نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پرسپولیس از فرودگاه به خانه رفت صدای‌مان درنیامد/ این همه ضعف واقعاً زشت است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمد پنجعلی بازیکن سابق پرسپولیس درباره‌ی عوامل شکست تیم سابقش مقابل الهلال با لحنی ناراحت و عصبانی به گفت‌وگو پرداخت.

پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان الهلال بود و شکست سنگینی را از این تیم خورد. محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس که سابقه بازی جلوی الهلال را دارد و زمانی خط دفاعی منسجمی را در دهه ۶۰ در این تیم ساخته بود با عصبانیت از تفاوت‌های دو تیم و علل شکست سرخپوشان می‌گوید.

پرسپولیس بازی را در تهران باخت

آن بلایی که سر تیم آمد کافی بود. تیم باید زودتر به آنجا می‌رسید و با شرایط آب و هوایی تطبیق پیدا می‌کرد و چند تمرین آنجا انجام می‌داد. ما باید چند بازی تدارکاتی مناسب می‌دیدیم. این موضوعات عوامل شکست هستند. فوتبال ما دقیقا مقابل فوتبال حرفه‌ای آنان ایستاده است. مدیریت حرفه‌ای و امکانات حرفه‌ای اینجا خودش را نشان می‌دهد.

تیم از فرودگاه به خانه رفت صدای‌مان در نیامد

ما باید به فرودگاه برویم و دوباره به خانه برگردیم و این خیلی بد است. آن زمان صدای ما در نیامد! تیم می‌رفت و ما نمی‌خواستیم اذیت کنیم. اما واقعا کجای دنیا این اتفاقات می‌افتد؟ بدن بچه‌ها جواب نمی‌دهد. تغییر آب و هوا روی بدن اثر گذاشته بود و بدن خالی کرده بود. از دوندگی قبلی خبری نبود. پرسپولیس هیچ زمانی در بازی‌ها کم نمی آورد اما دیروز بدن‌ها خسته بود.

امتیاز میزبانی بسیار تاثیر گذار است

اینجا جدیدا وزارت بهداشت پیک ششم را اعلام کردند! مایه تاسف است. در تمام دنیا ورزشگاه‌ها پر است. امتیاز برای تیم میزبان است و ما اصلا از آن بهره نمی‌بریم و به دلایلی بازی‌ما در ایران نیست.

سال هاست فقط حرف می‌زنیم!

شکست طبیعی است ولی ما از قسمت‌هایی ضربه می‌خوریم. بازیکن خارجی که نمی‌توانیم داشته باشیم ولی آن‌ها چند بازیکن با کیفیت خارجی داشتند و اصلا قابل مقایسه نیست. در واقع مردم در تیم داری آنها مشارکت می‌کنند و دولت‌شان فقط حمایت می‌کند. زمین، امکانات و وام می‌دهد اما بقیه آن مردم مشارکت دارند و تیم داری می‌کنند اما اینجا سال‌های سال است فقط حرف می‌زنیم و فقط بدهکار هستیم و جریمه می شویم. ضعف مدیریتی کاملا مشخص است و هیچ کس به فکر برطرف کردنش نیست در واقع باید زیرساخت‌ها را عوض کرده و دور بریزیم. فوتبال درآمد زایی دارد و در ایران از جیب می‌خوریم و جریمه می‌شویم و بدهی بالا می‌آوردیم. واقعا زشت است و عین خیالشان نیست! این همه باید محکوم شویم.

روز به روز ضعیف تر می‌شویم

به هر حال این اتفاقات در فوتبال می‌افتد اما مهم این است که انسان درس بگیرد و نقاط ضعف را از بین ببرد اما باز هم همان آش و همان کاسه است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • چهل سال مافیای لنگ IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    عجب ..!! عروس بلد نیست برقصه میگه زمین کجه.. آقای پنجعلی دیگه این خزعبلات رو تحویل مردم ندید..حالا اگر بازی رو برده بودید بلز این مشکلات رو می گفتید ؟؟.!! مطمین باشید اون تاخیر در فرودگاه هم اگر انجام نمی شد باز همین آش و همین کاسه بود..اصلا شما یه موقعیت گل بدست نیاوردید.!!.وقتی مسولین بیش از سی ساله همه جوره از تون حمایت کردن و همه امکانات رو در اختیارتون می گذاشتن و پشت پرده حمایت تون می کردن در باد به غبغه بردها و جام ها می خوابیدید فکر می کردید تیم تون قویه؟؟ و بازیکنان تو زمین فقط بازی می کنن.؟؟.اونوقت هیچ حرفی نمی زدید..؟؟چون براتون مهم قهرمانی بود به هر قیمت و لجن کاری..چون بازی گردانان اصلی بیرون زمین بودن..!! استقلال و سایر تیم ها چندین برابر شما مشکلات در داشتن اعم از زمین تمرین ، رزرو هواپیما ، از هم پاشوندن شاکله بازیکنان ، پرداختی ها و مدیریت و برنامه ریزی ... ولی شما در این حدود چهل سال همه جوره حمایت شدی چون تیم سوگلی همیشه یا باید قهرمان بشه با نایب قهرمان و سوم و یا قهرمان حذفی..!! چرا؟؟ چون مسولین باید از ترس هواداران لنگ بلاخره یه کاری بکنن..!!
    • mahdi IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
      چهل سال مافیای تیم حکومتی کیسه کشان معلومه کدوم تیم با داشتن بدهی میتونه بازیکن خارجی بخره مدیرعامل براش گذاشتن همه چی براش مطلوبه به ریش پرسپولیس هم میخندن زمان شاه خسروانی و پسرشاه و دربار حامی تاج کیسه بودند اون زمان هم پرسپولیس اوضاعش همینطور بود تاج حکومتی هوادارانش فقط بهونه می اورند همین
  • بابک IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    چقدر زشته بخوای بهانه بیاری خداییش خیلی رو میخواد وجدانا بابا پوکیدید، دوتا پاس ندادن بهم، بازیکنای میلیاردیتون تازه بقول خودتون ازشب که تو فرودگاه نخوابیدن که رفتند خونه بابا بسه دیگه فوتبال ما برا همین تفکرات پوسیده ک جلو نمیفته طرف لوله شده چی داره میگه میگم نه 100 سال دیگه با این افکار مغرورانه و بی اساس و بهانه تراشی ها همینه ک هست درجا زدنه فقط
  • احمد IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    من یه استقلالی دو اتیشه هستم ، اگر هر تیم از لیگ برتر با تیم الهلال بازی داشت با همین نتیجه میباخت و تیم الهلال قطعا قهرمان اسیا میشه و پرسپولیس به تیم قهرمان اسیا در اصل باخته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی