نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۷
۳ |
۵
حمله به سون بابت شادی گل جنجالی/ ذره‌ای شرم نداری!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هئونگ مین سون ستاره تیم تاتنهام از سوی برخی هواداران به بی‌اخلاقی متهم شده است.

هئونگ مین سون هافبک و ستاره تیم تاتنهام از سوی برخی هواداران بابت شادی گلی که بعد از به ثمر رساندن گل خود در دیدار مقابل نیوکاسل انجام داد، به بی‌اخلاقی متهم شده است.

منتقدان او معتقدند بعد از اتفاقی که برای یکی از هواداران نیوکاسل در جایگاه تماشاگران ورزشگاه سنت جیمز پارک افتاد بازیکن کره‌ای نباید آن‌طور شادی گل انجام می‌داد.

در اولین دیداری که از زمان تغییر مالکیت باشگاه نیوکاسل انجام می‌شد، این تیم در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تاتنهام رفت و بازی را هم خوب شروع کرد طوری که با گل کالوم ویلسون خیلی زود از حریف پیش افتاد. اما تانگوی اندومبله خیلی زود بازی را به تساوی کشاند و هری کین کاپیتان تاتنهام و تیم ملی انگلیس نیز تیم مهمان را پنج دقیقه بعد با یک گل پیش انداخت. اما روی سکوها آنچه که بیشتر از نتیجه و روند بازی باعث ناراحتی هواداران نیوکاسل شد اتفاقی بود که برای یکی از طرفداران افتاد و باعث ایست قلبی او شد.

در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، بازیکن تاتنهام، سرخیو رگیلون، ناگهان به سمت تیم پزشکی رفت و از آنها خواست که به کمک هواداری بروند که دچار مشکل شده است. اریک دایر مدافع تاتنهام هم جزو کسانی بود که به سمت هوادار و تیم پزشکی رفت و به تسریع روند درمان ‌فرد بیمار کمک کرد. بازیکنان تاتنهام و در واقع بازیکنان هر دو تیم بابت این اتفاق و واکنشی که در این صحنه داشتند مورد تمجید قرار گرفتند.

بعد از بازی صفحات رسمی نیوکاسل در شبکه‌های اجتماعی این‌طور نوشتند: «هواداری که نیاز به کمک اضطراری داشت به وضعیت باثبات رسیده و در بیمارستان است. همه ما در این مسیر همراه او هستیم.»

بازی در نهایت بعد از ۱۰ دقیقه ادامه پیدا کرد و 7 دقیقه به وقت‌های تلف‌شده بازی اضافه شد. در دقیقه ۴۹ سون، روی پاس هری کین گل سوم تاتنهام را زد و پیروزی این تیم را قطعی کرد اما با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه رخ داده بود، سون به دلیل انجام شادی پس از گل مورد حمله هواداران فوتبال در فضای مجازی قرار گرفت.

بسیاری از کاربران طرفدار فوتبال در توئیتر تصمیم او برای انجام شادی گل به آن شکل و بدون توجه به آنچه روی سکوها اتفاق افتاده بود را تصمیمی عجیب دانسته و سون را بازیکنی سنگدل خواندند. آنها این اتفاق را یک رسوایی برای بازیکنی دانستند که به گفته آنها ذره‌ای شرم بابت حرکتش نکرده است.

یکی از هواداران نوشته بود: «صادقانه بگویم، فکر می‌کردم سون با خوشحالی نکردن، به فردی که دچار حادثه شد و کل افراد حاضر در ورزشگاه احترام بگذارد اما او دیوانه‌وار خوشحالی کرد.»

یکی دیگر از کاربران پرطرفدار توئیتر هم نوشت: «سون جوری شادی کرد که در آن بی‌احترامی به شکل واضح دیده می‌شد، این‌طور نیست؟»

البته عده‌ای نیز به دفاع از هافبک کره‌ای پرداختند و نوشتند: «چه انتظاری از سون داشتید؟ واقعاً او بعد از زدن گل چه کاری باید انجام می‌داد؟»

در نهایت این بازی با گل به خودی که اریک دایر در دقیقه ۸۹ زد، با نتیجه ۳-۲ به سود تاتنهام به پایان رسید تا این تیم به اوضاع خود در لیگ سر و سامان بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سیدرضاسیدریحانی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۶
    لا اقل اسم بازیکن به این معروفی رو درست بنویسید.با اینهمه ادعاتون خواهشاً
  • کیارش RO ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    بزارین بحساب هوادارای خودمون که بخون هم تشنه ایم
  • Mehdi IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    اینجا هوادارها نارجک ماشین ادم کشی میکنن خیلی باحاله مگه نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی