محسن گروسی
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: مجیدی آنقدر باهوش است که در صورت خوب پیش نرفتن شرایط و نگرفتن نتایج لازم با محبوبیت از تیم جدا شود.

محسن گروسی از پیشکسوتان فوتبال ایران که روزگاری یکی از مهاجمان تراز اول لیگ بود در خصوص آخرین وضعیت تیم استقلال مصاحبه‌ای انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*با توجه به اخباری که می‌شنویم اوضاع تیم از دور خوب است. آجورلو با تمدید قرارداد مجیدی فعلاً نشان داد که تمایل دارد وی در تیم بماند. فکر کنم با مدیریت آجرلو تنش‌ها از بین رفته است.

*در حال حاضر تیم فوتبال استقلال مشکل زمین تمرین دارد. در حاشیه بازی خیبر خرم‌آباد حتی کادرفنی رقیب استقلال، به خرابی زمین چمن اذعان داشت. امیدوارم این مشکل حل شود چرا که به استقلال ضربه می‌زند.

مجیدی قدر محبوبیت را می داند و از استقلال می رود/ نگران قرارداد ۳ ساله فرهاد نباشید/ استقلال دو مربی دیگر می خواهد

*خریدهای استقلال با توجه به تفکر فرهاد مجیدی انجام شده است. بازیکنانی که به استقلال آمده‌اند، سال قبل جز بهترین‌ها و نفرات شاخص تیم خود بوده‌اند. زبیر نیک نفس و بقیه بازیکنان، شامل همین موضوع است.

*آجرلو با تمدید قرارداد مجیدی قصد داشت به او برای ادامه حضورش در استقلال اطمینان خاطر بدهد. طبیعی است هر کسی سرمربی استقلال باشد و نتواند نتیجه بگیرد مجبور به جدایی از تیم شود. مجیدی آنقدر باهوش است که در صورت خوب پیش نرفتن شرایط و نگرفتن نتایج لازم با محبوبیت از تیم جدا شود.

*در مورد نفرات کادرفنی بیشتر از هر کسی به نظر فرهاد مجیدی ارتباط دارد. به نظرم  حداقل دو مربی ایرانی باید به کادرفنی اضافه شود. این موضوع به تیم خیلی کمک می‌کند. البته مربیانی که واقعا کمک حال مجیدی باشند نه اینکه وبال گردن او باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کامران IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    کو ستاره هایی جعلیشون.؟؟؟؟.از اطاق فرمان اشاره میکنن اون موقع هنوز حاج قتل فتو شاپ نکرده بود اوکی اوکی فهمیدم.
  • علی پرسپولیسی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    فعلا که باشگاه دوچرخه سواران، شده ارثیه پدری برادران دلال و پودری، واااااای چه حالی میده اولین باخت و اولین مصاحبه آتشین پودری در مورد مدیریت جدید
    • محمدرضا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      علت عصبانیت شماها کاملا مشخصه. آبروی ایران رو در آسیا بردید با یک مربی دلال و بیسواد. اینطرف هم مجیدی محبوبیت داره و هم آجرلو. تا کور شود هرآنکه نتواند دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی