نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عکس| مهران غفوریان سکته کرد/ مرور اظهارات جالب غفوریان درباره پرسپولیس، کی‌روش و ...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

همسر مهران غفوریان اعلام کرد که این بازیگر دچار عارضه قلبی (سکته) شد و در بیمارستان بستری است. وی از مردم درخواست کرد برای سلامتی او دعا کنند.

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس و مجری به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری است.

آرزو غفوریان همسر مهران غفوریان در اینستاگرام خود نوشت: امروز حدود ساعت ۱۲ ظهر مهران عزیزم دچار عارضه قلبی (سکته) شد و با آمبولانس به بیمارستان قلب جماران انتقال داده شد… فردا عمل قلب باز روی مهران انجام می‌شه، عاجزانه از شما مردم مهربون می‌خوام که برای سلامتیش دعا کنید.

عکس| مهران غفوریان سکته کرد/ مرور اظهارات جالب غفوریان درباره پرسپولیس

مهران غفوریان در آخرین گفتگوی ورزشی خود با خبرورزشی درباره تنها بازیگر استقلالی مورد علاقه اش گفته بود: نوید واقعاً پسر خوبی است و در کارش بسیار موفق است. اتفاقاً هر دو در سریال قورباغه مشغول بازی هستیم و من تازگی‌ها فهمیدم نوید تا چه حد استقلالی است و حتی خیلی از بازی‌ها را برای تشویق استقلال به ورزشگاه می‌رود. نوید محمدزاده تنها استقلالی است که من عاشقانه دوستش دارم، چون این پسر فوق‌العاده است.

مهران غفوریان که از بازیگران طرفدار پرسپولیس است در یکی از گفت‌وگوهای خود در سال ۱۳۹۴ گفته بود: «من پرسپولیسی هستم و این تیم را دوست دارم. بعضی ها می گویند که چون پرسپولیس نتیجه نگرفته پس چطور هوادار پرسپولیس هستی اما من تحت هر شرایطی این تیم را دوست دارم و امیدوارم که وضعیت پرسپولیس بهتر شود.»

غفوریان در ادامه از علاقه اش به کاپیتان و سرمربی سابق پرسپولیس گفت: «طرفدار علی دایی هستم و علی دایی را خیلی دوست دارم... دوست دارم علی دایی!»

هنرمند محبوب کشورمان در مورد فوت ناگهانی هادی نوروزی نیز چنین گفت: «هادی نوروزی کاپیتان ما بود و وقتی این خبر را شنیدم به شدت ناراحت شدم. خدا به زن و بچه هادی نوروزی رحم کند چون کنار آمدن و پذیرفتن چنین موضوعی اصلا راحت نیست و امیدوارم که وضعیت روحی و روانی خانواده نوروزی بهتر شود.»

غفوریان در سال ۱۳۹۵ نیز در اظهاراتی با اشاره به شهرآورد ۸۲ که با برد ۴ بر ۲ پرسپولیسی‌ها برابر استقلال تهران همراه شد به برانکو گفت: یادش به خیر آقای برانکو! هر پفکی که ما جلوی تلویزیون و هنگام شهرآورد می خوردیم پرسپولیس یک گل به استقلال می زد و...!

برانکو در این برنامه به قدری از مهران غفوریان خوشش آمده بود که از او خواست باز هم به اردوهای تیم پرسپولیس بیاید و به آنها سر بزند.

مهران غفوریان درباره کارلوس کیروش نیز می گوید: من در جام جهانی برزیل کنار تیم ملی بودم. کی‌روش هم انصافاً فوق‌العاده بود و برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشید و خوب نتیجه گرفت. هتلی که ما در برزیل حضور داشتیم همان هتلی بود که اعضای تیم ملی آنجا بودند. یک شب که فکر کنم فردایش تیم ملی بازی داشت، من در لابی هتل بودم و کی‌روش رفت و آمد بازیکنان را به لابی و بیرون از هتل ممنوع کرد بود. حتی یادم می‌آید جلوی هر آسانسور بادیگارد گذاشته بود تا کسی نتواند نزد بازیکنان برود. ولی خودش با خانواده‌اش دور یک میز که حسابی هم پر و پیمان بود، نشسته بود. من هم پیش کی‌روش رفتم و گفتم خوش می‌گذرد؟ او به من گفت بله خوش می‌گذرد، ولی نمی‌توانی پیش بازیکنان بروی و آن‌ها را ملاقات کنی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • . IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    ای وای اینممممم؟
  • پیام IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    اللهم اشف کل المریض مهران عزیز هرروز خبرهای مرگ می شنویم دیگه تو نرو با بازی های زیبا تو در سخت شرایط خنده ای بر لبان مردم جاری می،شد دعا کنید این بازیگر توانا که دختر کوچک داره شفا پیدا کنه
  • علی رضا sss IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    خدا کمکش بکنه قلب پاکی داره ، خدا یا این عزیز و ازمانگیر،درد زیادکشیدیم دوباره غمبارمان نکن مهران خیلی دوستش داریم ، به خدا می سپارمت مهران
  • فرهاد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    انشاءالله که هر چه زودتر خوب بشه خدا خودش کمک کنه
  • امید IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    ان شاالله که خطررفع میشه خداشفاش بده بنده خدایه دختر بچه کوچیکداره
  • یاسر IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    انشالله که خداوند بهش سلامتی بده
  • پریسا IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    خدا شفاش بده
  • . IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    وقتی یک دفعه وزنتو پایین میاری همین میشه
  • سید مختار IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    از بسکی زنش بد بود . خیلی خیلی خیلی اذیتش کرد. ما همسایشون هستیم. خدا شفا بده انشاالله.
  • یوسف IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    انشاالله امام رضا مهران شفا بده
  • بختیاری IR ۰۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    انشالله هرچه سریع تر سلامتیشو به دست بیاره برگرده به آغوش گرم خانوادش
  • پریا IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    ما خاطرات زیادی با این بازیگر داریم ، بازی هایی که خنده روی لب هامون اورده ، خدا خنده رو از خانواده اش نگیره ، الهم اکشف کل مریض
  • حسين IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
    مهران اگه از بچگي بارفيكس ياد گرفته بود الان اين بلاها سرش نميومد و تا آخر عمرش سالم بود..آهاي پدر مادرا يه ميله بارفيكس به سر در اتاق كودكتون نصب كنين و مجبورش كنين خودشو بالا بكشه خصوصا اگه بچه تون اندومورفه. بهترين سن براي ياد گرفتن بارفيكس بين پنج تا ده سالگيه و بزرگسالاني كه داراي بازوهاي پيچيده اي هستن و خيلي راحت در دفعات بالا بارفيكس ميزنن اين حركتو توي همين سنين كودكي ياد گرفتن..يه سعيد كريمي تو خدمتمون داشتيم كه علي رقم اينكه اندومورف بود خيلي راحت سي تا بارفيكس ميزد و مثل يه اسب زور داشت.چون از كودكي ياد گرفته بود..متاسفانه معلمين ورزش تو دوره دبستان يا عقلشون نميرسه يا دلشون نميسوزه كه به بچه ها چه پسر يا دختر اجبارا بارفيكس ياد بدن.
  • نادیا IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
    سلام مهران غفوریان عزیز انشاالله حال خوب شود یک گوسفند بکوشید دوستون دارم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی