نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
آقای «ش» به عنوان آشپز در سفرهای تیم ملی چه می‌کند؟!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که آقایی به نام «ش» در سفرهای تیم ملی به عنوان آشپز، ملی پوشان را همراهی می کند درحالی که آشپز نیست!

محمد حسین میثاقی دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر سئوالی از عزیزی خادم پرسید مبنی بر اینکه در ادبیات خود از «خوبان عالم» استفاده می‌کند و شایعه شده او با یک جادوگر همکاری می‌کند؟ 

جواب رئیس فدراسیون فوتبال هم در نوع خود جالب بود: «ما شکرگزار خداوندیم و آنچه امروز بدست آمده لطف الهی است. تمام مخلوقات وابسته به کمک حضرت حق هستیم و هر بنده‌ای از خدا کمک بخواهد و در دعای عزیزان منعی ندارد. مسائل بی‌پایه و اساسی مطرح می‌شود که نه شان فدراسیون فوتبال است و نه نگاه توسعه‌ای فوتبال. قطعا آخرین بار است که در خصوص اینگونه مسائل بی پایه و اساس صحبت می‌کنم!»

البته محمدحسین میثاقی خیلی نخواست به این موضوع بپردازد و بیشتر علاقمند به گپ زدن با رفیعی وکیل فدراسیون فوتبال درمورد خرید یا اجاره VAR نشان داد!

کاش محمدحسین میثاقی از مدعی جادوگری ساکن کرج می‌پرسید یا شخصی به نام آقای «ش» که در سفرهای اخیر تیم ملی را به عنوان آشپز همراهی می‌کند درحالی که هیچ سررشته ای از آشپزی ندارد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۷
    واقعا حیرت انگیز است رئیس‌فدراسیون فوتبال روی آنتن تلویزیون در مورد شایعه ارتباطش با یک جادوگر چند دقیقه آسمان و ریسمان به هم می بافد و آخرش هم از یک تکذیب ساده و صریح خودداری می‌کند..قرن بیست‌ویکم است بشر آماده اعزام توریست به فضا می شود بعد اینجا کم مانده نفر اول فوتبال مملکت برای تصمیم گیری انگشت به‌کف فنجان بزند، این همه مایه گذاشتن از خوبان عالم و فلان و بهمان‌ آدم‌ رو نگران می‌کند که نکند یه عده فالگیر و کف بین ساختمان فدراسیون رو فتح کردند:/
  • محمد IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    کسی که با لابی و صرف هزینه بالا میاد فدارسیون رو مصادره میکنه بهتر از این نمیشه . اکثر استان ها رو با وعده وعید راضی کردن به ایشون رای بدن . همون روز انتخابات فدارسیون فوتبال فاتحه فوتبال خوانده شد .
  • قیصر IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۹
    بیشترازاین هم توقع نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی