سه‌شنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
۰ |
۱
احتمال تغییرات در بدنه مدیریتی باشگاه پرسپولیس
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به زودی تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس شروع خواهد شد.

با توجه به تغییر دولت و روی کار آمدن وزیر جدید ورزش، تغییرات در بدنه مدیریتی سرخابی‌ها محتمل بود. در حال حاضر تکلیف استقلال با انتخاب آجورلو روشن شد و این تیم به ساحل آرامش رسید.

اما تغییرات در پرسپولیس نیازمند روشن شدن شرایط سرخ‌پوشان در لیگ قهرمانان آسیا بود که با توجه به حذف سرخ‌پوشان از لیگ قهرمانان آسیا و نارضایتی هواداران این تیم از ناهماهنگی‌های مدیریتی این باشگاه قبل از اعزام به عربستان، شرایط برای تغییرات مدیریتی در باشگاه پرسپولیس محتمل و قریب الوقوع به نظر می‌رسد.

به احتمال زیاد تا پایان هفته یا تا اوایل هفته آینده حکم مدیرعامل جدید پرسپولیس صادر می‌شود. صدری به علت بازنشستگی نمی‌تواند مدیرعامل باشد؛ اما بررسی‌ها حاکی از آن است که احتمال باقی مانده وی به عنوان رییس هیئت مدیره پرسپولیس بسیار زیاد است.

به احتمال زیاد همزمان با انتخاب مدیرعامل، دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس نیز تغییر خواهند کرد؛ دو عضوی که به نظر می‌رسد بیشتر در فاز اقتصادی فعال هستند. به نظر می‌رسد حضور این دو عضو برای جبران مشکلات مالی پرسپولیس باشد.

گفتنی است در حال حاضر حساب باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی به یک آژانس هواپیمایی بسته است. همچنین پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه نیز به واسطه شکایت گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس بسته شده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی