در جمع بازیکنان استقلال بود اما یا خیلی بازی نمی کردند و یا به صورت قرضی در تیم های دیگر حضور داشتند ولی در نهایت این نفرات هم با دریافت رضایتنامه جدا شدند.

نکته قابل توجه در این میان تداوم حضور سرمربی استقلال در این تیم است که به رغم صحبت هایی که در نشست خبری ۲۷ تیرماه انجام داد و فیلم آن هم موجود است، ۸ بازیکن استقلال از این تیم جدا شدند که ۶ نفر از آنها همان هایی بودند که فرهاد مجیدی دستش را رو نامشان گذاشته بود و گفته بود بدون آنها نمی ماند اما همه رفتند ولی همچنان فرهاد مجیدی در این تیم مانده و حتی قراردادش را هم به مدت ۳ فصل تمدید کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حامی IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    سه تا از این 5تایی که میگید رو خودش نخواست. حالا این بیچاره یه حرفی زد شما چرا جدی گرفتینش آخه میخواست یه خودی نشون بده که شد نخودی. سه چهار هفته بعدم میگن تیم بازیکن جدید جذب کرد بخاطر اون نتیجه نمیگیره
  • فرهاد عشق است IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    خب که چه این متن رانوشتی به توچه ربط داره که مجیدی این حرف را زده مجیدی اسطوره‌ای استقلال است، خانه خودش است، در ضمن مجیدی اگر هم میرفت باز خود تو میگفتی باز رفت مجیدی عشق هواداران است وبه عشق ایشان زنده ماندن وایشان ازجان ومالش برای استقلال مایه می گذارد مثل یحیی ولنگ پوشان نبوده که ۸سال ازپول مفت مملکت خوردند و بردند انگار مجیدی خار چشم دشمنان استقلال بدجوری سوزندتون
  • تیشه فرهاد برکمر مافیا IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۵
    استقلال و استقلالیا به داشتن چنین فرزندی افتخار میکنن و به احترامش برمی خیزند دست میزنند و برایش دعا میکنند اگر پایمردی و گفته های افشاگرانه فرهاد نبود اگر سماجت و اراده قوی او در مواجهه با عناصر مافیایی و پلید فوتبال نبود استقلال امروز زخم خورده تر و غمگین تر از این حرفها بود این همه تغییرات مثبت نداشت و همینطور فوتبال و ورزش اینقدر دستخوش تغییر نمیشد فرهاد با مردم روراست و صادق بود حرفهایش را به مردم زد و مردم هم با اعتراض خواستار حقوقشان شدند و الحق هم مسئولان به درستی تا امروز بامردم همراهی کردند و پای در رفع مشکلات تیمی که میلیونها هوادار دارد گذاشتند انشالله که تمامی تیمها چه رقیب و چه همراه از تمامی مواهب و امکاناتی که در این مملکت است عادلانه برخوردار شوند این به نفع کل ورزش کشور است فریاد فرهاد از دوسال پیش که شفر رفت تا امروز فقط حق طلبی بوده ولا غیر
  • احمد IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    این موضوع نه به شما بلکه بهیچکس مربوط نیست در امور فنی هیچ تیمی دخالت نکنید.ولی متاسفانه شما فقط به تیم بزرگ استقلال و امور فنی این تیم می‌پردازید درصورتیکه 15 تیم دیگر درلیک برتر حضور دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی